هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی تاخره قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی تاخره قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای سهیلی (61 کیلومتری مرکز شهر قشم)، 4 کیلومتری جنگل های حرا، میدان ماهی

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تاخره قشم یک خانه بومی بازسازی شده است که امکانات مفصلی نسبت به سایر خانه های بومگردی ارائه می دهد و ظاهری فریبنده تر دارد. این خانه در روستای سهیلی و بهترین مکان برای دسترسی به انواع دیدنی های منطقه قرار گرفته است که همین موقعیت مکانی هتل بیشتر باعث جذب گردشگران می شود.

هتل تاخره قشم در سال 1391 احداث گردیده و از آن پس در جهت پذیرایی از مسافران عزیز فعالیت می کند. این هتل را می توان به عنوان یکی از هتل های قشم با قیمت ارزان مورد رزرو قرار دهید که در 61 کیلومتری مرکز جزیره قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی، دور از شلوغی های شهری می باشد.

اتاق های هتل تاخره قشم

در اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم تنها 5 واحد اقامتی و اتاق وجود دارد، اما متراژ آن ها به صورتی است که حتی گردشگران با تعداد نفرات بالا و به صورت خانوادگی می توانند در آن ها اقامت داشته باشند. البته نا گفته نماند که در این اتاق ها، امکاناتی مانند تخت، سرویس بهداشتی و حمام، سیستم گرمایش، یخچال و ... مستقل وجود ندارد. برای استفاده از سرویس ایرانی و حمام می بایستی تا به محوطه هتل مراجعه کنید که به صورت عمومی در این هتل ایجاد شده اند. 

امکانات هتل تاخره قشم

هتل تاخره در قشم مکان مناسبی برای تجربه طعم غذاهای محلی و دریایی بوده و با رستوران های بومی دیگر هم محاصره شده است. امکاناتی از قبیل پارک کودک، گشت های نمیروزی، غذاهای محلی، سیستم سرمایشی و سرویس فرنگی و ... دارد اما به دلیل داشتن چند عدد پله ورودی مناسب اقامت معلولین نیست. این هتل فاقد رستوران می باشد، اما همانطور که گفته شد در صورت نیاز می توانید به رستوران های اطراف آن مراجعه نمایید. 

موقعیت مکانی هتل تاخره قشم

هتل جذاب تاخره قشم فاصله اندکی با چاهکوه، جزیره هنگام، اکوپارک، جنگلهای حرا و .. دارد که شما می توانید پس از یک استراحت دلنشین و رفع خستگی طول راه، از این جاذبه های گردشگری و زیبا بازدید نمایید. همچنین هتل تا مرکز شهر نیز تنها 30 دقیقه فاصله دارد که به وسیله خودرو می توانید به راحتی به مرکز شهر بروید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.