هتل بلوط تهران

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بلوط تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی
خیابان ولیعصر
18 دقیقه
97 دقیقه
8111 متر
تله کابین توچال
40 دقیقه
110 دقیقه
9152 متر
کاخ سعدآباد
10 دقیقه
34 دقیقه
2857 متر
دربند
13 دقیقه
61 دقیقه
5061 متر
درکه
9 دقیقه
35 دقیقه
2931 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بلوط تهران یکی از بهترین هتل های سه ستاره در پایتخت ایران محسوب می شود. این هتل تهران به دلیل امکانات بسیار عالی که دارا می باشد به گونه ای با هتل های چهار ستاره در تهران قابل مقایسه است. اگر به دنبال یک هتل سه ستاره تاپ در شهر زیبای تهران هستید، هتل بلط می تواند بهترین پیشنهاد برای شما به حساب آید.

هتل بلوط تهران در سال 1395 افتتاح گردید و پس از آن توانست گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. مهمانان در همان ابتدای ورود به این هتل با دیدن لابی مجهز و زیبا، رضایت را از انتخاب خود کسب خواهند کرد. اگرچه این هتل یک هتل سه ستاره محسوب می شود اما تمامی امکانات را حتی بیش از یک هتل سه ستاره به مهمانان عزیز ارائه می دهد.

اتاق های هتل بلوط تهران

هتل بلوط تهران تنها در یک طبقه ساختمانی بنا شده است که حدود 16 باب اتاق و واحد اقامتی را در خود جای می دهد. شما می توانید با رزرو اتاق مورد علاقه خود بهترین اقامت را در کناره خانواده و عزیزان تجربه نمایید. اتاق های با طراحی شیک و دکوراسیون بسیار زیبا، بی شک لذت یک اقامت دلنشین را در شما الغا خواهد کرد.

در اتاق های هتل بلوط تهران علاوه بر زیبایی منحصر به فرد تمامی امکانات رفاهی در نظر گرفته شده اسست. از جمله این امکانات سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی، میز و آیینه، آباژور، چای ساز، سرویس بهداشتی و .... اشاره داشت. تمامی این امکانات موجب شده تا ضیافت یک استراحت بی نظیر در اتاق های این هتل برای شما مهمانان ارجمند فراهم شود.

امکانات هتل بلوط تهران

در پاسخ به سوال مطرح شده می توان گفت این هتل تهران امکاناتی حتی بیش از برخی هتل های چهار ستاره به مهمانان خود ارائه می دهد. در این هتل امکانات ویژه ای از جمله مجموعه آبی، سالن بدنسازی، لابی مجهز و ... وجود دارد. همین امکانات ذکر شده دلیلی مهم برای محبوبیت هتل در بین گردشگران محسوب می شود.

مجموعه آبی در این هتل تهران یکی از ویژه ترین امکانات این هتل به حساب می آید که در کمتر هتل سه ستاره ای دیده می شود. این مجموعه آبی دارای بخش های متعددی از جمله سونای خشک و سونای بخار، جکوزی و استخر کودکان می باشد. مهمانانی که علاقه مند اند ساعاتی را از خدمات درمانی آب استفاده کنند می توانند از این مجموعه آبی در هتل بهره مند شوند. 

سالن بدنسازی هتل بلوط تهران از جمله دیگر امکانات ویژه در این هتل می باشد. این سالن مجهز به بهترین وسایل ورزشی میس باشد که در یک فضا با چشم انداز فوق العاده جای داده شده اند. آن دسته از مهمانانی که نیازمند هستند در طول سفر نیز به ورزش های تناسب اندام خود ادامه دهند می توانند به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه های بسیار بالا و همچنین اتلاف وقت از این سالن استفاده نمایند. 

چه امکانات اصلی در هتل جذاب بلوط تهران وجود دارد؟

مدیریت هتل بلوط تهران علاوه بر ایجاد امکانات ذکر شده، تمامی امکانات رفاهی را نیز ایجاد کرده است تا مهمانان بتوانند بهترین اقامت را در این هتل تجربه کنند. تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، مینی بار با هزینه، اینترنت رایگان، لاندری، روم سرویس و .... از جمله امکانات اصلی در این هتل محسوب می شوند که به بهترین شکل به شما عزیزان ارائه خواهد شد. 

لازم به ذکر است کارکنان و پرسنل هتل بلوط تهران مسلط به زبان هایی نظیر زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان اسپانیایی و زبان ترکی می باشند. از این رو این هتل هر ساله تعداد زیادی از گردشگران خارج کشور نیز به این هتل مراجعه می کنند. با انتخاب هتل بلوط تهران یا هتل پاریز تهران و هتل هالی تهران می توانید بهترین اقامت در شهر تهران را تجربه کنید.

رستوران ها و کافی شاپ هتل بلوط تهران

هتل 3 ستاره بلوط تهران دارای سه رستوران می باشد که به عنوان رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی و رستوران کباب در این هتل شناخته می شوند. مهمانان می توانند با سلیقه و ذائقه های مختلف در هرکدام از رستوران های این هتل به صرف غذاهای لذیذ بپردازند. بدون شک تنوع غذایی بالا و فضای بسیار مدرن و زیبای این رستوران ها رضایت شما را کسب خواهند کرد. 

رستوران ایتالیایی هتل بلوط تهران با سرو انواع غذاهای ایتالیایی بهترین مکان برای علاقه مندان به این سبک غذا می باشد. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار گرفته است که شما می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. رستوران ایرانی نیز دومین رستوران در این هتل محسوب می شود که انواع غذاهای ایرانی اصیل را با بهترین طعم و کیفیت بالا به مهمانان گرامی ارائه می دهد. این رستوران نیز با ظرفیتی بالغ بر 300 نفر در طبقه همکف هتل واقع شده است.

کافی شاپ هتل بلوط تهران مناسب برای آن دسته از مهمانانی می باشد که علاقه مند هستند ساعاتی را از اوقات فراغت خود یک فضای آرام سپری کنند. این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کیک های خوشمزه و ... آماده پذیرایی از شما عزیزان در هتل می باشد.

آیا هتل بلوط تهران در طرح ترافیک است؟

هتل بلوط تهران به دلیل قرارگیری در منطقه ولنجک خارج از طرح ترافیک بوده و افرادی که اقدام به رزرو هتل در شهر تهران در این منطقه به خصوص هتل بلوط می کنند می توانند با خودروی شخصی به این منطقه بروند

هزینه هر شب اقامت در هتل بلوط چقدر است؟

قیمت هر شب اقامت در هتل بلوط تهران از شبی 700 هزار تومان شروع می شود و تا 1 میلیون تومان ادامه می یابد

آدرس هتل بلوط تهران کجاست؟

خیابان ولنجک، خیبان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی آدرس هتل بلوط می باشد

چه مکان هایی در دسترس هتل بلوط هستند؟

از مکان هایی که در دسترس هتل بلوط تهران هستند می توان به بلکه، موزه حشرات، بیمارستان طالقانی، مجموعه چهارفصل ولنجک و ... اشاره کرد

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل مناسبی بود و ما راضی بودیم و پیشنهاد میدم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.