هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی چاهکوه قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی چاهکوه قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای چاهو شرقی (91 کیلومتری مرکز شهر قشم)، بعد از سوپر مارکت ساحل

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل چاهکوه قشم یک خانه اقامتی بومی بوده و بسیار ساده و مطابق با سبک زندگی روستاییان منطقه چاهکوه می باشد. این اقامتگاه اغلب مورد رزرو از سمت گردشگرانی قرار می گیرد که به دنبال ارزان ترین هتل های قشم هستند و یا علاقه خاصی به سبک زندگی بومیان جزیره قشم دارند. اگر شما هم از این دسته از مسافران هستید، همراه ما تا ادامه مطلب باشید.

اتاق های هتل چاهکو قشم

هتل چاهکوه قشم با اتاق هایی پوشیده شده از موکت و دارای تشک های سنتی و میز ناهار خوری و تلوزیون، یخچال عمومی و حیاط خاکی آماده پذیرایی از گردشگران تنگه چاهکوه می باشد. در این هتل 5 واحد وجود دارد که با متراژ مناسب، برای خانواده ها گزینه ای عالی می باشند. بنابراین شما می توانید حتی با تعداد بالا هر یک از اتاق های هتل را به راحتی رزرو کنید و در کنار یکدیگر خاطرانی خوشایند را رقم زنید. 

امکانات هتل چاهکو قشم

در اقامتگاه بوم گردی چاهکو قشم، امکانات چندان زیادی وجود ندارد و نمی توان آن را با هتل های جزیره مقایسه کرد. اما به نسبت تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مسافران می کند. به عنوان مثال این هتل دارای رستوران، خدمات تور، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و ... می باشد. کارکنان این اقامتگاه نیز پس از خروج هر مسافر، تمامی نظافت های لازمه را انجام داده و از این نظر نیز جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

رستوران هتل چاهکو قشم

در هتل بومی چاهکو قشم یک رستوران با کیفیت غذایی مطلوب وجود دارد که مهمانان مقیم در این اقامتگاه می توانند برای صرف غذا در وعده های مختلف به آن مراجعه نمایند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی با طعمی لذیذ و تازه سرو می شود که قطعا نظر شما را به سمت غذاهای محلی جلب خواهند کرد.

موقعیت مکانی هتل چاهکو قشم

هتل چاهکو در قشم نزدیک ترین مکان به سد و تنگه چاهکوه است که باعث شده مکانی سر سبز و زیبا اطراف این اقامتگاه شکل داده شود. همچنین این هتل فاصله مناسبی تا جنگلهای حرا، جزیره هنگام، اسکله کشتی سازی دارد. این منطقه دارای یک ساعت فاصله با شهر قشم است و دور از هر نوع شلوغی و دغدغه های روزانه می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.