هتل ابریشمی لاهیجان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ابریشمی لاهیجان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های لاهیجان را مشاهده کنید.

لیست هتل های لاهیجان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,381,092 1%
قیمت 1 شب 3,378,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
بالکن قابل استفاده
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
کتری برقی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بسیج
شیطان کوه
4 دقیقه
24 دقیقه
2005 متر
آرامگاه کاشف السلطنه و موزه چای ایران
3 دقیقه
19 دقیقه
1568 متر
حمام گلشن
2 دقیقه
16 دقیقه
1363 متر
تالاب حاجی آباد
5 دقیقه
47 دقیقه
3916 متر
پارک بعثت (باغ ملی)
1 دقیقه
9 دقیقه
759 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ابریشمی لاهیجان هتل چهار ستاره و تازه ساز در مجاورت دریاچه مصنوعی و کوههای سرسبز  شهر لاهیجان می باشد که در سال 1396 احداث گردیده و به عنوان یکی از بهترین هتل های لاهیجان شناخته می شود. این هتل با قرار گیری در میدان بسیج، موقعیت مکانی عالی را برای دسترسی به مراکز خرید و مکان های مهم شهر ایجاد می کند و همین موضوع یکی از مزیت های مهم آن می باشد. 

اتاق های هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان با اتاق های وسیع به همراه چشم انداز به دریاچه، آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد که در طول اقامت، آرامش را مهمان لحظاتتان خواهد کرد. واحد های این هتل به صورت اتاق و سوئیت به گردشگران ارائه می شوند. در واقع متراژ سوئیت ها از اتاق های هتل بیشتر است که همراه با خواب، بیشتر مناسب برای اقامت خانواده های عزیز می باشند. 

در اتاق های هتل ابریشمی لاهیجان قسمتی به عنوان قسمت نشیمن ایجاد شده که با موکت های نرم پوشانده شده اند و با مبلمان راحتی شرایطی عالی برای نشستن در کنار یکدیگر را فراهم می کنند. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، چای ساز، یخچال، روم سرویس و ... از  جمله امکانات در داخل واحد های این هتل می باشند. در مجموع هتل ابریشمی دارای 29 اتاق است که حتی برخی از آن ها بالکن دار هستند. 

امکانات هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان در هر صورت یکی از بهترین هتل های لاهیجان است و با لِول چهار ستاره انتظار گردشگران را از خود بالا می برد. البته که در راستای این موضوع، این هتل تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین امکانات و خدمات می کند و در این امر نیز موفق بوده است. شما می توانید با اقامت در این هتل از امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی و سلن ماساژ در کنار تمامی امکانات عمومی هتل برخوردار شوید. 

نا گفته نماند که استخر هتل ابریشمی لاهیجان با توجه به تعرفه هتل قابل استفاده است که بهتر است در این مورد از خود هتل سوال فرمایید. از جمله امکانات و خدمات موجود در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، گشت نیم روزی و ... اشاره کرد. 

رستوران هتل ابریشمی لاهیجان

برای صرف غذا در هتل ابریشمی لاهیجان کافی است تا به طبقه اول این هتل مراجعه نمایید که یک رستوران شیک با فضایی مناسب، آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. این رستوران ظرفیتی بالغ بر 80 نفر را پاسخگو است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش طعم و لذیذ، باعث رضایت هر سلیقه و ذائقه ای می شود.

موقعیت مکانی هتل ابریشمی لاهیجان

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره داشتیم که هتل ابریشمی لاهیجان دارای موقعیت مکانی عالی است و به همین دلیل، مورد محبوبیت برای هم گردشگران خارجی و هم داخلی قرار می گیرد. این هتل با نزدیکی به مکان های مهم شهر از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرامگاه کاشف السلطنه و تله کابین، دسترسی به آن ها را بسیار راحت می کند. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.