هتل نادری نو تهران

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نادری نو تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,435,000 1%
قیمت 1 شب 1,432,000 تومان
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,825,000 1%
قیمت 1 شب 1,822,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان جمهوری اسلامی، بعد از ۳۰ تیر، نرسیده به چهارراه استانبول، کوچه گوهرشاد، پلاک ۳۹
شاطر عباس
4 دقیقه
16 دقیقه
1305 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نادری نو تهران یک هتل دو ستاره نزدیک به چهارراه استانبول است. چهاراه استانبول در 2 سال پیش واقعه‌ی تلخی مانند آتش گرفتن پلاسکو را نظاره گر بوده است. این هتل در سال 1351 افتتاح شد و جهت افزایش سطح کیفی خدمات، در سال 96 موردبازسازی قرار گرفت.

هتل نادری نو تهران نزدیک به برخی ادارات دولتی و سفارتخانه‌ها می‌باشد. این هتل تهران دارای لابی زیبایی است که در آن تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و ... وجود دارد. هتل نادری تهران هفت تیر با هتل نادر تهران هیچ ارتباطی با هم ندارند.

معرفی اتاق‌ها و رستوران هتل نادری نو تهران

هتل نادری نو تهران دارای 7 طبقه ساختمانی است که 59 اتاق دارد که به اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و ... تقسیم می‌شود. تمامی اتاق‌ها به امکانات خوبی نظیر تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، حمام به همراه ملزومات شخصی و ... مجهز می‌باشند. این هتل تهران دارای رستورانی است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به صورت منو انتخابی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل نادری نو تهران چیدمان بسیار زیبایی دارد که لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند. کافه نادری تهران همان کافی‌شاپ هتل نادری نو تهران است که لحظه‌های خاطره انگیزی را برای شما رقم می‌زند و متنوع ترین آبمیوه های طبیعی، نوشیدنی های گرم، کیک های تازه، بستنی و ... عرضه می کند.

مکان‌های قریب به هتل نادری نو تهران و خدمات

این هتل به اماکن دیدنی همچون: باغ موزه نگارستان، موزه جواهرات، عمارت مسعودیه و ... قرار دارد. از خدمات هتل می‌توان به: میز بیلیارد، لاندری، اتاق چمدان، بلمن، پارکینگ، نمازخانه و... اشاره کرد. با اقامت در این هتل شهر تهران، سفری مقرون به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

از دیگر هتل های دو ستاره خوب شهر بزرگ تهران می توان به هتل پاسارگاد تهران و هتل آران تهران اشاره نمود. این هتل ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در بین گردشگران و شهروندان تهرانی از محبوبیتی خاصی برخوردار هستند. هتل پاسارگاد و هتل آران امکانات مطلوبی داشته و میزبانی بی نظیری را برای میهمانان خود در نظر گرفته اند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/10/16
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام اتاق دارای وسعت خوب‌وملحفه های بسیار تمیز بود.به تعدادنفرات جعبه دستمال کاغذی صابون و شامپو گذاشته بودند.گرمایش اتاق بسیارعالی بود.فقط اگربجای صابون در دستشویی مایع دستشویی بگذارندببسیاربهترخواهدبود.ازرفتارپرسنل هم راضی بودم.قیمت غذاهاهم خیلی مناسب بود.مابازهم این هتل راانتخاب خواهیم کرد.ازتخفیف پرشین هتل نیزسپاسگزارم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.