هتل اقامتگاه بومگردی موزه باغ قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه بومگردی موزه باغ قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق 9 متری
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای کورزین

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل موزه باغ قشم در واقع خانه ای بومی و تاریخی است که درست رو به رو منطقه جنگل های حرا قرار گفته و و به دور از بافت اصلی شهر در روستای گورزین که بسیار دیدنی و بکر است، می باشد. این اقامتگاه موزه باغ را می توان جزء هتل های ارزان قیمت قشم دانست که با حداقل هزینه ممکن قابل رزرو است. البته از نظر کیفیتی چندان بالا نیست و تنها می تواند یک اقامت راحت برای شب خواب را فراهم کند.

هتل موزه باغ قشم علاوه بر یک اقامتگاه بومی موزه ای است که ابزارآلات تاریخی و سنگ نوشته ها و صنعت بومی منطقه را هم به نمایش می گذارد. هتل موزه باغ گورزین قشم محل مناسبی برای تماشای ستاره ها در شب و یا گردش در جنگل های حرا و دیدن پلنکتون هایی که به رنگ آبی در ساحل می درخشند. در ادامه بیشتر درباره این اقامتگاه توضیحاتی را بیان می کنیم. 

اتاق های هتل موزه باغ قشم

هتل زیبای موزه باغ قشم در فضای خود تنها 5 واحد اقامتی را ایجاد کرده است؛ اما با وجود متراژ مناسب و امکانات مطلوب، ظرفیت پذیرش خانواده ها با تعداد بالا هم دارد. از جمله امکاناتی که در اتاق های این هتل ایجاد شده است، می توان به یخچال، اجاق گاز، تلویزیون معمولی، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش، چای ساز و ... اشاره نمود.

امکانات هتل موزه باغ قشم

فراموش نکنید که اقامتگاه بوم گردی موزه باغ قشم، تنها یک اقامتگاه بومی است و نمی توان از نظر امکانات از این هتل انتظارات بالایی داشت. اما با این حال نسبت به بسیاری از اقامتگاه های بومی امکانات بیشتری دارد و از این نظر می تواند رضایت گردشگران را کسب کند. به عنوان مثال در این هتل یک رستوران برای پذیرایی و صرف غذای گردشگران ایجاد شده است. 

از دیگر امکانات هتل یک ستاره موزه باغ قشم می توان از لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، اینترنت رایگان و ... نام برد. کارکنان محترم این هتل به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافران عزیز می باشند و می توانند یک اقامت دور از هرگونه دغدغه ای را برای شما فراهم کنند. 

رستوران هتل موزه باغ قشم

هتل موزه باغ در قشم دارای یک رستوران با فضایی نسبتا مناسب است که مهمانان مقیم در این هتل می توانند برای صرف غذا در وعده های مختلف، به این رستوران مراجعه نمایند. وجود این رستوران در هتل در واقع یک مزیت محسوب می شود که گردشگران را بی نیاز از خارج شدن از هتل خواهد کرد. ضمن اینکه در منوی آن، انواع غذاهای دریایی با طعمی تازه و لذیذ قابل سفارش می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.