هتل ماهان اصفهان

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ماهان اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 26%
قیمت 1 شب 1,272,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,300,000 31%
قیمت 1 شب 1,607,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,900,000 36%
قیمت 1 شب 1,882,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
صندوق امانات در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بزرگمهر، چهاراه نورباران، خیابان ۲۲ بهمن
خیابان آمادگاه
5 دقیقه
34 دقیقه
2866 متر
کاخ عال قاپو
5 دقیقه
37 دقیقه
3078 متر
مدرسه چهارباغ
5 دقیقه
39 دقیقه
3209 متر
خیابان فردوسی
4 دقیقه
34 دقیقه
2862 متر
کاخ چهلستون
7 دقیقه
42 دقیقه
3533 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ماهان اصفهان یک هتل سه ستاره نزدیک به بزرگراه و فرودگاه شهید بهشتی می باشد. هتل  ماهان در میان هتل های اصفهان محبوب تر است. زیرا هم فضایی بسیار لوکس دارد هم قیمتی ارزان دارد. این هتل، اقامتی مقرون به صرفه را برای اشخاصی که با خودروی شخصی سفر می کنند ایجاد می کند. هتل ماهان اصفهان با میدان نقش جهان، باغ گل ها و سی و سه پل نیز فاصله چندانی ندارد.

در واقع به واسطه مسیری که از بزرگراه می گذرد تردد به اقصی نقاط شهر از این هتل بسیار آسان است. هتل ماهان اصفهان مجهز به رستوران مناسب و اتاق هایی با فضایی کافی و چیدمانی ایده آل می باشد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مجهز بوده و هزینه ای که بابت اقامت پرداخت می شود بسیار مناسب می باشد. هتل ماهان اصفهان به دلیل محاصره شدن با ساختمان های شهری دید مناسبی به بیرون ندارد.

امکانات داخل اتاق های هتل ماهان
اتاق های زیبا و بسیار تمیز هتل ماهان اصفهان مجهز به سيستم گرمايشی و سرمايشی مطبوع هستند. امكان اتصال به اينترنت پرسرعت در تمامی اتاقها، امكان دستيابی به كانال های ماهواره ای فراهم می باشد. روم سرويس 24 ساعته، مينی بار، تلويزيون صفحه تخت، ملزومات بهداشتی و ... از دیگر امکانات داخل اتاق می باشد.

مبلمان ها و پرده های داخل اتاق با هارمونی بسیار زیبایی تزیین شده اند. همین امکانات و خدمات هتل ماهان اصفهان است که باعث شده تا میهمانان راحتی بیشتری را تجربه کنند.

رستوران و کافی شاپ هتل ماهان اصفهان
یکی دیگر از مزیت های هتل ماهان اصفهان داشتن رستورانی زیبا و با کیفیت می باشد. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را خواهید یافت. سر آشپز های حرفه ای رستوران هتل ماهان با بهترین مواد اولیه غذاهای رستوران را طبخ کرده و به میهمانان عرضه می کنند.

فضای رستوران هتل اصفهان به قدری جذاب است که صرف غذا را برای میهمانان خوشایند می کند. میز و صندلی ها با ترکیبی از رنگ های گرم جلوه ی بهتری را به مکان ذکر شده داده اند.

جاذبه های دیدنی همسایه با هتل ماهان
اگر قصد رزرو این هتل اصفهان را دارید باید آگاهی کاملی داشته باشید که به کدام ابنیه تاریخی نزدیک است. از جاذبه های نزدیک به هتل ماهان اصفهان می توان به میدان نقش جهان و مسجد جامع عتیق اشاره کرد.

نا گفته نماند میدان نقش جهان شامل جاذبه‌هایی همچون مسجد شیخ لطف الله، عالی قاپو، مسجد شاه و بازار قیصریه می‌باشد. سی و سه پل، عمارت چهلستون و .... حدودا فاصله ای 20 دقیقه ای با هتل ماهان دارد. اکنون که دریافتید هتل مذکور چه خدمات و امکاناتی دارد به راحتی می توانید رزرو هتل اصفهان خود را با آگاهی کامل انجام دهید.

هتل ماهان اصفهان یکی از هتل های خوب اصفهان و زیر گروه مجموعه هتل های می باشد. اما اگر هتل ماهان اصفهان برای شما از مرکز شهر دور است پیشنهادی داریم. هتل ونوس اصفهان یک هتل سه ستاره تاپ در خیابان آمادگاه می باشد.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذاش خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.