هتل جهان تهران

2.8 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهان تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
فروشگاه
اتاق چمدان
دید شهر
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان ولی عصر، نبش طالقانی، کوچه رحیم زاده
شاطر عباس
4 دقیقه
35 دقیقه
2940 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهان تهران واقع در مرکز شهر تهران می ‌باشد و در سال 1335 تاسیس شده است. این هتل تهران در راستای ارائه خدمات بهتر بازسازی کاملی را در سال 1395 انجام داده است. این هتل زیبا در قلب تهران یعنی خیابان ولیعصر، چهاراه طالقانی جای گرفته است که همین امر دسترسی راحت به مکان مهم شهر را فراهم می کند.

هتل جهان تهران یک لابی زیبا دارد که ظرفیت 20 نفری داشته و به وسایلی مانند تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و ... تجهیز می باشد. با رزرو این هتل تهران دیگر نگرانی برای پارکینگ نخواهید داشت، زیرا هتل ذکر شده دارای پارکینگ است.

اتاق‌ها و رستوران هتل جهان تهران

هتل جهان تهران دارای 6 طبقه ساختمانی است که 60 اتاق در طبقات آن پراکنده شده اند. تمامی اتاق‌های این هتل پایتخت بسیار زیبا بوده و به امکانات خوبی همچون: صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلفن، اینترنت و ... مجهز می‌باشند.

هتل 3 ستاره جهان تهران دارای 2 رستوران زیبا است که نام‌ های آن ‌ها با هم تفاوت دارد. رستوران ایرانی در طبقه همکف جای گرفته که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب طبخ می‌کند. سرو غذا در این رستوران انتخابی می باشد. رستوران مهاراجه در طبقه منفی 1 هتل بوده و انواع غذاهای هندی و بین ‌المللی را ارائه می ‌دهد. طراحی داخلی رستوران مهاراجه، شما را به یاد کشور هندوستان می اندازد.

هتل جهان تهران چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

هتل جهان تهران خدمات بسیار خوبی مانند میز بیلیارد، نمازخانه، فروشگاه، لاندری، اتاق چمدان، بلمن و ... را به میهمانان ارائه می‌کند. این هتل به مکان‌هایی مانند تالار تاتر شهر، پارک ساعی، پارک ملت، موزه جواهرات ملی و ... نزدیک است. آدرس دقیق هتل در خیابان ولی‌عصر، چهارراه طالقانی، کوچه شهید رحیم زاده، پلاک 17 می‌باشد. هتل پژوهش تهران و هتل شیان تهران هم از دیگر گزینه ای اقامت ارزان در سطح پایتخت می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

چند شب که با خانواده در هتل بودیم در هیچ یک از آنها نتوانستیم یک خواب راحت داشته باشیم. یک شب اتاق های مجاور را سمپاشی کردند که اتاق ما نیز پر شده بود از بوی آن و تا صبح آن را استشمام کردیم؛ شب های دیگر نیز صدای خدمه هتل و البته مهمانان از اتاق های مجاور اجازه استراحت تا ساعت سه و نیم شب نمی داد که با اعتراض به پذیرش نیز اوضاع فرقی نکرد. در کل با انتخاب این هتل پول و زمانتان را هدر می دهید.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.