هتل آپارتمان مجتمع اقامتی سام قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی سام قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
صندوق امانات
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهرک الهیه، خیابان سرو، کوچه شقایق

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سام قشم، یکی از مجتمع های اقامتی و هتل های قشم نوساز در جزیره می باشد که در آذر ماه سال 1396 به بهره برداری رسیده و ضمن برخورداری از موقعیت مکانی و کیفیت مناسب، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. این مجتمع در شهرک الهیه، خیابان سرو، کوچه شقایق واقع گردیده که به مراکز خرید این جزیره نزدیک می باشد.

اتاق های هتل سام قشم

هتل سام قشم در 4 طبقه ساختمانی بنا شده است در مجموع، دارای 8 واحد اقامتی به صورت آپارتمانی می باشد. در این واحد های اقامتی امکانات عالی در نظر گرفته شده است که اقامتی راحت و بدون دغدغه را برای گردشگران فراهم می کند. ضمن اینکه متراژ اتاق ها همراه با خواب، شرایطی را ایجاد کرده که حتی به صورت خانوادگی با تعداد نفرات بالا می توان در این واحد ها اقامت داشت. 

اتاق های مجتمع اقامتی سام قشم، دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و سرویس بهداشتی مستقل، روم سرویس، مبلمان راحتی، تلویزیون، چای ساز، لوازم آشپزخانه با امکان پخت و پز، اینترنت و .... می باشد. شما می توانید با اندک هزینه ممکن، اقامتی دلنشین را در واحد های شیک این مجتمع سپری نمایید.

امکانات هتل سام قشم

آپارتمان سام قشم به عنوان یکی از بهترین مجتمع های اقامتی در جزیره قشم، دارای امکانات مناسبی است، اما همچنان در میان آن ها کمبود هم احساس می شود. به عنوان در این هتل امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لابی، اتاق چمدان، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی و ... وجود دارد. همچنین کار کنان مجتمع در اسرع وقت به نیاز ها و مشکلات شما عزیزان رسیدگی می کنند و پس از خروج مسافران از واحد، برای اقامت نفرات بعدی، تمامی نظافت های لازمه را انجام می دهند. 

اما متاسفانه هتل سام در قشم فاقد رستوران و کافی شاپ در فضای خود است و امکان استفاده از چنین امکاناتی در هتل وجود ندارد. نا گفته نماند که هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال در هتل رایگان است و کودکان بالای 3 سال به صورت نفر اضافه محاسبه می شوند. شما می توانید با حداقل هزینه ممکن در این هتل اقامت داشته باشید و از استراحت خود لذت کافی را کسب کنید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.