هتل آپارتمان مجتمع اقامتی کنعان قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی کنعان قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئیت فلت
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دوخوابه 75 متری
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
یکخوابه 55 متری
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار الهیه، روبروی آموزش و پرورش

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کنعان قشم مجتمعی اقامتی در قسمت اصلی شهر قشم یعنی قسمت شرقی قشم می باشد. این مجتمع نوساز در بلوار سپیدار واقع شده است. اگر به دنبال یک هتل اقتصادی در بین هتل های قشم هستید، این هتل می توان یک گزینه مناسب برای شما عزیزان محسوب شود که هم از نظر موقعیت مکانی عالی در نظر گرفته شده و هم از نظر امکانات در وضعیتی مطلوب قرار دارد. 

اتاق های هتل کنعان قشم

هتل کنعان قشم آپارتمان هایی وسیع با امکانات کامل همچون چای ساز، جارو برقی، یخچال، تخت، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی و ... دارد که اقامتی راحت را برای شما فراهم می کنند. البته این اتاق ها فاقد گاز هستند و امکان پخت و پز در آن وجود ندارد. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات، اتاق های مورد نظر در این هتل را مورد رزرو قرار دهید و هزینه ای پایین و مقرون به صرفه را پرداخت نمایید.

امکانات هتل کنعان قشم

مجتمع اقامتی کنعان قشم از نظر امکانات بسیار محدود است؛ از این رو بیشتر برای اقامت شب خواب به گردشگران پیشنهاد می شود. چرا که این هتل فاقد رستوران، اینترنت، پارکینگ، لابی مجهز، لاندری و ... می باشد. پذیرش 24 ساعته هتل به صورت شبانه روزی با پرسنلی مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز خواهد بود که در اسرع وقت نیز به نیاز ها و مشکلات مهمانان رسیدگی می کند. صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان و ... از جمله امکانات این هتل محسوب می شوند.

موقعیت مکانی هتل کنعان قشم

هتل کنعان در قشم مکان مناسبی برای بازدید از جزیره هرمزگان قلعه پرتغالی ها و جزایر نالز می باشد. همچنین بازارهای زیادی در این منطقه وجود دارد که می توان در آنها لباسها و چادرهای محلی، روبندها و نقاب ها، دشدشه، پارچه های زری دوزی شده و شلوار بندری، نقش حنا و ... را خریداری کرد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.