هتل شارستان طلایی مشهد

3.1 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شارستان طلایی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,296,000 17%
قیمت 1 شب 1,080,000 تومان
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,300,000 2%
قیمت 1 شب 1,280,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,944,000 17%
قیمت 1 شب 1,620,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,200,000 13%
قیمت 1 شب 1,920,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,592,000 17%
قیمت 1 شب 2,160,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
پارکینگ در هتل
رستوران
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تازه تاسیس
سشوار
روم سرویس 24 ساعته
تلویزیون معمولی
تلویزیون ال سی دی
آشپزخانه در سوپیت
اتو
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای بلوار شهید شوشتری - نبش طبرسی ۱۹

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شارستان طلایی مشهد را می توان یکی از نوساز ترین هتل های مشهد دانست که در سال 1396 به بهره برداری رسیده است. این هتل مشهد تنها چند دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و حدود 50 درصد اتاق های هتل شارستان طلایی مشهد چشم اندازی رو به حرم مطهر دارند. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است که از جمله آن ها می توان به کافی شاپ، رستوران، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد. جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با این هتل مشهد، توضیحات بیشتری را در عنوان های ذیل داده ایم.

اتاق های هتل شارستان طلایی مشهد

هتل شارستان طلایی مشهد دارای 10 طبقه ساختمانی است که 63 اتاق زیبا و دلباز درون این طبقات طراحی شده اند. هر یک از اتاق های این هتل مجهز به امکانات رفاهی بسیار مطلوبی است که آرامش را برای میهمانان مقیم در هتل فراهم می آورد. اتاق های هتل شامل 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان های 1 خوابه و 2 خوابه می شود.

کلیه اتاق های هتل شارستان طلایی مشهد به حمام و سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... مجهز هستند. همچنین آشپزخانه در آپارتمان های 1 خوابه و آپارتمان های 2 خوابه در اختیار میهمانان می باشد. یکی از مهم ترین آپشن های این هتل مشهد، اتاق های رو به حرم آن است که برخی هم دارای تراس می باشند.

امکانات هتل شارستان طلایی مشهد

رستوران از امکانات خوب هتل است که با سرو انواع غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوب در اختیار میهمانان قرار دارد. فضای دنج کافی شاپ هم مکانی عالی برای سرو نوشیدنی های سرد و گرم، میان وعده های سبک و بستنی است. پارکینگ نیز از امکانات خوب هتل است که دغدغه جای پارک خودرو را از میهمانان دور می کند.

لابی هتل نیز با ظرفیت 40 نفر همراه امکانات رفاهی متداول در دسترس میهمانان خواهد بود. پذیرش 24 ساعته، خدمات روم سرویس، خدمات خشک شویی، خدمات فکس و کپی هم در اختیار میهمانان خواهد بود. لازم به ذکر است اینترنت در این هتل محدود و مشمول هزینه می شود.

مکان های نزدیک به هتل شارستان طلایی مشهد

این هتل 3 ستاره در خیابان شهید شوشتری، طبرسی 19 واقع شده و به اماکن بسیاری نظیر خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی نزدیک می باشد. همچنین بازارهای 17 شهریور و مرکز خرید آرمان مشهد هم در فاصله کمی از هتل شارستان طلایی مشهد واقع شده اند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.8از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 2.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود. چند سال پیش رفتم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا برای مدیریت این هتل متاسفم

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

باسلام خدمت دوستانی که میخوان این هتل رو برای اسکان انتخاب کنن من به همراه خانواده در تاریخ۱۴۰۲۰۶۲۲وارد این هتل شدیم رفتار پرسنل پذیرش خوب بود اما به من یک برگه دادن A5 که باید غذای که به مدت ۴ روز باید در هتل می‌بودیم رو انتخاب میکردیم که با هماهنگی پذیرش قرار شد بعد از خوردن نهار همان روز تصمیم بگیرم که بعد از خوردن غذای همون روز فهمیدیم که باید حتما به فکر غذای دیگه ای برای خودمون باشیم چون هتل رستورانش غذا از بیرون تهیه میکنه و مدیر هتل فقط به فکر پور کردن جیبه خودش هست 1 کباب کوبیده یک سیخ که خدا شاهده توی تهران پرسی ۸۰ تومان بیشت نیست با گوجه سرد جوجه خیلی ترش یک سیخ کوچک به همراه یک گوجه سرد مرغ سرخ شده خشک به همراه یک سس انار کاله که واقعا آدم خندش میگیره از سوپی که توی بوفه بود نگم چون هم تند بود هم بی مزه چون توی او چهاروز هم فقط دوروزش سوپ داشت اونم کمتر کسی سمتش میرفت از شام دیگه براتون نگم خدا به داد برسه کوفته مثلا تبریزی شور خوراک شنیسل اونم یک تیکه منوی صبحانه واقعا افتضاحه اتاقها واقعا کثیف انقدر موکت ومبل و پردهاکثیف بود که ما درخواست چند عدد ملحفه اضافه‌ کردیم تاروی موکت و مبل بندازیم هر بار حرم رفتیم برگشتیم بود بد اتاق اذیت می‌کرد به خاطر کثیف بودن آسانسور دو عدد برای ده طبقه اونم یکیش خراب که شما وقتی میرفتی تو راه پله با حداقل ۱۰ ال ۱۵ نفر مواجه می‌شود که دارن از پلها بالا پاین میرن و در حال قور زدن واقعا من تا به حال حد عقل ۱۰ تا هتل توی مشهد رفتم حیات شرق ،رضوان ،شاکر ،سروش، شکوه ایمان ،هفت آسمان که اسم الباقیش یادم نیست همشون یه کثوراتی داشتن ولی امتیازاتی هم داشتن ولی واقعا واقعا پولتون تو آشغال نریزد تازه من یک شب هم زودتر هتل ترک کردم متاسفم برای این مدیریت هتل

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.