هتل آپارتمان مجتمع اقامتی تاک قشم

5 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی تاک قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئیت یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه پنج تخته VIP
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
فروشگاه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان شهدای گمنام، به سمت چهار راه سعدی، ،مجموعه اقامتی تاک
موزه ژئوپارک
3 دقیقه
16 دقیقه
1364 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
17 دقیقه
1435 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
4 دقیقه
25 دقیقه
2061 متر
اسکله ذاکری
4 دقیقه
17 دقیقه
1402 متر
پارک زیتون
4 دقیقه
33 دقیقه
2791 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تاک قشم یک مجتمع اقامتی بسیار تمیز و مرتب در شهر مرکزی جزیره می باشد. این هتل در سال 1396 افتتاح شده است و دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی از جمله هرمزگان و جزایر ناز و قلعه پرتغالی ها و بازرهای سنتی دارد. اگر به دنبال یک هتل اقتصادی قشم هستید، این مجتمع اقامتی گزینه مناسبی برای شما به شمار می رود که با امکانات مناسب، قطعا می تواند رضایت شما عزیزان را در طول اقامت کسب کند. 

اتاق های هتل تاک قشم

هتل تاک قشم با 12 واحد اقامتی پذیرای مهمانان این جزیره است؛ ضمن اینکه این اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که شما احساس اقامت در منزل خود را خواهید داشت. شما می توانید بر اساس تعداد نفرات همراهان خود، اتاق مورد نظر با ظرفیت مطابق را در این مجتمع مورد رزرو قرار دهید. 

اتاق های مجتمع اقامتی تاک قشم با ظرفیت های 2 تخته تا 5 تخته ایجاد شده اند که مناسب برای خانواده های عزیز و همچنین زوج های محترم هستند. امکانات رفاهی نیز به طور کامل در این واحد ها در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به سرامیک، فرش، کولر گازی، تلوزیون صفحه تخت، آشپزخانه تمیز با کلیه امکانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان راحتی و ... اشاره نمود.

امکانات هتل تاک قشم 

آپارتمان تاک قشم نسبت به دیگر مجتمع های اقامتی در این جزیره، امکانات بیشتری دارد؛ به همین منظور نیز مورد محبوبیت بالایی از سمت گردشگران قرار گرفته است. به عنوان مثال این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، لابی مجهز همراه با اینترنت نا محدود، آسانسور، تاکسی سرویس، اعلام حریق، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، اتاث چمدان، صنذوق امانات، نمازخانه و ... می باشد.

رستوران هتل تاک قشم

در هتل شیک تاک قشم یک رستوران با کیفیت نسبتا مطلوب وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار می دهد. این رستوران با چیدمان مناسب میز و صندلی ها و  کارکنان خوش برخورد، پذیرایی عالی را از شما گردشگران عزیز انجام می دهد که در صورت تمایل، گزینه ای مناسب برای صرف غذا خواهد بود. 

موقعیت مکانی هتل تاک قشم

همانطور که گفته شد هتل تاک در قسمت مرکزی جزیره قشم قرار گرفته است که این موقعیت مکانی آن، شرایط دسترسی به بسیاری از مکان های مهم شهر را به آسانی فراهم می کند. به عنوان مثال این مجتمع اقامتی نزدیک به اسکله مسافری شهید ذاکری قرار گرفته است. آدرس دقیق هتل در میدان شهدای گمنام، به سمت چهار راه سعدی می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خانه عالی بود به نانوایی ،رستوران ،بازار قدیم پیاده راه بود به همه جا مثل سوپر مارکت گوشت فروشی نزدیک بود خانه بسیار تمیز بود سکوت و آرامش عالی بود بهتون پیش‌بینی میکنم که این اقامتگاه رو بخرید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.