هتل کوثر اصفهان

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کوثر اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
4,645,000 16%
قیمت 1 شب 3,945,250 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,742,000 16%
قیمت 1 شب 4,877,700 تومان
دو تخته برای یک نفر ( ساختمان فیروزه )
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
5,167,500 6%
قیمت 1 شب 4,906,125 تومان
دو تخته ( ساختمان فیروزه )
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,742,000 6%
قیمت 1 شب 5,451,900 تومان
سوئيت رويال (ساختمان فیروزه)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
9,772,000 6%
قیمت 1 شب 9,280,400 تومان

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
سالن بدنسازی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار ملت، مقابل سی و سه پل
خیابان آمادگاه
4 دقیقه
18 دقیقه
1505 متر
کاخ عال قاپو
5 دقیقه
30 دقیقه
2532 متر
مدرسه چهارباغ
5 دقیقه
16 دقیقه
1360 متر
خیابان فردوسی
3 دقیقه
20 دقیقه
1667 متر
کاخ چهلستون
6 دقیقه
33 دقیقه
2729 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کوثر اصفهان یکی از هتل های پنج ستاره در اصفهان می باشد. هتل پارسیان کوثر اصفهان از زیباترین هتل های اصفهان محسوب می شود. هتل پارسیان کوثر روبه روی سی و سه پل قرار گرفته است. این پل دیدنی و رودخانه دوست داشتنی زاینده رود همسایه هتل فوق می باشند.

هتل کوثر اصفهان نام های بسیاری را تجربه کرده است. پیش از انقلاب اسلامی نام این هتل شرایتون بوده و مدتی کوروش نام داشت. بعد از پیروزی انقلاب و واگذاری این هتل به بنیاد مستضعفان به نام فعلی تغییر نمود. در اصل این هتل زیبا، زیرگروه هتل های بین المللی شرایتون در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی می باشد.

اتاق های هتل کوثر اصفهان

برای رزرو هتل پارسیان باید به نوع اتاق رزرو شده هم دقت کرد. زیرا قیمت هر نوع اتاق هتل ذکر شده متفاوت است. هتل مذکور دارای 225 اتاق لوکس و سوئیت های زیبا می باشد. یکی از جذابیت های هتل پارسیان کوثر برای گردشگران، تفاوت هر کدام از اتاق های این هتل است.

همین امر باعث شده تا گردشگران رزرو این هتل در اصفهان را بیشتر ترجیح دهند. همراه ما باشید تا با اتاق های مختلف هتل ذکر شده آشنا شوید. هتل پارسیان کوثر دارای سوئیت رویال، سوئیت‌های دوبلکس، سوئیت های فیروزه‌ای و سوئیت‌های نرمال می باشد. اکنون اتاق های زیبا و لوکس هتل را برای شما شرح می دهیم.

سوئیت دوبلکس

یکی از اتاق های جذاب و البته گران هتل پارسیان کوثر اصفهان سوئیت های دوبلکس آن است. سوئیت های دوبلکس در هتل فوق، متراژی بالغ بر 90 متر مربع دارند. همانطور که از اسم این سوئیت پیداست دارای دو طبقه می باشد. طبقه بالا مخصوص استراحت و طبقه پایین مخصوص نشیمن و پذیرایی است.تخت های استاندارد و بسیار نرم سوئیت رویال هتل خوابی آرام را برای شما رقم می زند. حمام تعبیه شده در سوئیت دوبلکس هتل مذکور دارای وان و دیگر ملزومات بهداشتی می باشد.

این اتاق ظرفیت 4 نفر را داشته که در یک اتاق تخت دبل وجود دارد و در اتاق دیگر 2 تخت سینگل. در آشپزخانه سوئیت های دوبلکس، چای ساز و توستر به چشم می خورد. همین دلایل سبب شده مهمانانی که در سوئیت دوبلکس این هتل اقامت دارند رفاه بیشتری داشته باشند.

امکانات هتل کوثر اصفهان

این هتل 5 ستاره هم مانند دیگر هتل های زنجیره ای پارسیان در نقاط مختلف کشور، دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی می باشد که در عنوان های ذیل به آن اشاره می کنیم.

سالن های مجهز هتل

این هتل دارای تالار ها و سالن های متفاوتی می باشد که جوابگوی هر سلیقه ای است.

تالار میخک:

سالنی بسیار زیبا با ظرفیت 80 نفر که با تزئیناتی مدرن و به روز طراحی شده است. این سالن یکی از سالن های باشکوه و زیبا هتل پارسیان کوثر اصفهان می باشد. سالن میخک برای برگزاری مراسم ها، سمینارها، نشست های گروهی و جلسات مهم بهترین گزینه انتخابی می تواند باشد. زیرا این سالن مجهز به امکاناتی همچون سیستم صوت ( میکروفن ثابت - بیسیم ) ویدئو پروژکتور، تریبون، وایت برد و .... است.

سالن ترنج:

یکی از سالن های کوچک اما زیبا به شمار می رود. سالن ترنج با چیدمانی از پرده ها و رومیزی های آبی و سفید، تزئین شده تا محیطی آرام بخش را برای مهمانان فراهم آورد. از این رو سالن ترنج برای برگزاری جلسات گروهی کوچک بسیار مناسب است.

سالن چشم انداز:

سالن چشم انداز نگین لوکس ترین و با شکوه ترین سالن هتل پارسیان کوثر اصفهان می باشد. تالار ذکر شده در بالا ترین نقطه این هتل جای گرفته است. سالن ظرفیت 120 نفری داشته تا مهمانان بیشتری را پذیرایی کند. سالن چشم انداز نگین با میز و صندلی هایی مدرن و لوکس طراحی شده اند تا جشن های شما را به زیبا ترین شکل ممکن برگزار کنند. ترکیب رنگ طلایی و سفید باعث می شود تا محیط را جذاب تر و لوکس تر کند.

این سالن هتل پارسیان کوثر اصفهان برای جشن های عروسی و نامزدی بهترین انتخاب است. زیرا محیطی مناسب و لوکس جهت برگزاری این نوع جشن ها می باشد. منو های زیادی برای پذیرایی از مهمانان در دسترس شماست تا به میل و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. سالن چشم انداز نگین نکته مهم تری هم دارد. آن هم چشم انداز فوق العاده زیبا این سالن از زاینده رود و سی و سه پل محشر می باشد.

مجموعه آبی

هتل مذکور، مدرن ترین و مجهز ترین مجموعه آبی در اصفهان را دارا می باشد. این مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، سالن ورزشی و بدنسازی می باشد. تمامی موارد ذکر شده با بهترین دستگاه های تصفیه کننده پاکیزه می شوند. همین امر موجب می شود تا مجموعه آبی هتل پارسیان کوثر اصفهان اصفهان عاری از هرگونه آلودگی باشد. یکی دیگر از جذابیت های این مجموعه حمام ترکی آن است.

حمام ترکی مانند حمام سنتی ایرانی دارای مزایای فراوانی می باشد. از این رو هتل با ساخت این حمام بسیار محبوب شده است. سالن تخصصی ماساژ هم بهترین گزینه برای آرامش گرفتن روح می باشد. سالن بدنسازی مجموعه آبی این هتل هم با بهترین دستگاه های روز تجهیز شده است.

اماکن نزدیک به هتل کوثر اصفهان

یکی دیگر از نکته های مهم برای انتخاب هتل در اصفهان نزدیک بودن به ابنیه های مورد نظر گردشگران است. از این رو شما عزیزان را با معرفی نزدیک ترین جاذبه‌های نصف جهان به هتل نام برده شده آشنا می‌کنیم.

سی و سه پل: این مکان هم جوار با هتل پارسیان کوثر می باشد.

میدان نقش جهان: از هتل مذکور تا میدان نقش جهان فاصله ای پنج دقیقه ای وجود دارد.

بازار مسگرها: این بازار در میدان امام ( نقش جهان ) واقع شده و نفیس ترین مس‌ها را عرضه می‌کند.

کاخ چهلستون: عمارتی زیبا به همراه باغی سرسبز است که در 15 دقیقه ای هتل پارسیان کوثر اصفهان قرار دارد.

از مزایای هتل بسیار گفتیم اما خب یک رقیب جدی هم دارد. آن هم هتل عباسی اصفهان می باشد که از کهن ترین هتل های اصفهان و دنیا محسوب می شود، که دارای بیشترین فضای سبز می باشد. حتی برخی از گردشگران به این هتل لقب یشم سبز را داده اند. از این رو مکان یاد شده رقیب این هتل اصفهان است.

فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا میدان امام چقدر است؟

از این هتل اصفهان تا میدان نقش جهان تنها 5 دقیقه با خودرو فاصله وجود دارد.

هزینه اقامت در هتل کوثر اصفهان چقدر است؟

در این هتل اصفهان قیمت ها از شبی 700 هزار تومان شروع شده و تا شبی 2 میلیون تومان هم دامه می یابد. البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس این هتل کجاست؟

این هتل زیبای اصفهان در ابتدای سی و سه پل، پل امت واقع می باشد.

امکانات هتل شامل چه مواردی می شود؟

مجموعه آبی، تالار و سالن همایش، رستوران، پارکینگ، سالن ماساژ، فروشگاه، ترانسفر و ... از جمله امکانات هتل هستند.

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

باغ هشت بهشت، عمارت عالی قاپو؛ مسجد شیخ لطف الله، مسجد شاه، میدان نقش جهان و ... از جمله مکان های در دسترس هتل می باشند

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/6/30
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون از شما

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

بسیار عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.