هتل فیروزه توس مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل فیروزه توس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته دبل کلاسیک
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته کلاسیک
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت شش نفره
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته دبل آتریوم
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته رویال
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مینی بار
اتاق چمدان
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان وحدت- ابتدای خیابان نواب صفوی- جنب مجتمع تجاری عدالت
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
14 دقیقه
1142 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
47 دقیقه
3908 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
60 دقیقه
5007 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
17 دقیقه
1395 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
60 دقیقه
5008 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فیروزه مشهد از دیگر هتل های نوساز مشهد می باشد که در سال 99 افتتاح شد تا زائران امام هشتم دغدغه ای از بابت اقامت نداشته باشند. این هتل مشهد دارای زمینی به مساحت 780 متر مربع می باشد که 6 طبقه ساختمانی در آن بنا شده و مالک آن آقای معبودی نژاد است. 49 اتاق در این طبقات جای گرفته که به زیبایی آراسته شده اند.

هتل فیروزه مشهد لابی را تدارک دیده تا از میهمانان خود در بدو ورود، پذیرایی به عمل آورد. در لابی این هتل 3 ستاره مشهد سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت و پذیرش 24 ساعته قرار گرفته است. وسعت لابی هتل  استاندارد بوده و بیش از 30 نفر از مسافران تور مشهد را درون خود جای می دهد.

اتاق های هتل فیروزه مشهد

هتل فیروزه مشهد دارای 49 اتاق زیبا می باشد که شامل سوئیت های رویال و اتاق های معمولی می شود. در تمامی اتاق های این هتل مشهد طراحی داخلی بسیار زیبایی صورت گرفته تا میهمانان در زمان ورود به اتاق ها بتوانند آرامشی وصف ناپذیر را تجربه کنند. در داخل اتاق های این هتل مشهد مشهد امکانات بسیار خوبی طراحی شده که در ذیل مطلب به شرح آن ها پرداخته شده است.

اتاق های هتل فیروزه مشهد شامل اتاق های دبل، توئین، تریپل، سوئیت یک خوابه و سوئیت های کانکت می شوند. در کلیه ی اتاق های این هتل مشهد امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و ... وجود دارد تا رفاه میهمانان به خوبی تامین شود. در برخی از اتاق های این هتل مشهد تم سفید و سورمه ای حکم فرما است.

سوئیت 1 خوابه رویال

در این سوئیت هتل فیروزه توس مشهد امکانات بسیار خوبی وجود دارد ضمن این که متراژ اتاق ها هم وسیع تر می باشد. سوئیت 1 خوابه رویال هتل مذکور برای خانواده های 3 تا 4 نفره مناسب می باشد. میز آرایش، تلفن، تخت های استاندارد و ... از جمله امکاناتی هستند که در داخل اتاق های این هتل مشهد وجود دارد.

کانکت 6 تخته

در هتل فیروزه مشهد یک سوئیت وجود دارد که به نام کانکت 6 تخته شناخته می شود. در این سوئیت 2 اتاق مجزا، همراه با سرویس بهداشتی بهداشتی مجزا (کابین دوش) وجود دارد که برای خانواده های پر جمعیت بهترین گزینه خواهد بود. در برخی از طبقات رنگ اتاق ها قرمز و سفید و در طبقاتی دیگر سورمه ای و سفید است.

امکانات هتل فیروزه مشهد

هتل فیروزه توس مشهد با این که 3 ستاره است، اما از نظر امکانات رفاهی بسیار خوب می باشد. در زمان رزرو این هتل شما می توانید از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که پارکینگ هتل ظرفیت 30 خودرو را دارا می باشد. ضمن این که اینترنت رایگان در لابی و داخل اتاق ها نیز در دسترس شما خواهد بود.

سالن همایش

در سالن همایش هتل فیروزه مشهد شما می توانید انواع مراسم های مهم و پژوهش های دانشگاهی خود را برگزار نمایید. سالن همایش این هتل مشهد دارای پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری می باشد. میز و صندلی های اداری و منوی پذیرایی متنوع از ویژگی های این سالن همایش می باشد.

رستوران

رستوران هتل فیروزه توس مشهد یکی از با کیفیت ترین رستوران ها به شمار می رود که غذای خود را به صورت انتخابی ارائه می دهد.  فضای تمیز و لوکس رستوران سبب شده تا لذت صرف غذا برای میهمانان دوچندان شود. غذاهای ایرانی توسط بهترین سرآشپز طبخ و با بهترین سرویس دهی به میهمانان ارائه می شود. البته در کنار این هتل، هتل شاکر مشهد و یا هتل ایزد مشهد نیز از کیفیت غذایی مطلوبی برخوردار هستند که می توانند در لیست انتخاب های شما عزیزان قرار گیرند.

کافی شاپ

کافی شاپ نیز از دیگر امکانات هتل است که می توانید علاوه بر قرارهای دوستانه، متنوع ترین نوشیدنی های سرد و گرم و را نوش جان نمایید و ساعاتی را بدون دغدغه سپری نمایید.

تور هتل فیروزه مشهد با پرشین هتل

سفر کردن به شهر مشهد با تور هتل فیروزه مشهد می تواند خاطره های شیرین و ماندگاری را برای گردشگران رقم بزند. زیرا با تهیه تور این هتل مشهد می توانند هم به مکان ای تفریحی دسترسی داشته باشند هم به مکان های تاریخی و هم به حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع).

فاصله هتل فیروزه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل فیروزه مشهد تا حرم مطهر 15 دقیقه به طور پیاده و 6 دقیقه با خودرو فاصله دارد. این هتل مشهد نوساز بوده و در تیرماه 99 به بهره برداری رسیده است. نوساز بودن هتل سبب شده تا گردشگران تور مشهد بتوانند اقامتی لوکس همراه با قیمتی مناسب را تجربه کنند.

دلایل رزرو هتل فیروزه مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل رزرو هتل فیروزه توس مشهد توسط زائران، دسترسی آسان به حرم مطهر، پارک بزرگ وحدت، پارک موضوعی زیارت، بازارهای 17 شهریور و ... است که سبب جذب زائران امام مهربانی ها به سمت هتل می شود.

هر شب اقامت در این هتل مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در این هتل شهر بهشت هزینه ای که باید پرداخت کنید از شبی 210 هزار تومان تا شبی 600 هزار تومان است. این هزینه برای اقامت در هتلی نوساز منصفانه بوده ضمن این که خدماتی همچون روم سرویس (صرف چای و عصرانه در اتاق) هم دریافت می کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل وجود دارد؟

هتل ذکر شده در شهر مشهد دارای سوئیت های خاصی نیست اما 3 تخته رویال آن یکی از گران ترین اتاق ها و دیگری اتاق 4 تخته کانکت است که جزء لوکس ترین اتاق های هتل به شمار می رود.

هتل فیروزه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

این هتل خوب مشهد از نظر امکانات و خدمات دست کمی از یک هتل 4 ستاره ندارد ولی به دلیل متراژ کم، لایق 3 ستاره درخشان شده است. خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... از جمله امکانات این هتل مشهد می باشند.

آدرس این هتل مشهد کجاست؟

هتل فیروزه توس شهر مشهد در میدان وحدت، ابتدای خیابان نواب صفوی، جنب مجتمع عدالت واقع شده است. دسترسی به اماکن تفریحی و تاریخی از دیگر مزیت های این موقعیت مکانی است. اما اگر می خواهید در هتل های خیابان امام رضا هم لول با فیروزه توس اقامت داشته باشید، توصیه می کنیم هتل شاکر مشهد را رزرو کنید.

هتل فیروزه توس به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل ذکر شده علاوه بر این که دسترسی آسانی به مضجع شریف امام مهربانی ها دارد، به خانه تاریخی داروغه، خانه توکلی، پارک وحدت، مرکز خرید آرمان، بازارای 17 شهریور و ... هم نزدیک می باشد.

این هتل 3 ستاره مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

این هتل مشهد به دلیل موقعیت مکانی با بسیاری از هتل های مشهد در خیابان نواب صفوی مشابه است اما هتل رز درویشی مشهد از نظر لوکس بودن و هتل ایزد مشهد از نظر تمیزی با این هتل برابری می کند اما هتل ملیسا مشهد از نظر قیمت بسیار ارزان تر از هتل های ذکر شده است.

قوانین هتل چیست؟

این هتل زیبای مشهد قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو این هتل مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.4از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/07/10
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

.

تاریخ ورود : 1401/5/13
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خانه داری اتاق خوب نبود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد کارکنان به شدت عالی و مودبانه بود علی الخصوص بخش پذیرش ازنظر نظافت هم عالی بودن منوی صبونه خیلی خوووب و محشر بود غذای رستوران رو فقط یه بارخوردم خیلی خوب بود باقیمت خوب خلاصه که من بازم برم مشهد انتخابم برای اقامت هتل فیروزس و قطعا به همه معرفیش میکنم????????

تاریخ ورود : 1400/05/07
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چيز خوب ممنونم.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

بعد رزرو كردن اتاق متاسفانه اتاقي رو به مانشون دادن كه اصلا تو عكس ارسالي نبود ولي خوشبختانه با برخورد خوب مدير داخلي مشكل حل شد

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

نماینده پرشین هتل آقای تهرانی می خواهند نشان دهند که آدم مشتری مداری هستند اما فقط نقش بازی می کنند و در عمل بازیگر خوبی نیستند و سریع دستشان رو می شود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سپاسگزارم

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل فیروزه خوبه ولی هتلهای بسیار خوب و بهتری در مشهد هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.