هتل آپارتمان سنتی ابن سینا اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان سنتی ابن سینا اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
شش تخته
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
پارکینگ در هتل
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷
خیابان آمادگاه
7 دقیقه
40 دقیقه
3296 متر
کاخ عال قاپو
8 دقیقه
27 دقیقه
2270 متر
مدرسه چهارباغ
7 دقیقه
40 دقیقه
3310 متر
خیابان فردوسی
7 دقیقه
45 دقیقه
3714 متر
کاخ چهلستون
7 دقیقه
31 دقیقه
2624 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ابن سینا اصفهان یک هتل دو ستاره اما زیبا در خیابان ابن سینا می باشد. هتل نزدیک به بافت تاریخی و دیدنی و نزدیک به زاینده رود و پل های تاریخی است.

هتل سنتی ابن سینا بسیار زیبا بوده ولی در عین حال بسیار ارزان هم هست. هتل ابن سینا اصفهان با نقاشی های دیواری تخت جمشید و بته جقه و نقوش قالی و رنگ های شاد به تازگی بازسازی شده است.

از این رو بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. پرسنل هتل سنتی ابن سینا اصفهان ، به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. همین امر باعث می شود تا گردشگران خارجی هم با اقامت در این هتل به مشکل برنخورند.

هتل سنتی ابن سینا اصفهان و اتاق های آن
هتل دارای 60 باب واحد اقامتی است که به زیبایی طراحی و چیده شده اند. تمامی کف اتاق ها سرامیک بوده و با بهترین امکانات مهیا شده تا میهمانان اقامتی راحت داشته باشند.

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، ملزومات بهداشتی، تلویزیون، مبلمان، تخت های راحت و ... از امکانات داخل اتاق ها می باشند.

واحد های هتل سنتی ابن سینا اصفهان در 2 طبقه پراکنده شده است. ظاهر سنتی همراه با نقش و نگار های باستانی باعث شده تا هتل ابن سینا در بین دیگر هتل های اصفهان از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل ابن سینا اصفهان
در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و لذیذ طبخ می شود. در منوی رستوران هتل ابن سینا اصفهان غذاهای خوشمزه ای را خواهید دید که با بهترین کیفیت آماده می شوند.

ظرفیت رستوران مذکور 150 نفر است. فضایی تمیز به همراه چیدمانی زیبا در رستوران هتل باعث می شود تا میهماان غذای خود را با لذت بیشتری میل کنند.

کافی شاپ هتل ابن سینا اصفهان هم در نوع خودش بسیار خوب می باشد. مکان فوق دنج و راحت بوده و به راحتی می توان لحظاتی را در آرامش سپری کرد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر ها، کیک ها و ... را می توان در منو این کافی شاپ مشاهده کرد.

آدرس و مکان های نزدیک به هتل سنتی ابن سینا اصفهان
هتل در خیابان ابن سینا، کوچه سی و هفت، جنب مسجد شمس قرار گرفته است. از این رو میهمانان هتل ابن سینا دسترسی آسانی به ابنیه های باستانی شهر اصفهان خواهند داشت.

میدان نقش جهان و مکان های تاریخی که در دل آن قرار گرفته، فاصله ای به اندازه 9 دقیقه با هتل سنتی ابن سینا اصفهان دارد. چهلستون، کلیسای وانک، منار جنبان و .... هم فاصله ی دور تری نسبت به اماکن ذکر شده دارند.

این هتل سنتی به بهترین شکل ممکن از میهمانان خود پذیرایی می کند. همین دلایل باعث شده تا این هتل، یکی از پر طرفدار ترین باشد. با رزرو هتل ابن سینا اصفهان از پرشین هتل اقامتی سنتی و دلپذیر را تجربه خواهید کرد.


اگر می خواهید برای اقامتی ارزان تر یک هتل دیگر در اصفهان را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم هتل ویانا اصفهان را از دست ندهید و برای آن دسته از گردشگرانی هم که به رزرو هتل لوکس علاقه دارند هتل شاه عباسی اصفهان را پیشنهاد می کنیم.

نویسنده : پرشین هتل
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.