هتل اترک مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اترک مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مینی بار رایگان
پذیرایی در بدو ورود
تازه تاسیس
دید حرم
گشت شهری رایگان
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
ترانسفر
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مینی بار
اتو
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بیت المقدس، فلکه آب جنب بازار رضا
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
0 دقیقه
3 دقیقه
227 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
52 دقیقه
4309 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
49 دقیقه
4048 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
20 دقیقه
1692 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
49 دقیقه
4049 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

قوانین و مقررات هتل اترک مشهد چیست؟

هتل اترک مشهد مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی، رعایت حجاب و شئونات اسلامی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل اترک مشهد؟

ساعت ورود به اتاق هتل اترک مشهد 14 عصر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

قوانین کنسلی هتل اترک مشهد چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

شرایط پذیرش کودک در هتل اترک مشهد چیست؟

هتل اترک کودکان زیر 4 سال را به صورت رایگان، و بالای 4 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل اترک چقدر است؟

هزینه رزرو هتل اترک در ایام پیک و معمولی با قیمت هایی مختلف ارائه می شود که توصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل اترک مشهد چیست؟

مشخصات اتاق های این هتل شامل اتاق های دوبلکس 3 خواب، سوئیت های 1 خوابه، سوئیت های 2 خوابه، کانکت، اتاق های کلاسیک و ویژه اس.  در تمامی اتاق های هتل اترک امکاناتی همچون اینترنت، یخچال، تلویزیون، سشوار و حمام در دسترس می باشد.

امکانات و ویژگی های هتل اترک مشهد چیست؟

هتل اترک دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می توان به گیم سنتر، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، رستوران های مختلف، پارکینگ، آسانسور، اینترنت، کافی شاپ و ... اشاره کرد.         

چگونه می توانم هتل اترک را از پرشین هتل آنلاین رزرو کنم؟

رزرو هتل از سایت پرشین هتل بسیار آسان است، کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب اتاق و تاریخ و ورود و خروج رزرو خود را نهایی کنید. پس از پرداخت وجه هتل از طریق درگاه بانکی واچر یا همان سند اقامت را به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

رزرو هتل اترک مشهد از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

نظر مسافران درباره هتل اترک مشهد چگونه است؟

هتل اترک یک هتل چهار ستاره و مجلل است که بیشتر نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است، گهگاهی نارضایتی مسافران در نظرات دیده می شود که سلایق مختلف میهمانان دلیل اصلی برای این موارد است

رستوران هتل اترک چه منویی دارند؟

رستوران هتل اترک مشهد در فضایی بی نظیر و خاص از میهمانان خود به صورت منو بوفه سلف سرویس پذیرایی می کند.

سرویس بهداشتی هتل اترک ایرانی است یا فرنگی؟

هتل اترک مشهد در داخل تمامی اتاق های خود سرویس بهداشتی فرنگی طراحی کرده و در راهرو هر طبقه، یک سرویس بهداشتی ایرانی جایگذاری نموده است.

بزرگترین اتاق هتل اترک مشهد چند تخته است؟

بزرگ ترین اتاق این هتل مشهد اتاق دوبلکس 3 خوابه است که ظرفیت 6 نفره دارد.

هتل اترک مشهد اتاق وی آی پی دارد؟

بله اتاق های ویژه هتل اترک شامل سینگل، دبل، تریپل، کانکت و اتاق دوبلکس 3 خوابه می شود.

وعده های غذایی هتل اترک مشهد چیست؟

وعده های غذایی هتل اترک شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که فقط صبحانه به صورت رایگان بر روی اتاق ها وجود دارد و هزینه ناهار و شام توسط میهمان باید پرداخت گردد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل اترک مشهد چیست؟

کلوپ بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، استخر و سونا و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند.

امکانات برگزاری همایش هتل اترک مشهد چیست؟

متاسفانه در این هتل هیچ سالن همایش و تالاری طراحی نشده است

فاصله هتل اترک تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل اترک تا حرم حدود 3 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا است.

هتل اترک چشم انداز رو به حرم دارد؟

بله بیشتر اتاق های هتل اترک چشم اندازی از حرم مطهر دارند.

فاصله هتل اترک مشهد تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

فاصله هتل اترک تا بیمارستان موسی بن جعفر کمتر از 8 دقیقه با خودرو است همچنین درمانگاه امام حسین علیه السلام هم فاصله ای 15 دقیقه ای با خودرو تا این هتل دارد.

فاصله هتل اترک تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل اترک تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد 20 دقیقه با خودرو است که جهت دسترسی به فرودگاه می توانید به میدان بسیج  رفته و سوار مترو شوید.

دسترسی هتل اترک به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

دسترسی این هتل به سیستم حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه اتوبوس و پایانه مسافربری مشهد بسیار عالی است.

مراکز خرید نزدیک هتل اترک کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به بازار رضا، بازار فرش فروش ها، بازار بلور، بازار ساعت و بازار قماش اشاره کرد.

آیا هتل اترک مشهد برای ماه عسل مناسب است؟

هتل اترک مشهد برای آن دسته از زوجینی که سفر لاکچری و قیمت مناسب می پسندند عالی است.

هتل های مشابه هتل اترک کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل اترک مشهد هستند می توان به هتل رفاه مشهد، هتل الماس 1 مشهد و هتل جوارالملک مشهد اشاره نمود.

معرفی هتل

هتل اترک مشهد یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد می باشد که جزو هتل های لوکس مشهد است. این هتل در میدان بیت المقدس با فاصله اندکی از حرم مطهر امام رضا واقع شده که همین موقعیت عالی سبب محبوبیت این هتل نزد زائران است. سن و سال هتل چهار ستاره اترک به 1357 بر می گردد که البته در سال 1394 یک بار مورد بازسازی قرار گرفت اما در نهایت بازسازی کاملی را در سال 1402 انجام داد تا امکانات و خدمات بهتری را ارائه دهد. رزرو هتل اترک به عنوان یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا، تا به باب الرضا و صحن جامع رضوی فاصله ی 3 دقیقه ای داشته باشید.

هتل اترک مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و خدمات ویژه آن، همیشه مورد استقبال میهمانان عرب زبان بوده است. با ورود به لابی هتل با استقبال گرم کارکنان تشریفات و پذیرایی رو به رو شده و به قسمت پذیرش راهنمایی می شوید. هتل رضویه مشهد همسایه این هتل 4 ستاره در شهر بهشت است.

اتاق های هتل اترک مشهد

هتل زیبای اترک مشهد دارای 144واحد اقامتی شامل 26 آپارتمان دوخوابه، 6 آپارتمان ویژه، 1 آپارتمان دوبلکس رویال سه خوابه،34 اتاق ویژه دوتخته و 14 سوئیت ویژه همراه با 3 واحد اتاق کانکت می باشد. اگر شما یک نفر هستید اتاق‌های سینگل هتل اترک بهترین گزینه برای شما می باشد. اگر دو نفرهستید می توانید اتاق ‌های دوتخته معمولی یا سوئیت‌های ویژه هتل را انتخاب کنید.

هتل اترک با سابقه مشهد برای خانواده‌ هایی که 3 نفره و 4 نفره هستند آپارتمان‌های ویژه، آپارتمان دوخوابه و اتاق‌های کانکت را پیشنهاد می دهد. اتاق‌های مذکور برای راحتی خانواده‌ها فوق العاده عالی می باشند. خانواده‌های عزیزی که بیش از 4 نفر هستند می توانند آپارتمان‌های دوبلکس این هتل مشهد را انتخاب نمایند. تور هتل اترک مشهد از اصفهان با قیمت‌های ویژه در سایت ما در دسترس است.

 رستوران، کافی شاپ و صبحانه خوری هتل اترک در مشهد

هتل 4 ستاره اترک مشهد رستوران خود را در طبقه اول قرار داده است. رستوران این هتل با سرو متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی به ‌صورت منو بوفه سلف سرویس، به فکر همه میهمانان بوده تا با ذائقه خود غذا را انتخاب نمایند. علاوه بر رستوران، در لابی هتل نیز کافی شاپی با خدمات روم سرویس آماده سرویس دهی به شما در 24 ساعت شبانه روز می باشد. بوفه صبحانه هم با انواع صبحانه‌ های گرم و سرد برای میهمانان مهیا می باشد.

رستوران و کافی شاپ بام هتل اترک در مشهد، مشرف به حرم مطهر بوده و فضایی دل انگیز را برای میهمانان فراهم نموده و از ساعت 16 تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. مدیریت هتل دیدنی اترک مشهد جهت رفاه حال معلولین و افراد مسن تمام خدمات رفاهی اعم از رمپ معلولین و ویلچر را برای این عزیزان فراهم نموده است.

امکانات هتل اترک مشهد

هتل بزرگ و 4 ستاره اترک مشهد با شروع سال 1397 مجموعه آبی هتل را نیز افتتاح نموده تا میهمانان علاوه بر تمام خدمات ویژه هتل، از خدمات مجموعه آبی نیز استفاده نمایند. استخر، سونا و جکوزی این هتل مشهد با طراحی بسیار مدرنی ساخته شده که خدمات ماساژ و ... را نیز ارائه می دهد. هتل اترک نظرات شما عزیزان را ارج می نهد و در راستای بهتر شدن خود بکار می بندد.

از دیگر امکانات موجود در این هتل می توان به سالن کنفرانس اشاره کرد که با پیشرفته ترین سیستم‌های صوتی و تصویری، مکان مناسبی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات اداری می باشد. از آنجایی که هتل ذکر شده همیشه مورد استقبال میهمانان خارجی می باشد، مدیریت هتل برای رفاه میهمانان صرافی را جهت چنج پول فراهم نموده است. 

همچنین هتل مذکور در مشهد علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شده، دارای امکانات دیگری نیز می باشد. لاندری، خانه داری، خدمات بیدار باش و ... از جمله آن ‌ها می باشند. اگر قصد سفر به مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را دارید، تور هتل اترک مشهد از جهت نزدیکی بسیار زیاد با حرم و خدمات رفاهی ویژه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب تور و هتل می باشد.

هتل ثامن مشهد بهترین گزینه برای آن دسته از گردشگرانی است که می خواهند در آرامش کامل و به دور از هیاهوی شهر اقامت گزینند. این هتل 4 ستاره بوده و دارای امکاناتی فوق العاده می باشد. اما اگر می خواهید در داخل شهر و در اطراف حرم مطهر اقامت داشته باشید، هتل خورشید تابان مشهد پیشنهاد می شود.

تور هتل اترک مشهد را با تخفیف رزرو کنید

جهت خرید تور هتل اترک مشهد با تخفیف ویژه می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کنید و با قیمتی عالی رزرو این هتل مشهد را انجام دهید. تور هتل اترک مشهد بسیار پر طرفدار بوده که دلیل اصلی آن هم نزدیکی به حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، بازار رضا و دیگر مکان های تاریخی و تجاری است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

این هتل از موقعیت مکانی عالی و خوب برخوردار است و دارای فضایی آرام بخش و تمییز است

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامکت رویایی داشتیم من برای ماه عسل این هتل را انتخاب کردم بسیار از انتخاب خود راضی هستم

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل اترک مشهد موقعیت مکانی خوبی داشت از همه نظر خوب بود این هتل مشهد فقط سر و صدای ماشین ها زیاد بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل اترک مشهد من سه روز اقامت داشتم خیلی راضی بودم.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل اترک مشهد من سه روز اقامت داشتم خیلی راضی بودم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.