هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رکسان (نووتل سابق) تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
3,710,000 12%
قیمت 1 شب 3,267,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,680,000 13%
قیمت 1 شب 4,117,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
ماهواره
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران، قم، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رکسان تهران همان هتل نووتل تهران است که به تازگی اسم خود را به هتل رکسان تغییر داده است. این هتل تهران در کیلومتر 30 اتوبان تهران- قم، رو به روی ترمینال شماره یک فرودگاه امام واقع می باشد. این هتل فرودگاهی تهران پنج ستاره بوده و یکی از مجموعه هتل‌های اکور فرانسه و یک هتل بین المللی به حساب می آید.

لابی هتل رکسان تهران بسیار وسیع بوده و با لوازمات لوکسی همچون: مبلمان‌های سلطنتی و راحتی، تلویزیون LED، دستگاه واکس کفش و ... چیده شده است. هتل نووتل تهران به باغ پرندگان کرج 1 ساعت با خودرو فاصله دارد و با 50 دقیقه رانندگی به بازار بزرگ تهران خواهید رسید. این هتل امکانات لوکس، اتاق‌های مدرن و مجموعه‌ی آبی دارد که در ادامه مطلب به شرح مختصری از آن‌ها خواهیم پرداخت.

اتاق‌های هتل رکسان تهران (نووتل سابق)

هتل نووتل تهران دارای 296 اتاق می‌باشد که در 11 طبقه‌ی زیبا جای گرفته‌اند. اتاق‌ های هتل شامل 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و ... می شود که هر یک با طراحی‌های فوق العاده شیکی آراسته است. اتاق‌های هتل با وسعت کافی، مکانی مناسب برای اقامت‌های کاری و خانوادگی هستند. اتاق‌ها و سوییت‌ها با تخت‌های نرم، اینترنت، دوش، سشوار، یخچال کوچک و چای‌ساز مجهز شده‌اند.

در داخل اتاق های این هتل 5 ستاره تهران نیز امکانات دیگری نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزین صفحه تخت، مبل های راحت، سرویس بهداشتی، حمام، ملزومات بهداشتی برای هر شخص و ... تعبیه شده است. لازم به ذکر است برخی از اتاق های هتل؛ برای افراد سیگاری تعبیه شده اند.

امکانات هتل رکسان تهران (نووتل سابق)

مسلما یک هتل 5 ستاره از نظر امکانات رفاهی بسیار ایده آل است، به گونه ای که رضایت تمامی میهمانان مقیم در هتل را جلب می کند. در ادامه با امکانات مهم این هتل تهران آشنا خواهید شد.

رستوران و کافی شاپ

هتل نووتل تهران 2 رستوران دارد که نام‌ های مختلفی داشته و هر کدام از آن‌ ها غذای مختلفی را سرو می کنند. رستوران گالاکسی، لوکس‌ترین رستوران هتل است که با جدیدترین طراحی‌ها ساخته شده است. در رستوران گالاکسی متنوع ترین غذاهای ملل مختلف باکیفیتی بالا طبخ و به میهمانان عرضه می‌شود.

رستوران وادی هتل نووتل تهران فرهنگ و سنت شرقی و ایرانی را به خوبی نمایش داده است. بر روی دیوارها و درهای چوبی رستوران، شعرهای خیام حکیم منبت شده است. وجود نقش و نگارهای سنتی همراه با پس زمینه‌ای آبی، فضایی دل انگیز را بوجود آورده تا میهمانان طعم لذیذترین غذاها را بهتر بچشند. در هر 2 رستوران منوهای غذایی باز می باشند.

کافی‌شاپ این هتل علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسرهای خوشمزه، مکانی برای میل کردن صبحانه‌ ای مفصل نیز هست. صبحانه به‌صورت بوفه بوده که شامل: صبحانه‌های سرد و گرم، متنوع‌ترین شیرینی و نان، آب میوه‌های تازه و طبیعی، املت بار و ... می‌شود. لازم به ذکر است صبحانه هتل برای رژیم‌های غذایی (بدون لاکتوز، گیاه خواری، گلوتن و ...) تمهیدات لازم را اندیشیده است.

مجموعه آبی و ورزشی

استخر هتل نووتل تهران یکی از اجزای مجموعه آبی هتل است که فقط برای میهمانان مقیم رایگان می‌باشد. از مزیت‌های مجموعه آبی این هتل می‌توان به مجزا بودن آن اشاره کرد. همین فاکتور باعث شده تا استفاده همزمان آقایان و بانوان از سونای خشک و بخار، استخر، سالن ورزشی (تناسب اندام)، جکوزی، سالن ماساژ و سالن آرایش میسر باشد.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات این هتل مجلل تهران می توان به خدمات تاکسی سرویس، خدمات لاندری، خدمات روم سرویس، صرافی، اتاق چمدان، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. لازم به ذکر رزرو هتل ساعتی تهران تنها به همین هتل ختم می شود و دیگر هتل های تهران رزرو ساعتی انجام نمی دهند.

آیا هتل رکسان تهران (نووتل سابق) رزرو ساعتی انجام می دهد؟

بله در هتل رکسان تهران که همان هتل نووتل سابق تهران است رزرو ساعتی انجام می دهد که در میان هتل های تهران تک است؛ البته قیمت هر ساعت اقامت در هتل ممکن است تغییراتی داشته باشد

مزیت رزرو هتل نووتل تهران از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل نووتل تهران از پرشین هتل علاوه بر کمترین قیمت، می توانید از پشتیبانی 24 ساعته و تخفیف در سفر های بعدی استفاده نمایید

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت غدا مناسب نبود ولی اتاق ها تمیز بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.