هتل نماز مشهد

3.4 از 5
خوب 26 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نماز مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
تازه تاسیس
کتری برقی
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان طبرسی، بلوار طبرسی، طبرسی 13
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
16 دقیقه
1358 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
5 دقیقه
18 دقیقه
1476 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
3 دقیقه
6 دقیقه
476 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
5 دقیقه
15 دقیقه
1226 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
3 دقیقه
11 دقیقه
947 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نماز مشهد ساختمانی شش طبقه داشته که 52 اتاق در تمامی طبقات پراکنده شده اند. این هتل مشهد 150 نفر میهمان را در خود جای می دهد. لابی هتل و امکانات موجود در آن، سبب شده تا میهمانان تور مشهد در بدو ورود مشغول استراحت شوند. این هتل 3 ستاره بسیار با کیفیت بوده و ارزش خدمات آن نسبت به قیمت آن بیشتر است.

هتل نماز مشهد در خیابان طبرسی، طبرسی 13 واقع شده است. کوچه نوغان که همجوار این هتل است قدمتی بیش از 1500 سال دارد و خیابانی، مملو از فروشگاه های سوغاتی و غیره می باشد. خیابان نوغان، 24 ساعته فعال است و یکی از پر تردد ترین خیابان های مشهد به شمار می رود. امنیت در خیابان بسیار بالا بوده و با آسودگی خاطر می توان دسترسی آسانی به حرم مطهر داشت.

اتاق های هتل نماز مشهد و رستوران آن

هتل نماز مشهد دارای اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می باشد که از فضای خوبی برخوردار هستند. تمامی اتاق ها امکاناتی مانند: سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، لوازم های بهداشتی 1 نفره و ... را دارند. اتاق ها از نظر تمیزی و کیفیت، در بین رتبه های خوب قرار می گیرند.

هتل نماز مشهد با وجود رستورانی وسیع و زیبا در طبقه بالای لابی، نیاز میهمانان به وعده های غذایی سالم و گرم در هتل را برطرف نموده است. غذاهای ایرانی متنوعی در رستوران هتل نماز، طبخ می شوند که از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند. اما متاسفانه جای خالی کافی شاپ در این هتل مشهد احساس می شود.

اماکن مهم نزدیک به هتل نماز مشهد و ویژگی های هتل

آدرس هتل نماز و موقعیت مکانی آن سبب شده به بسیاری از ابنیه های تاریخی مشهد نزدیک باشد. در کوچه نوغان بناهای تاریخی زیادی برای بازدید وجود دارد. یکی از آنها کنسولگری قدیم روسیه و دیگری بازار عباسقلی خان می باشد. امامزاده سید محمد (ع) نیز فاصله ی اندکی با این هتل مشهد دارد. بازار فردوسی، بازار ایثار، خیابان مفتح و .... از جمله اماکن تجاری نزدیک به هتل نماز هستند.

هتل نماز مشهد همچنین امکانات رفاهی را به طور کامل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که می توان آن ها را از ویژگی های این هتل دانست. تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساته، لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز و ... از جمله امکانات در این هتل محسوب می شوند. البته ناگفته نماند که در کنار تور هتل نماز مشهد از کرمان و یا مبادی مختلف، هتل هایی نظیر هتل صبا مشهد و یا هتل سحاب مشهد نیز انتخابی مناسب برای شما خواهند بود.

فاصله هتل نماز مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل نماز مشهد تا حرم مطهر فاصله ای بسیار کم داشته که این امر در زمان رزرو هتل مشهد، بسیار مورد توجه گردشگران است.

دلایل رزرو هتل نماز مشهد چیست؟

از جمله دلایلی که باعث می شود رزرو هتل نماز مشهد مورد توجه گردشگران تور مشهد باشد قیمت مناسب، خدماتی عالی، رفتار حرفه ای پرسنل و ... است.

هر شب اقامت در هتل نماز مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل نماز شهر بهشت برای هر شب اقامت 280 هزار تومان تا 490 هزار تومان هزینه از گردشگران می گیرد که این قیمت ها در ایام مختلف دچار تغییرات می شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نماز وجود دارد؟

متاسفانه در هتل نماز شهر مشهد اتاقی به نام لوکس یا خاص وجود ندارد که نیاز میهمانان را برطرف کند. پس برای اقامت در اتاق های لوکس، هتل مجلل درویشی یا هتل الماس 2 مشهد را رزرو کنید.

هتل نماز چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدماتی که در هتل نماز مشهد به میهمانان ارائه می شود می توان به نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل نماز مشهد کجاست؟

هتل نماز مشهد در میدان طبرسی، خیابان نوغان قرار گرفته که تا بست شیخ طبرسی و صحن انقلاب حرم مطهر فاصه ای بسیار کم دارد.

هتل نماز به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل نماز به آرامگاه امامزاده محمد بن غیاث الدین، حرم امام رضا، بازار های سنتی، محله 1000 ساله نوغان، بازار فردوسی مشهد و ... دسترسی دارد.

هتل نماز مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

از هتل هایی که می توان مشابه با هتل نماز مشهد دانست هتل صبا مشهد است که امکانات و خدمات برابری دارند. ولی اگر شلوغی اطراف حرم در هتل نماز شما را ناراحت می کند، می توانید هتل سحاب مشهد در ییلاق طرقبه را رزرو کنید.

قوانین هتل نماز چیست؟

هتل آپارتمان زیبای نماز در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل نماز مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 26 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام بنده یک شب اقامت داشتم وضعیت غذا بسیار نامناسب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خوبیه اما به شدت ضعف در مدیریت داره اگه در دوره ای که در این هتل اقامت دارید کاروان یا گروه مدارس اقامت داشته باشه در هتل بیچاره میشید و از لحاظ غذا به شدت ضعف دارند

تاریخ ورود : 1402/10/2
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام باکادری مجرب ودوست داشتنی وبااخلال باتشکر ازکلیه پرسنل هتل وبویژه پرشین هتل به امید دیدار دوباره خدا نهگدار

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از برخورد شایسته کارکنان هتل بسیار سپاسگزارم، اتاق بزرگ و تمیز و پرنور بود. بسیار نزدیک به حرم بود0 (حدود 8 دقیقه پیاده روی) و در هر ساعتی از شبانه روز با احساس امنیت کامل به حرم میرفتم، من هتل را بدون غذا رزرو کرده بودم ولی یکبار از غذای هتل استفاده کردم که کیفیت متوسطی داشت.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل از لحاظ غذا بسیار بد و سطح پایین.. مقدار غذا بسیار کم در حد یه بچه ده ساله تنوع بسیار کم .در حد دو نوع ..بی کیفیییییت نسبت به قیمتش اصلا اصلا نمی ارزه

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام وادب ..از برخورد بسیارشایشته همکاران بالاخص جناب موسوی و زحمات پرسنل خدوم سپاسگزاریم ...

1 از 5 خدمات هتل بد بود

غذاشون که خام بود ،آب هم که نداشتن ،اتاق هاشون هم که گوه دونی بود برای خودش . پرسنل که چیزی از احترام حالیشون نبود موی سر آشپزشون که تو غذای بود ، برای جات که تعیین تکلیف میکردن تو رستوران ، و از همه بدتر به حجاب هم گیر میدادن و از همه بدتر وقتی پاتو میزاری تو این هتل خراب شده باید اشهدتو بگی چون ممکنه مثل من تو آسانسور گیر کنی و احتمالش هست که بمیری و این به پشم کارکنان اونجا هم نیست ،واقعا گوه تر از این هتل من نرفتم

تاریخ ورود : 1401/10/15
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل وسایل نظافتی مثل حوله ندارد و سطح بهداشت خیلی متوسط است

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

تنوع غدایی را افزایش دهید.میان وعده رافراموش نکنید

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

واقعا افتضاح بود افتضاح غذای درست حسابی نداشت. قورمه سبزیش بوی بسیار نامطبوع داشت . دستمال کاغذی هاش کهنه مواد و درجه سه و چهار بود من تا حالا چنین چیزی ندیده بودم . همیشه سفارش ها ناقص می اومد یا سالاد تموم میشد یا خود غذا . نظافت در طول ۳ روز اصلا نبود . نظافت سرویس های بهداشتی رو باید بهشون بگی تا بیان رسیدگی کنن . و ....

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

باتشکر فراوان از پرسنل هتل نماز همه چی عالی هست.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

رفتار و عملکرد پرسنل خانه داری بسیار بد.در صورتی که چندین نوبت درخواست تمیز کردن اتاق را داشتیم اصلا همکاری نداشتن حتی روز اخر با حالت طلبکارانه گفتن اتاق کثیفه انگار وظیفه ما تمیز کردنه.وضعیت بهداشتی اتاق و سرویس بهداشتی افتضاح.ملحفه کثیف زیر تخت کثیف و پر از اشغال.چاه حمام گیر بود .رفتار پرسنل پذیرش عالی ...

تاریخ ورود : 1401/02/08
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذا افتضاح افتضاح افتضاح بود .قابل خوردن نبود . وقتی درخواست تمیز کردن مجدد اتاق رو میکردی میگفتن ما چهار روز یکبار تمیز میکنیم یعنی چی آخه هتل های دیگه کارت روی در رو بر میگردونی به نشانه ی اینکه میخوای تمیز کنی . میگم دستمال کاغذی تموم شده میگن چهار روز یکبار واقعا متوجه بعضی رفتارها نمی‌شدم .

تاریخ ورود : 1400/11/18
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

درمجموع نظرمان مثبت بوده واز همه تشکر می‌شود....کریم نژاد

تاریخ ورود : 1400/10/21
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما یک ماه پیش با قیمت مناسب رفتیم ولی الان گران شده

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

‼‼‼‼‼‼‼‼توجه‼‼‼‼‼‼‼‼‼‼ نظافت افتضاح بود یبار هم که گفتیم بیان جارو بکشن اصلا کشیدن و نکشیدنشون فرقی نکرد/غذا ها روغن نداشت و بسیار کم بود حتی یک کودک ده ساله رو هم سیر نمی کرد/منو غذا نداشت/دوتا آسانسور داشت که بسیار سرعت کم بسیار کم کم داشت که ما ده دقیقه وایمیستادیم تا آسانسور بیاد/نوشته شده استخر داره که استخر نداشت/ نظافت اتاق و سالن غذا خوری هم افتضاح افتضاح بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذای بسیار ضعیف رفتار نامناسب پرسنل امکانات ضعیف اتاق در حد مهمانپذیر

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام دستشویی ایرانی در اتاق ندارد اینترنت رایگان نیست غذا مناسب نیست

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام زایرین محترم هتل از نظر ارامش و نظافت اتاقها بد نیست ولی از نظر غذا مناسب نیست منوی ضعیف /پخت نامناسب و غذای کم از نقاط،ضعف هتل است انشالله که رسیدگی کنند

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

افتضاح اندر افتضاح منوی غذایی اصلا نداشت طعم غذا دلچسب نبود مقدار غذا به اندازه یک‌کو‌دک‌ ۱۰ساله بود و سیر نشده از پای میز بلند میشدیم وضعیت سرویس بهداشتی متاسفانه ضعیف بود و در داخل اتاق ها دستشویی ایرانی نبود در کل من از این هتل راضی نیستم و پیشنهاد میشود تا درست نشدن این مشکلات دوستان مراجعه نکنند

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عااااااااااااااااااااااااااااالی

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چی خوب بود ولی غذا خیلی بد بود.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نماز مشهد خیلی خوب بود من و همسرم اقامت خوبی داشتیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نماز مشهد اتاق های تمیز و مرتبی داشت در کلی راضی بودم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل نماز مشهد اول پاییز رزرو کردم خیلی هتل خوبیه. امکانات عالی، فضای لوکس از هر نظر خوبه این هتل مشهد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل نماز مشهد لابی دنجی داشت که من و همسرم بعد از زیارت میومدیم اونجا مینشستیم و استراحت می کردیم. این هتل مشهد نوساز و تمیز بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.