هتل ونوس چابهار

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ونوس چابهار در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های چابهار را مشاهده کنید.

لیست هتل های چابهار
یک تخته پشت به دریا
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
یک تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته پشت به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته پشت به دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
بالکن قابل استفاده
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : دانشگاه دریانوردی
بندر شهید بهشتی
15 دقیقه
69 دقیقه
5724 متر
آرامگاه سید غلام رسول
5 دقیقه
18 دقیقه
1509 متر
آبفشان صخره ای
13 دقیقه
90 دقیقه
7523 متر
ساحل کمب
17 دقیقه
127 دقیقه
10602 متر
ساحل صخره‌ای چابهار
21 دقیقه
159 دقیقه
13285 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ونوس چابهار هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که در سال 1385 افتتاح گردیده، اما به سبب بازسازی در سال 1395، فضایی نوساز و لوکس دارد. این هتل در دسته هتل های چابهار با لِول سه ستاره قرار می گیرد که هم از نظر قیمت مناسب بوده و هم کیفیتی رضایت بخش دارد. 

هتل ونوس چابهار در دانشگاه دریانوردی شهر چابهار قرار گرفته است و با فاصله نزدیکی که تا دریا دارد، ویوی بسیار زیبا و دلنشینی را از ساحل دریا به چشم می کشد. همین نزدیکی هتل به دریا نیز باعث شده تا این هتل جزء هتل های ساحلی به شمار رود و اغلب با نام هتل ساحلی ونوس چابهار شناخته شود. 

اتاق های هتل ونوس چابهار 

هتل سه ستاره ونوس چابهار تنها در 2 طبقه ساختمانی بنا شده است که حدود 27 واحد اقامتی را در بین این طبقات جای می دهد. البته که متراژ اتاق ها به نسبت بزرگ و دلباز می باشد و در کنار اتاق ها، سوئیت هم ایجاد شده است. بنابراین اگر به همراه خانواده و یا جمعی از دوستان به شهر چابهار سفر کرده اید، می توانید سوئیت های همراه با خواب در این هتل را انتخاب کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

تقریبا می توان گفت اکثر واحد های هتل ونوس در چابهار رو به دریا قرار گرفته اند، اما برخی از واحد ها هستند که ویوی رو به محوطه هتل دارند و به همین دلیل با قیمتی ارزان تر ارائه می شوند. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق های این هتل ایجاد شده است نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، چای ساز، آباژور، روم سرویس، بالکن و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل ونوس چابهار 

در هتل محبوب ونوس چابهار امکانات و خدماتی مانند پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، رستوران، کافی شاپ، خدمات مخصوص معلولین، لاندری، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و ... ایجاد شده است. همچنین اگر با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کرده اید، می توانید از پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 نفر هتل استفاده کنید، در غیر این صورت هتل خدمات کرایه اتوموبیل را به شما ارائه می دهد.

 هتل جذاب ساحلی ونوس چابهار با چشم انداز به امواج زیبای دریا، و برگزاری تورهای قایق رانی و کشتی در هر پنجشنبه و به علاوه تورهای نیم روزه مکان بسیار مناسبی برای گشت و گزار است. شما می توانید با اقامت در این هتل از چنین مزیت هایی هم در کنار اقامت خود برخوردار شوید و سفری خاطره انگیز را رقم زنید. 

رستوران هتل ونوس چابهار

رستوران هتل ونوس بهترین مکان برای صرف غذا در محلی دنج و لذت بخش است که پیشنهاد می شود در صورت اقامت در این هتل، این رستوران را از دست ندهید. برای صرف غذا در رستوران هتل کافی است به طبقه اول هتل مراجعه نمایید که با پنجره هایی بزرگ رو به دریا، شما را مجذوب خود می کند. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را با طعمی تازه و لذیذ در اختیار شما قرار می دهد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.