هتل آپارتمان مجتمع اقامتی سام VIP قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی سام VIP قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئیت یکخوابه
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دوخوابه
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه خوابه
اقامت با صبحانه
8 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : نریمان، خیابان فرمانداری، خیابان یاس شمالی، نبش شبنم 5 و 6

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سام VIP قشم مجتمعی چهار واحدی و نوساز برای اقامت های گروهی و مقرون به صرفه می باشد. این مجتمع در شهرک سام و زال قرار دارد و نزدیک به بزرگراه آزادگان است. آن دسته از گردشگرانی که به دنبال محلی برای اقامت در جزیره قشم هستند که هم از قیمت مقرون به صرفه در نظر گرفته شده باشد و هم از نظر کیفیت در وضعیتی مطلوب قرار دارد، می توانند این مجتمع را جایگزین هتل های قشم مورد انتخاب قرار دهند.

اتاق های هتل سام VIP قشم

هتل سام VIP قشم به سمت دریا چشم اندازی عالی دارد که این چشم انداز در اتاق های هتل، فضایی زیبا و آرامش بخش را ایجاد کرده اند. در این آپارتمان تا ظرفیت 7 نفر گنجانده شده و امکان رزرو خانواده ها ایجاد شده است. چیدمان شیک و بی نظیر به کار رفته در اتاق های هتل سام، آن به یکی از برترین آپارتمان های مبله شهر تبدیل کرده است.

در اتاق های مجتمع اقامتی سام VIP قشم امکاناتی نظیر مبلمان راحتی، اجاق گاز، یخچال، لوازم آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، تخت خواب، چای ساز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش ... وجود دارد که راحتی را همراه با استراحتی دلنشین به شما عزیزان هدیه می دهند. 

امکانات هتل سام VIP قشم

هتل سام VIP در قشم یکی از بهترین و تمیز ترین آپارتمان های مبله در جزیره قشم است که امکاناتی مناسب را در نظر گرفته و به گردشگران عزیز ارائه می دهد. البته نمی توان از این مجتمع، انتظار اقامت در هتل های لوکس جزیره را داشت، اما در جایگاه خود، از بسیاری همتایان پیشی می گیرد. 

از جمله امکانات و مزیت هایی که در آپارتمان سام VIP قشم می توان به آن ها اشاره نمود، پارکینگ اختصاصی،  اینترنت، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... می باشد. همچنین این هتل شرایط کرایه خودرو برای آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند هستند تردد در جزیره را با خودرو انجام دهند، ایجاد شده و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار آن ها قرار می گیرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.