هتل اقامتگاه بومگردی بابا خداداد یزد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه بومگردی بابا خداداد یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس ایرانی
تاکسی سرویس
چایخانه
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهر شاهدیه، 10 کیلومتری مرکز شهر یزد، نصرت آباد، خیابان نصرت آباد، پلاک 386
آتشکده زرتشتیان یزد
17 دقیقه
153 دقیقه
12719 متر
میدان مارکار
17 دقیقه
146 دقیقه
12190 متر
میدان امیر چماخ
16 دقیقه
137 دقیقه
11378 متر
موزه آب یزد
16 دقیقه
135 دقیقه
11203 متر
موزه دیرینه شناسی کامبرین
16 دقیقه
145 دقیقه
12054 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد، یک خانه سنتی در شهر تاریخی و زیبای یزد می باشد که حدود 150 سال قدمت دارد. ساخت اولیه این خانه متعلق به دوران قاجار بوده که طی سال های متوالی مورد بازسازی قرار گرفته است؛ اکنون این خانه به عنوان یکی از هتل های یزد و اقامتگاه های تاریخی و زیبا پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود. 

اقامتگاه بوم گردی  بابا خداداد یزد در شهر شاهدیه قرار گرفته که حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر یزد فاصله دارد. آدرس دقیق هتل، شهر شاهدیه، خیابان نصرت آباد، پلاک 386 می باشد که شما می توانید به وسیله خودرو، به راحتی به این اقامتگاه دسترسی داشته باشید. در ادامه مطلب به معرفی بخش های مختلف و اطلاعاتی کامل تر از این خانه تاریخی خواهیم پرداخت. 

اتاق های اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد

اقامتگاه سنتی بابا خداداد یزد دارای 7 باب اتاق است که تمامی این واحد ها به صورت همکف قرار گرفته اند. همین موضوع باعث می شود تا سالمندان و کودکان نیز بتوانند به راحتی در این واحد ها اقامت داشته باشند. در اتاق های این خانه، امکانات بسیار محدودی ایجاد شده، از این رو نمی توان آن را با یک هتل در شهر یزد مقایسه کرد.

به عنوان مثال، اکثر اتاق های این هتل فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند که گردشگران برای استفاده از این امکانات باید به راه رو اقامتگاه مراجعه کنند. همچنین در واحد ها، تخت، تلویزیون و یخچال وجود ندارد و فضا کاملا به صورت بومی و سنتی در نظر گرفته شده است. مهمانان در صورت نیاز به یخچال می توانند مواد غذایی خود را به پذیرش هتل تحویل دهند. 

البته اتاق های دو نفره در این خانه سنتی که به نام های اتاق شهریور و اتاق مرداد معرفی می شوند، دارای تخت، حمام و سرویس بهداشتی در فضای خود هستند. بنابراین اگر به صورت زوجی به شهر یزد سفر کرده اید، این اتاق ها، گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. 

امکانات اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد

اگر خانه بابا خداداد یزد را برای اقامت در شهر یزد انتخاب کرده اید، باید بدانید که این اقامتگاه، با تجهیزاتی کاملا محدود و ساده ایجاد شده است؛ از این رو نمی توان چندان انتظارات بالایی از آن داشت. با این وجود پرنسل هتل تمامی سعی خود را در راستای جلب رضایت شما عزیزان انجام می دهند.

از جمله امکانات موجود داخل این اقامتگاه می توان به لابی همراه با اینترنت ، تلویزیون، مبل و میز اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است که این هتل فاقد رستوران می باشد؛ اما با این وجود فضایی را برای سرو غذا در محوطه حیاط ایجاد کرده که بالغ بر 30 نفر ظرفیت دارد. مهمانان می توانند از 24 ساعت پیش از سرو غذا، درخواست خود را به هتل اعلام نمایند و از غذاهای سنتی در این فضا استفاده کنند. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.