هتل شایگان کیش

3.8 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شایگان کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته ویلایی
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 24%
قیمت 1 شب 1,297,000 تومان
سه تخته هتلی
اقامت با هاف بورد
3 نفر
جزییات قیمت
2,800,000 1%
قیمت 1 شب 2,797,000 تومان
دو تخته هتلی
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
سونا
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای بلوار رودکی
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
77 دقیقه
6445 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
79 دقیقه
6601 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
211 دقیقه
17564 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
17 دقیقه
1424 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
39 دقیقه
3252 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شایگان کیش را می توان یکی از هتل های 5 ستاره اقتصادی کیش دانست. این هتل در سال 82 به بهره برداری رسیده و در کنار نوار ساحلی دریا (3 دقیقه تا دریا) قرار گرفته است. این هتل دارای 3 طبقه ساختمانی و 134 سوئیت است که برخی از آن ها چشم اندازی رو به دریا دارند و برخی دیگر به جکوزی مجهز هستند.

از امکانات داخل هتل شایگان کیش می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، 3 آسانسور، رستوران و باغ رستوران، کافی شاپ، مرکز تجاری و ... اشاره کرد. موقعیت مکانی خوب این هتل کیش باعث شده تا با چند قدم پیاده روی به اسکله تفریحی کیش برسید و از تفریحات آبی کیش نهایت لذت را ببرید. بازار پردیس 1 و 2 از مراکز خرید نزدیک به ان هتل هستند. اگر علاقه مند به دانستن جزئیات بیشتر درباره این هتل کیش هستید؛ ادامه مطلب را از دست ندهید.

سوئیت های هتل شایگان کیش

اتاق ها و سوئیت های هتل شایگان کیش فوق العاده لوکس چیده شده اند. در تمامی 134 اتاق های هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی وجود دارد تا تا میهمانان رفاهی کامل را تجربه کنند. سوئیت های هتل شایگان کیش بسیار متنوع است که مزیتی مهم برای آن به شمار می رود. سوئیت های ویلایی هتل با استفاده از امکانات لوکس و فضاسازی زیبا، باعث شده تا میهمانان با اقامت در آن حس خوبی  داشته باشند.

هتل شایگان به دلیل امکانات رفاهی بالایی که برای میهمانان خود در نظر گرفته باعث شده تا یکی از انتخاب های زوج های جوان برای ماه عسل باشد. در سوئیت های هتل شایگان کیش امکانات بسیار خوبی نظیر یخچال همراه مینی بار، تخت های نرم، حمام به همراه لوازم بهداشتی، متراژ بالای اتاق ها، میز نهارخوری در سوئیت های لوکس، سرویس بهداشتی و ... تعبیه شده است.

امکانات هتل شایگان کیش

در این هتل 5 ستاره کیش مسلماً می توان توقع داشت که امکاناتی بسیار مدرن در اختیار گردشگران قرار بگیرد. که در عنوان های ذیل به شرح امکانات این هتل کیش می پردازیم.

استخر، اسپا و سالن تناسب اندام

از امکانات این هتل محبوب می توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد که با بهترین تصفیه کننده ها، عاری از هرگونه میکروب می شوند. در استخر این هتل کیش می توانید تنی به آب بزنید و مهارت خود در شنا را محک بزنید. سونای خشک و بخار هتل نیز برای ریلکس کردن و پاکسازی پوست بهترین گزینه می باشد. همانطور که آگاه هستید سونا فواید بسیاری برای بدن دارد که از جمله آن می توان به دفع سموم بدن، باز شدن عروق خونی و ... اشاره کرد.

جکوزی نیز برای درد مفاصل و تسکین دردهای عضلانی نیز کاربرد دارد. حمام ترکی و خدمات اسپا نیز از امکانات داخل هتل شایگان کیش هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی آن اشاره کرد که برای آغاز صبحی با نشاط عالی می باشد. بهترین دستگاه های پیشرفته در این مکان گردآوری شده تا میهمانان هتل عضلات خود را به خوبی پرورش دهند.

رستوران و کافی شاپ

رستوران این هتل كيش با سرو 3 وعده غذايي شامل صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه مي دهد. علاوه بر پذیرایی از میهمانان هتل، پذيرش بيرون از هتل هم دارد. منوی رستوران هتل شایگان کیش شامل غذاهای ایرانی و بین المللی می شود. رستوران هتل از لحاظ تنوع، كيفيت و تميزی مطلوب بوده که حدود ٤٠ الي ٥٠ مدل صبحانه برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

منوی صبحانه هتل شایگان کیش باز می باشد بگونه ای که میهمانان این هتل در کیش می توانند متناسب با سلیقه ی خود آنچه را که مدنظر شان است انتخاب و میل کنند. یکی از مزیت های رستوران هتل، وجود چند سرآشپز می باشد كه با توجه به سليقه میهمانان به آماده کردن صبحانه گرم با تخم مرغ، قارچ، فلفل، كالباس، گوجه فرنگي و پنير، پیتزا و غیره می پردازند و همین امر باعث شده تا میهمانان هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

کافی شاپ هتل مجلل شایگان در جزیره کیش نمونه بوده و می توان انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در این مکان نوش جان کرد. پخش موسیقی و فضایی فوق العاده شیک سبب شده تا کافی شاپ هتل مکانی ایده آل برای برپایی جشن ها، مراسم های خاص، سورپرایز ها و ... باشد.

شماره تماس و آدرس هتل شایگان کیش

این هتل به دلیل طراحی زیبا و بینظیری که دارد باعث شده تا بسیاری از گردشگران کیش به رزرو این هتل در کیش اقدام کنند. برای اینکه گردشگران بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند، می توانند با شماره تلفن های 021،43000020 و 09198906504 تماس بگیرند و سوئیت هتل را رزرو کنند.

یکی از مزیت های هتل شایگان که باعث شده تا تماس تلفنی برای رزرو این هتل بالا باشد فضای سرسبز و طراحی زیبا و لوکس هتل می باشد. گردشگران می توانند با مراجعه به یکی از سایت های معتبر همچون پرشین هتل به رزرو آنچه مد نظرشان است با توجه به مشاهده قیمت اقدام کنند تا سفر به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

هتل مذکور یکی از هتل های محبوب جزیره نزد گردشگران می باشد. آدرس هتل شایگان کیش در میدان پردیس، ابتدای بلوار رودکی می باشد. هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد دسترسی به مکان های تفریحی ومراکز خرید را برای میهمانان خود راحت کرده است. یکی از امتیازات هر هتل آدرس راحت و آسان می باشد، این هتل به دلیل برخورداری از این امتیاز باعث شده تا نزد گردشگران به عنوان یکی از بهترین هتل های5 ستاره جزیره شناخته شود.

نظرات درباره هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران زیادی از تور کیش است باعث شده که به نظرات میهمانان خود توجه کند تا اگر میهمانی با مشکلی مواجه شد آن را برطرف کنند. حال به برخی از نظرات کلی میهمانان این هتل در کیش به زبان خودشان می پردازیم: 1. نقد و بررسی هتل شایگان کیش.این نقد و بررسی، نظرشخصی بنده هست و به عنوان یه مسافر نظر میدم نه نظر کارشناسی.

اولین چیزی که به محض ورود به این هتل نظر بنده را جلب کرد،عطر و بوی خوشی بود که اکثرا هتل های ۵ستاره خوب این موضوع را رعایت می کنند. فضای بزرگ لابی حس خوبی را به آدم منتقل می کند. برخورد رزرواسیون بسیار حرفه ای و با روی خوش بوده است. بلافاصله پذیرش انجام شد و به سمت اتاق راهنمایی شدیم.

برای من مهمترین فاکتور اقامت در هتل ها، نظافت و تمیزی اتاق ،علی الخصوص سرویس بهداشتی و حمام است که این هتل در کیش از این مهم برخوردار می باشد. امکانات اتاق ،در حد هتل ۵ستاره بوده، که حتی با بعضی هتل های ۵ستاره آنتالیا یا استانبول برابری می کند. نظافت روزانه هم قابل قبول بوده و سر تایم انجام می شد.

رزرو هتل شایگان کیش یک انتخاب بی نظیر برای اقامت در طول سفر برای شما عزیزان می باشد. این هتل همانطور که گفته شد یک هتل پنج ستاره عالی است که با توجه به این موضوع قیمتی نسبتا بالا را نیز دارد. اگر به دنبال هتلی با قیمت نسبتا مناسب هستید می توانید هتل هایی نظیر هتل سان رایز کیش و هتل هلیا کیش را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

اقامت در هتل شایگان کیش چقدر هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل شایگان کیش به 600 هزار تومان تا 800 هزار تومان می رسد که این هزینه ها در ایام مختلف تغییر خواهد کرد. ولی به طور کلی در میان هتل های کیش، این هتل 5 ستاره قیمتی منصفانه تر با امکانات مطلوب دارد.

دریا چقدر از هتل شایگان کیش دور است؟

این هتل کیش تا دریا فاصله ای حدوداً 7 دقیقه تا دریا دارد که شاید این مسئله خاطر برخی از گردشگران تور کیش را مکدر کند. البته قیمت مناسب این هتل 5 ستاره به دوری از دریا ارجحیت دارد.

چه ویژگی هایی در این هتل کیش وجود دارد؟

از مهم ترین ویژگی های هتل شایگان می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. علاوه بر این مورد امکانات قابل قبول و خدمات مطلوب هم از دیگر محاسن این هتل کیش به شمار می رود.

هتل 5 ستاره شایگان کیش به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 5 ستاره شایگان در کیش به اماکن بسیاری نظیر بازارهای کیش مخصوصاً بازار مروارید و بازار ونوس دارد. ضمن این که تا اسکله تفریحی کیش هم فاصله ای کم داشته و به فرودگاه کیش هم نزدیک می باشد.

چه امکاناتی در هتل وجود دارد؟

استخر، سونا، اتاق بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ، لاندری، گشت درون شهری، مینی بار، اینترنت رایگان، لابی، صندوق امانات و ... تنها بخشی از امکانات هتل شایگان کیش می باشند.

این هتل کیش کجا قرار دارد؟

هتل زیبای شایگان کیش در ابتدای بلوار رودکی می باشد که دسترسی به بازارها و مرکز جزیره را اسان می کند. دسترسی به فرودگاه و دریا هم از دیگر ویژگی های این موقعیت مکانی است.

چه هتلی با هتل شایگان کیش مشابهت دارد؟

اگر بخواهیم هتل شایگان را با هتلی مقایسه کنیم می توانیم هتل شایان کیش را معرفی کنیم که از نظر امکانات با این هتل مشابه است، اما هتل شایان به دلیل ساحلی بودن؛ بسیار مورد توجه است. اما هتل ویدا کیش از نظر کیفیت بسیار بهتر از هتل 5 ستاره شایگان کیش می باشد.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل شایگان کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 4.8از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/8/11
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

بی نهایت از تورم ناراضی هستم،در محل هتل تعمیرات داشتند روز ورود وسط لابی داربست،رنگ کار ما ۴ نفر هستیم با سابقه اسم و ناراحتی ریه و الان در شهرمون همگی در درمانگاه هستیم.افتضاح ب معنی واقعی کلمه.

تاریخ ورود : 1402/8/7
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت اتاق خوب انجام نمیشد صبحانه بهتر از این هم می‌تونست باشه در مقایسه با هتل 4ستاره اوینا در قشم ضعیف بود ولی کادر تشریفات عالی بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

درباره استفاده از تفریحات و تخفیف بسیار عالی توضیح می دادن و انتخاب رابر عهده خودتون می گذارند ممنون از مدیریت وام کارکنان هتل شایگان

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خدمته مدیریت سایت با خانواده خود به مدت 6 شب مهمان این هتل بودیم و برخورد مدیریت کیفیت غذا و رعایت سکوت خوب بود در سفرهای بعدی خودم همراه خانواده حتما این هتل رو رزرو میکنم ممنونم

تاریخ ورود : 1401/2/13
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ندارم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.