هتل الیزه شیراز

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل الیزه شیراز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شیراز را مشاهده کنید.

لیست هتل های شیراز
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,521,000 4%
قیمت 1 شب 2,442,564 تومان
سوئیت جونیور یک خوابه سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
4,059,000 5%
قیمت 1 شب 3,893,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰
باغ جهان نما
13 دقیقه
154 دقیقه
12851 متر
آرامگاه حافظ
13 دقیقه
155 دقیقه
12874 متر
آرامگاه شاه شجاع
14 دقیقه
159 دقیقه
13197 متر
پارک آزادی
11 دقیقه
126 دقیقه
10507 متر
دروازه قرآن
13 دقیقه
160 دقیقه
13353 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل الیزه شیراز یکی از هتل‌های شیراز با لول 4 ستاره می‌باشد که مفتخر به دریافت گواهینامه برترین هتل 4 ستاره شده است. اگر اقامتی آرام و به دور از هیاهو را می‌پسندید این هتل شیراز بهترین گزینه برای انتخاب و رزرو هتل شیراز است زیرا در منطقه‌ای آرام و فرهنگی جای دارد.

هتل الیزه شیراز در سال 1393 احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. این هتل دارای 7 طبقه ساختمانی بوده که 68 اتاق زیبا در این طبقات جای گرفته‌اند. لابی این هتل بسیار زیبا بوده که با وسایلی لوکس مانند تلویزیون LED، مبلمان، دستگاه واکس کفش و ... مجهز شده است.

اتاق های هتل الیزه شیراز

هتل چهار ستاره الیزه شیراز 68 اتاق دارد که شامل 1 تخته، 2 تخته توئین، 2 تخته کوئین، سوئیت جونیور،سوئیت رویال و اتاق‌های کانکت می‌شود. این اتاق ها با زیبا ترین وسایل چیده و طراحی شده اند تا میهمانان در زمان اقامت نهایت آرامش را دریافت کنند.

تمامی اتاق‌های ذکر شده به امکانات رفاهی مناسبی مجهز بوده تا میهمانان در طول اقامت خود به مشکلی برخورد نکنند. سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن، مبلمان های زیبا متناسب با رنگ پرده و ... از جمله امکانات داخل اتاق ها هستند.

امکانات هتل الیزه شیراز

مسلماً وجود امکانات عالی در یک هتل چهار ستاره می تواند هر گردشگری را راضی کند. از این رو در این هتل شیراز نیز امکانات رفاهی بسیار بالایی طراحی شده که در عنوان های ذیل خواهید خواند.

رستوران

هتل 4 ستاره الیزه شیراز دارای رستوران بسیار زیبایی به نام مارلین بیسترو است که طعم غذاهای لذیذ خانگی ایرانی و بین المللی آن شما را شگف زده خواهد کرد. بوفه صبحانه هتل الیزه شیراز بسیار متنوع بوده که بوی نان داغ و املت پنیر و قارچ شما را از خود بی‌خود می کند. سرو غذا در رستوران این هتل شیراز بوفه سلف سرویس می باشد.

مجموعه آبی و ورزشی

قیمت بلیط استخر هتل الیزه شیراز برای میهمانان مقیم دارای هزینه است که البته این هزینه کمتر از افرادی است که شخصی به مجموعه آبی هتل مراجعه می کنند. سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ... از دیگر اجزای مجموعه آبی هتل هستند. اگر می خواهید به استخدام این هتل شیراز درآیید توصیه می کنیم به سایت اصلی هتل مراجعه نمایید.

لابی لانژ زیبای هتل مکانی آرام

لابی لانژ این هتل شیراز بهترین مکان هتل است که می‌توانید ساعاتی آرام و بدون دغدغه را سپری کنید. نظرات در مورد هتل الیزه شیراز و لابی لانژ آن بسیار مثبت بوده و رتبه‌ای عالی به خدمات و نوشیدنی‌های آن داده‌اند. صدای موسیقی آرام و گوش نواز پیانو هم فضایی خارق العاده به این مکان بی بدیل داده است. این هتل شیراز در معالی آباد، کوی پزشکان قرار دارد و به نمایشگاه بین المللی شهر، منطقه ییلاقی قلاترا و ... نزدیک می‌باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

یکی از هتل های خوب شیراز هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.