هتل همام اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل همام اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اتاق چمدان
روم سرویس 24 ساعته

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه
خیابان آمادگاه
12 دقیقه
107 دقیقه
8909 متر
کاخ عال قاپو
12 دقیقه
115 دقیقه
9544 متر
مدرسه چهارباغ
13 دقیقه
105 دقیقه
8765 متر
خیابان فردوسی
10 دقیقه
97 دقیقه
8097 متر
کاخ چهلستون
14 دقیقه
117 دقیقه
9769 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل همام اصفهان یک هتل دو ستاره و نزدیک به بزرگراه می باشد. که در ترمینال شهر یا همان ترمینال صفه قرار گرفته است. هتل همام اصفهان با دیگر هتل های اصفهان کمی فرق دارد. دلیلش هم این است که هتل همام در طبقه بالای ترمینال صفه قرار دارد.

هتل همام در سال 1371 افتتاح شده و بعد از بارها بازسازی در نهایت در سال 1397 نوسازی شده است. در حال حاضر هتل با ظاهری آراسته پذیرای مهمانان شهر اصفهان می باشد.

هتل همام اصفهان با وجود فضای سبز و امکانات مناسب نسبت به دو ستاره بودنش قیمت بسیار خوبی دارد. البته این مکان برای افرادی که با خودرو شخصی سفر می کنند مناسب است. زیرا فاصله زیادی با بافت توریستی شهر دارد.

هتل همام، اتاق ها و امکانات آن
در هتل همام اصفهان 20 اتاق وجود دارد که نسبت به ابعادشان بسیار تمیز هستند. کف اتاق ها با سرامیک پوشش داده شده است. همین امر موجب می شود تمیزی اتاق ها بیشتر به چشم بخورد.

امکاناتی که در اتاق های هتل همام وجود دارد باعث می شود تا راحتی بیشتری را احساس کنید. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به آباژور، دم پایی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

سیستم سرمایشی و گرمایشی، صبحانه به صورت روم سرویس، حمام و ... از دیگر امکانات داخل اتاق های هتل همام اصفهان می باشد. لازم به ذکر است اتاق های هتل چشم اندازی از جنگل، کوه و خیابان دارند.

مکان های نزدیک به هتل همام اصفهان
از جاذبه های نزدیک به این هتل اصفهان می توان به پارک صفه و کوه آن اشاره کرد. پارک صفه یکی از تفرجگاه های محبوب اصفهانی ها است که در شب بسیار شلوغ می شود. ایستگاه بی آرتی برای دسترسی راحت مسافران به این مکان مهیا شده تا به آسانی در بین شهر سفر می کنند.

شهر بازی سرزمین عجایب هم فاصله ی بسیار کمی با هتل همام اصفهان دارد. این شهر بازی سرپوشیده بوده و در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد. پارک بانوان هم که مختص به این قشر عزیز می باشد در چند قدمی هتل مذکور قرار گرفته است.

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از لوکس ترین مراکز تجاری در اصفهان می باشد. فاصله هتل همام اصفهان تا مکان فوق 8 دقیقه با خودرو می باشد. سی و سه پل هم فاصله ای 18 دقیقه ای تا هتل دارد.

هتل همام اصفهان و رستوران
هتل همام اصفهان با در نظر گرفتن ستاره اش از امکانات بسیار کمی برخوردار است. زیرا این هتل اصفهان فاقد رستوران بوده و میهمانان هتل ذکر شده باید به رستوران بیرون مراجعه کنند. اما نگران نباشید زیرا در 3 دقیقه ای هتل همام یک رستوران وجود دارد. نام این رستوران پاسارگاد می باشد که انواع غذاها را با بهترین کیفیت طبخ می کند. از این رو میهمانان مقیم در هتل مذکور نگرانی از بابت صرف نهار و شام نخواهند داشت.

ارزان بودن هتل همام و محبوب بودنش
هتل همام اصفهان برای سفری مقرون به صرفه گزینه مناسبی می باشد. زیرا قیمت این هتل بسیار ارزان بوده و برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند برای رزرو هتل اصفهان ، هتل همام را انتخاب کنند. همین دلایل باعث می شود تا هتل همام اصفهان از محبوب ترین هتل های اصفهان باشد. با رزرو هتل فوق از پرشین هتل سفری ارزان را تجربه خواهید کرد.

میهمانان عزیزی که در هتل همام اقامت داشته اما به دنبال اقامتی به دور از سر و صدای ماشین ها هستند می توانند هتل سرای اردیبهشت اصفهان را انتخاب کنند. این هتل مانند هتل همام دو ستاره بوده و قیمتی برابر باهم دارند.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.