هتل سرای اردیبهشت اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سرای اردیبهشت اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
یک تخته
اقامت با اقامت تک
1 نفر
جزییات قیمت
934,000 58%
قیمت 1 شب 397,000 تومان
دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
1,437,000 66%
قیمت 1 شب 497,000 تومان
سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
1,940,000 70%
قیمت 1 شب 597,000 تومان
کانکت چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
2,587,000 74%
قیمت 1 شب 697,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان کاشانی، حد فاصل خیابان شیخ بهایی و خیابان طالقانی، کوچه ۳۱
خیابان آمادگاه
5 دقیقه
30 دقیقه
2536 متر
کاخ عال قاپو
6 دقیقه
32 دقیقه
2638 متر
مدرسه چهارباغ
5 دقیقه
28 دقیقه
2328 متر
خیابان فردوسی
6 دقیقه
40 دقیقه
3352 متر
کاخ چهلستون
5 دقیقه
32 دقیقه
2651 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سرای اردیبهشت یکی دیگر از هتل های اصفهان است که ظاهری دوست داشتنی دارد، در واقع هتل سرای اردیبهشت خانه ای تاریخی و صدساله محسوب می شود. هتل سرای اردیبهشت اصفهان به دلیل دور بودن از نقش جهان و چهارباغ عباسی اقامتی بسیار ارزان، اما دلنشین را هدیه می دهد.

این خانه زیبا و سنتی به تازگی بازسازی و مبله شده است. همین دلیل سبب شده تا اقامت در هتل مذکور دلپذیر تر باشد. محوطه این هتل به قدری زیبا است که زبان به تحسین می گشاید.

موقعیت مکانی هتل سرای اردیبهشت
هتل سرای اردیبهشت در خیابان آیت الله کاشانی قرار گرفته است، این خیابان دسترسی خوبی به میدان نقش جهان را داراست. در این خیابان بریانی معروف اصفهان و مسجد قرار دارد.

یکی دیگر از مزیت های موقعیت هتل سرای اردبهشت اصفهان نزدیک بودن به بیمارستان مهرگان می باشد. این بیمارستان بسیار مجهز بوده و نوساز می باشد. از این رو میهمانانی که برای طبابت به این شهر سفر می‌کنند هتل فوق بهترین گزینه رزرو هتل در اصفهان می‌باشد.

امکانات اتاق های هتل سرای اردیبهشت
هتل اردیبهشت دارای 16 واحد اقامتی بسیار زیبا و تمیز می باشد. همین امر موجب می شود تا میهمانان احساس خوبی را با اقامت در هتل مذکور داشته باشند. سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، روم سرویس، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت از امکانات داخل اتاق هستند.

از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به سیستم سرمایش و گرمایش، صبحانه،آب رایگان، دمپایی و .... اشاره کرد. چشم انداز اتاق های هتل سرای اردیبهشت اصفهان رو به محوطه و خیابان هستند. تخت هایی استاندارد و راحت، فضایی بی سر و صدا باعث می شود آرامش بیشتری را تجربه کنید.

رستوران و کافی شاپ هتل سرای اردیبهشت
هتل سرای اردیبهشت یک هتل سنتی هم به شمار می رود. زیرا بر در و دیوار های آن وسایل های تزئینی قدیمی بسیاری وجود دارد. اما هتل فوق رستوران بسیار زیبایی دارد که در بالای بام قرار گرفته است. در رستوران بام هتل سرای اردیبهشت انواع غذاهای خوشمزه سنتی سرو می شود.

این غذاها با کیفیت بسیار خوب و دیزاینی شیک برای میهمانان مهیا می شود. کافی شاپ هتل سرای اردیبهشت هم لحظاتی ناب را برای شما رقم خواهد زد. زیرا در مکان یاد شده می توانید بهترین دسر ها و نوشیدنی ها را میل کنید. انواع چای و قهوه، آب میوه های متنوع و ... در منو این کافی شاپ وجود دارد.

امکانات داخل هتل سرای اردیبهشت اصفهان
در داخل این هتل دو ستاره امکانات قابل ملاحظه ای وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم. لابی، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار،تاکسی سرویس، اتاق چمدان،خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته از جمله این امکانات هستند. اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات بیدار باش از دیگر امکانات این هتل می باشند. خدمات برای معلولین و خدمات خانه داری هم از امکانات جانبی هتل سرای اردیبهشت اصفهان می باشند.

مکان های نزدیک به هتل اردیبهشت
آتشگاه زرتشتیان، منارجنبان، کاخ هشت بهشت از جاذبه های نزدیک به هتل سرای اردیبهشت اصفهان می باشند. برای بازدید از این جاذبه ها زمان زیادی را صرف نخواهید کرد.

برای بازدید از میدان نقش جهان و جاذبه هایش مانند عالی قاپو،مسجد شاه، مسجد شیخ لطف الله، بازار قیصریه و بازار مسگر ها فاصله ای 15 دقیقه ای خواهید داشت.

نا گفته نماند هتل همام اصفهان هم یکی از همتراز های هتل اردیبهشت است. همراه ما باشید تا اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه با هتل های اصفهان به دست آورید.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.