هتل ملک اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ملک اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
اتاق دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
2,060,000 57%
قیمت 1 شب 887,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,060,000 33%
قیمت 1 شب 1,397,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,793,000 31%
قیمت 1 شب 1,947,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,526,000 17%
قیمت 1 شب 2,947,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
چایخانه
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی
خیابان آمادگاه
3 دقیقه
18 دقیقه
1526 متر
کاخ عال قاپو
3 دقیقه
18 دقیقه
1464 متر
مدرسه چهارباغ
4 دقیقه
21 دقیقه
1749 متر
خیابان فردوسی
2 دقیقه
20 دقیقه
1661 متر
کاخ چهلستون
5 دقیقه
24 دقیقه
2035 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ملک اصفهان در بین هتل های سه ستاره یکی از بهترین هاست و خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهد. هتل ملک در خیابان هشت بهشت واقع شده است. این خیابان یکی از زیبا ترین خیابان های شهر اصفهان می باشد. در خیابان هشت بهشت ساختمان های سنتی و مدرن،عمارت ها و فضاهای سبز نزدیک به زاینده رود به چشم می خورد. هتل ملک اصفهان با نمای سنتی بسیار زیبایی جلب توجه می کند. ظاهر و چیدمان آن هم تراز با هتل چهار ستاره می باشد اما به دلیل امکانات کمتر موفق به کسب ستاره چهارم نشده است.

همچنین قیمت مقرون به صرفه هتل ملک برای اشخاصی که تمایل به صرف هزینه سنگین ندارند مناسب می باشد. هتل ملک اصفهان در سال 1383 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی خوبی را برای هتل خود انجام داده است. یکی از نقاط ضعف هتل نام برده شده متاسفانه نبود پارکینگ می باشد. البته با توجه به طرح ترافیک منطقه آن قدر هم مهم به نظر نمی رسد.

موقعیت مکانی هتل ملک اصفهان
هتل ملک اصفهان همانطور که گفته شد در خیابان هشت بهشت قرار دارد. خیابان مذکور دسترسی خوبی به داروخانه، خانه پیتزا، خانه ملا باشی، چایخانه سنتی باران و به کاخ هشت بهشت دارد.لازم به ذکر است از میدان نقش جهان و جاذبه های مربوطه، کمی دور می باشد.

ابنیه های تاریخی نزدیک به هتل ملک اصفهان
خانه ملا باشی نزدیک ترین ابنیه تاریخی به هتل می باشد. این خانه یکی از قدیمی ترین بناهای اصفهان بوده و قدمتش به دوره قاجار بر می گردد. خانه معتمدی یا خانه ملا باشی در تاریخ 25 خرداد 1351 با شمارهٔ ثبت 5883 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. بخش زمستان نشین این خانه از دوره زندیه می‌ باشد.

خانه مشروطیت یکی دیگر از جاذبه های نزدیک به هتل ملک اصفهان می باشد. این خانه دارای قدمت زیادی بوده و دیدنش خالی از لطف نیست.

اتاق های هتل ملک اصفهان
هتل ملک اصفهان دارای 19 اتاق می باشد که شامل سینگل، دبل، تریپل و تویین است. امکاناتی که در داخل این اتاق ها وجود دارد راحتی و آسایش بیشتری را برای میهمانان فراهم می کند. از امکانات داخل تاق ها می توان به پاور سوئیچ، مینی بار با هزینه، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد. روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون از دیگر امکانات داخل اتاق هستند. تخت هایی راحت و استاندارد که برای آرامش گرفتن بعد از یک روز کاری عالی می باشند.

خدمات ارائه شده در هتل ملک اصفهان
یکی دیگر از محاسن این هتل اصفهان وجود خدمات و امکانات در تمام هتل و لابی آن می باشد. لابی هتل ملک اصفهان از نظر ابعاد بسیار مفید می باشد. از این رو می توان لحظاتی را در آن سپری کرد. آسانسور، صندوق امانات، نمازخاه، پله اضطراری ، فتوکپی، فکس ،پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی از جمله این خدمات هستند. از دیگر امکاناتی که در این هتل مشهود است پیدا می توان به خدمات تور، تاکسی سرویس، صرافی، پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. دستگاه واکس کفش، اپراتور، کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق خدمات بیدار باش خدمات خانه داری از جمله دیگر این امکانات می باشند.

هتل ملک اصفهان و آمیختگی شرق و غرب
هتل ذکر شده برای راحتی و آسايش میهمانان خود خلاقیتی را به خرج داده است. صمیمیت شرق همراه با پيشرفت و نوآوری غرب باعث شده تا هتل ملک اصفهان از جایگاه خوبی در میان گردشگران برخوردار شود. استفاده از اینترنت در لابی این هتل رایگان می باشد. در نمای خارجی تندیس هایی از سربازان ایران باستان را خواهید دید که در نور شب چشم نوازی می کنند. طرح های مبلمان و چیدمان هم که حکایتی دیگر دارد.

رستوران، کافی شاپ و سفره خانه سنتی هتل ملک اصفهان
رستوران و سفره خانه سنتی هتل از محبوب ترین مکان ها نزد میهمانان می باشد. در سفره خانه سنتی می توانید انواع چای و قلیان ها را با قیمت خوبی سفارش دهید. فضای ایجاد شده در سفره خانه سنتی باعث می شود تا یاد ایام قدیم را زنده کنید. رستوران هتل ملک اصفهان هم با سرو انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه پذیرایی خوبی را از میهمانان انجام می دهد. غذاهایی مانند قرمه سبزی، قیمه، زرشک پلو با مرغ و .... از طرفداران زیادی برخوردار است.

برای رزرو سالن پذیرایی و کنفرانس می توانید با مدیریت هتل صحبتی داشته باشید.کافی شاپ هتل ملک اصفهان محیطی بسیار صمیمی دارد. از این رو میهمانانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند دوستان خود را در کافی شاپ ملاقات کنند. در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود. دسر ها و بستنی های خوشمزه را در کافی شاپ هتل ملک نوش جان کنید.

برای رزرو هتل اصفهان و انتخاب هتلی خوب باید گردشگران آگاهی کاملی داشته باشند تا رزرو را به درستی انجام دهند. از این رو می توانید به سایت پرشین هتل رفته و اطلاعات لازم را را کسب کنید.

لازم به ذکر است هتل جهانگردی ماهان اصفهان اصفهان یکی از رقبای هتل ملک اصفهان می باشد. زیرا این دو هتل، سه ستاره بوده و امکاناتی شبیه به هم دارند. تنها تفاوت میان این هتل های اصفهان موقعیت مکانی آن هاست که در مقاله های منتشر شده موجود می باشد. اما اگر می خواهید در هتل ارزان تر و نزدیک به پایانه مسافربری اصفهان اقامت داشته باشید هتل همام اصفهان بهترین گزینه است.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.