هتل خواجو اصفهان

4.1 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خواجو اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 1%
قیمت 1 شب 2,398,000 تومان
اتاق سه تخته فمیلی (یک تخت دو نفره+یک تخت یک نفره)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,237,000 1%
قیمت 1 شب 3,234,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شهدای خواجو
خیابان آمادگاه
4 دقیقه
25 دقیقه
2062 متر
کاخ عال قاپو
4 دقیقه
30 دقیقه
2475 متر
مدرسه چهارباغ
4 دقیقه
29 دقیقه
2426 متر
خیابان فردوسی
3 دقیقه
16 دقیقه
1353 متر
کاخ چهلستون
6 دقیقه
33 دقیقه
2765 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خواجو اصفهان یکی از بهترین هتل های اصفهان در لول 3 ستاره است. به همین دلیل این هتل علاقمندان زیادی دارد. گردشگران می توانند برای رزرو هتل به یکی از سایت های معتبر همچون پرشین هتل مراجعه کنند و اطلاعات جامع و کامل را نسبت به هتل خواجو اصفهان بدست بیاورند و به راحتی متناسب با علاقه و ظرفیت خود نسبت به رزرو هتل اقدام کنند.

این سایت به گردشگران کمک کرده تا سفر خوب و بدون دغدغه ای داشته باشند. هتل خواجو اصفهان به دلیل چیدمان لوکس اتاق ها سبب شده تا رضایت میهمانان خود را بالا ببرد. مسلما اتاق یکی از نکات اصلی هتل می باشد که باعث شده تا میهمانان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشند.

اتاق های هتل خواجو اصفهان

این هتل اصفهان دارای 6 طبقه ساختمانی می باشند که 114 اتاق درون این طبقات پراکنده شده اند. تمامی اتاق های این هتل بسیار تمیز هستند و به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز می باشند. از امکانات داخل اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی، حمام، تلفن، دمپایی و ... اشاره نمود.تمام این اتاق ها به دلیل دیزاین شیک و تمیزی که دارند باعث شده تا متناسب با سلیقه ی بیشتر گردشگران باشد.

اتاق دو تخته دابل( تخت دونفره استاندارد و تمیز، ظرفیت یک نفر اضافه، نوردهی خوب و ...)، دو تخته تویین( دو تخت یک نفره راحت، مبلمان شیک، صندوق امانات، سشوار، سرویس فرنگی، چای ساز و ...) و اتاق های سه تخته( یک تخت دابل و یک تخت سینگل، تلویزیون، یخچال، کمد دیواری، چای ساز، سشوار و...) از جمله واحد های موجود در این هتل می باشند.

امکانات هتل خواجو اصفهان

عده ای از گردشگران هنگام رزرو هتل خواجو اصفهان توجه دارند که هتلی که انتخاب می کنند چه امکاناتی دارد. از این رو هتل خواجو در مجموعه ی خود امکاناتی نظیر: سالن کنفرانس، کافی شاپ( اوقاتی برای رفع خستگی با میل نوشیدنی های گرم و سرد، خوراکی های لذیذ)، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس( کسانی که بدون وسیله ی شخصی به اصفهان سفر کرده اند می توانند به راحتی به مکان های دیدنی سر بزنند) و ... قرار داده است.

خدمات خانه داری( باعث شده تا همیشه اتاق های هتل بسیار تمیز و مرتب باشد بگونه ای که میهمانان با قرار داشتن در اتاق اوقات خوشی را بگذراند. رستوران هتل خواجو اصفهان با سرو غذاهای خوش طعم در یک مکان مرتب ... پذیرای گردشگران عزیز مقیم در این هتل می باشد که از هر لحاظ، باعث جلب رضایت آن ها خواهد شد. 

موقعیت مکانی هتل خواجو اصفهان

این هتل اصفهان در خیابان چهار باغ خواجو، خیابان شهدای خواجو قرار گرفته است. مزیت هتل نزدیکی به مکان های تاریخی و تفریحی می باشد. جاذبه های گردشگری مانند : زاینده رود، سی و سه پل، پل خواجو و میدان نقش جهان از جمله مکان هایی است که به این هتل اصفهان نزدیک است.

همین امر موجب شده تا میهمانان هتل علاوه بر تجربه ی یک اقامت خوب دسترسی راحتی به مکان های تفریحی داشته باشد که مسلما یکی از مهم ترین نکاتی که برخی از گردشگران در هنگام رزرو هتل اصفهان در نظر دارند موقعیت مکانی است که هتل خواجو اصفهان از این امر برخوردار می باشد.

نظرات میهمانان هتل

هتل سالانه میزبان میهمانان زیادی است که از این رو برای آشنایی بیشتر گردشگران نظرات میهمانان را به زبان خودشان بیان می‌کنیم.

1. تمیز و نوساز بودن هتل عالی، رفتار پرسنل خوووووب، موقعیت هتل نسبتا خوب، صبحانه متوسط، سرعت وای فای عالی، اتاق ها ضد صدا و آرام و راحت در کل واقعا راضی کننده بود.

2. هتل نو ساز و خوبی است. برخورد پرسنل محترمانه. و کلیه امکانات در حد هتل ۴ ستاره قابل قبول بود. در هر صورت این هتل را به دوستان معرفی می کنم.

هتل خواجو اصفهان یک هتل سه ستاره می باشد که از نظر خدمات دهی عالی می باشد اما اقامت در هتل کمی گران است. حال اگر شما می خواهید در یک هتل با کیفیت اما قیمت ارزان اقامت داشته باشید پیشنهادی داریم. پیشنهاد می کنیم هتل جهانگردی ماهان اصفهان را انتخاب کنید. زیرا هتل ماهان سه ستاره بوده اما کیفیتی مطلوب دارد. هزینه اقامت هم برای گردشگران عزیز مناسب در می آید.

فاصله هتل خواجو اصفهان تا میدان نقش جهان چقدر است؟

این هتل اصفهان تا میدان نقش جهان تنها 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. اما پل خواجو در مجاورت آن است.

هتل خواجو اصفهان چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

برای اقامت در این هتل اصفهان باید مبلغی 500 هزار تومان تا 700 هزار تومان پرداخت نمایید که این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر می کند.

آدرس این هتل اصفهان کجاست؟

این هتل قیمت مناسب در خیابان بلوار شهدای خواجو واقع می باشد.

امکانات هتل شامل چه مواردی می شود؟

رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، نمازخانه،اینترنت رایگان و ... از جمله امکانات این هتل هستند

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

میدان نقش جهان، باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، سی و سه پل و ... از جمله این مکان ها هستند

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/07/13
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با درود بی پایان و سپاس از شما که سفر خاطره انگیزی را برای ما فراهم کردید همه چیز عالی و بی نظیر بود و به جرات می توانم بگویم هتل خواجو در حد هتل پنج ستاره می درخشید باز هم سپاسگزارم ????????????

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

بسیار عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.