هتل آپارتمان مجتمع اقامتی ی مانی قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی ی مانی قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئیت یکخوابه
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دوخوابه
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سالن بدنسازی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بالاتر از میدان جهاد، بلوار صیادان، بعد از هتل کیمیا ۴

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مانی قشم را در واقع می توان یک مجتمع اقامتی آپارتمانی در جزیره قشم دانست که تنها 2 واحد اقامتی را در خود ایجاد کرده است. این مجتمع اقامتی کمی بعد از میدان جهاد، بلوار صیادان، پس از هتل کیمیا قشم قرار دارد که از نظر دسترسی نیز بسیار راحت بوده و گزینه ای ارزان قیمت و خوب در بین هتل های قشم به شمار می رود.

اتاق های هتل مانی قشم

هتل مانی قشم با دو واحد اقامتی تک خوابه و دو خوابه جهت پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز در نظر گرفته شده است و چیدمانی مناسب و تقریبا به روز دارد. این واحد ها با نظافت قابل قبول و آشپزخانه با ظروف و پخت و پز ایجاد شده اند که قطعا می توانند یک اقامت راحت و آرامش بخش را برای شما عزیزان رقم زنند. 

ضمن اینکه دیزاین اتاق های مجتمع اقامتی مانی قشم با طراحی شیک و وسایل نو ایجاد شده اند که حس خوشایند هنگام اقامت را به شما القا می بخشند. همچنین از جمله امکانات موجود در واحد های این مجتمع می توان از سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، ظروف آشپزخانه و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل مانی قشم

هتل مانی در قشم اگرچه دارای واحد های محدودی است، اما این کمیت دلیل بر کیفیت در داخل آن ها می باشد که قطعا اقامتی رضایت بخش را برای فراهم می کنند. البته در داخل فضای هتل امکانات چندان زیادی در نظر گرفته نشده و تنها گردشگران در داخل اتاق های خود می توانند از کیفیت این هتل استفاده نمایند. به عنوان مثال هتل فاقد رستوران، پارکینگ، اینترنت و ... می باشد. 

موقعیت مکانی هتل مانی قشم

مجتمع اقامتی آپارتمانی مانی قشم در بلوار صایدان و نزدیک به ساحل قشم واقع است که هرچند فاصله آنقدر کوتاه نیست که با پیاده روی چند دقیقه ای دسترسی به دریا امکان پذیر باشد، اما این فاصله مناسب و ایده آل به نظر می رسد. به گونه ای که اگر با خودرو به در جزیره تردد دارید، می توانید از این هتل به راحتی به ساحل دریا دسترسی پیدا کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.