هتل اقامتگاه سنتی الماس یزد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه سنتی الماس یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 31%
قیمت 1 شب 1,397,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,800,000 33%
قیمت 1 شب 1,897,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مینی بار

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی، بعد از مسجد جامع، کوچه حسینیان(منار گلی)،جنب کوچه حسینیان ۵
آتشکده زرتشتیان یزد
5 دقیقه
34 دقیقه
2808 متر
میدان مارکار
4 دقیقه
28 دقیقه
2314 متر
میدان امیر چماخ
3 دقیقه
13 دقیقه
1065 متر
موزه آب یزد
3 دقیقه
11 دقیقه
949 متر
موزه دیرینه شناسی کامبرین
3 دقیقه
23 دقیقه
1875 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

اقامتگاه سنتی الماس یزد  که با نام هتل الماس یزد نیز جستجو می شود یکی از اقامتگاه های اقتصادی در شهر یزد است. این اقامتگاه در سال 1397 به بهره برداری رسیده و در عین سنتی و نوستالژیک بودن، بافتی نوساز دارد. نزدیکی این هتل به مرکز شهر و موقعیت مکانی مناسب آن باعث شده تا از سمت گردشگران مورد استقبال شدیدی قرار گیرد. 

اقامتگاه سنتی الماس یزد در خیابان امام خمینی، بعد از مسجد جامع یزد واقع شده که همین اتفاق موجب می شود به جاذبه های تاریخی شهر یزد مانند بازار سنتی، زندان اسکندر، خانه لاری ها، میدان امیرچخماق، موزه آب و ... دسترسی راحتی داشته باشید. در ادامه بخش های مختلف این اقامتگاه سنتی را به طور کامل معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با اطمینان بیشتری، این اقامتگاه را در بین دیگر هتل های یزد مورد انتخاب قرار دهید. 

اتاق های اقامتگاه سنتی الماس یزد

این اقامتگاه سنتی یزد 11  اتاق دنج را درون خود قرار داده که چشم اندازی رو به محوطه زیبای هتل و خیابان دارند. اتاق های این اقامتگاه سنتی شامل 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته می شود که هر یک از نظر متراژ با هم تفاوت دارند. لازم به ذکر است که اتاق های این هتل فاقد بالکن یا تراس می باشند.

در داخل این اتاق ها امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، یخچال، حمام؛ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی؛ تلفن و ... برای راحتی و آسایش میهمانان در نظر گرفته شده است. استفاده از رنگ های خنثی در دیزاین داخلی اتاق ها باعث شده تا فضایی کاملاً مینیمال و آرامش بخش ایجاد شود.

امکانات هتل الماس یزد

این اقامتگاه بومگردی یزد، جزء هتل های یک ستاره یزد به شمار می رود که از نظر امکانات، نمی توان انتظارات بالایی داشت. اما با این حال امکانات خوبی را در کنار خدمات مناسب به میهمانان ارائه می دهد و تا حد امکان جای کمبود و یا نیازی باقی نمی گذارد. در ادامه با امکانات این هتل آشنا می شوید.

رستوران هتل

رستوران اقامتگاه انواع غذاهای ایرانی و سنتی را با کیفیت مطلوب به میهمانان خود ارائه می دهد. این رستوران به دلیل قرار گیری در پشت بام هتل، به رستوران بام معروف می باشد که با ویوی زیبا و جذاب، حسی دلنشین را هنگام صرف غذا به میهمانان منتقل می کند.  طبق نظر سنجی های انجام شده از میهمانان هتل؛ کیفیت غذا، تمیزی اتاق ها و رستوران بسیار مناسب بوده است. 

دیگر امکانات 

از دیگر امکانات این اقامتگاه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، تاکسی سرویس، تهیه بلیط، لابی، چایخانه سنتی، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت 7 خودرو به صورت رایگان و ... اشاره کرد. شما هنگام اقامت در این هتل می توانید در تمامی نقاط آن از اینترنت رایگان نامحدود استفاده کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.