هتل مروارید قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مروارید قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شهید رجایی، جنب سازمان تبلیغات اسلامی
موزه ژئوپارک
3 دقیقه
26 دقیقه
2149 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
19 دقیقه
1583 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
4 دقیقه
25 دقیقه
2047 متر
اسکله ذاکری
4 دقیقه
12 دقیقه
1017 متر
پارک زیتون
5 دقیقه
49 دقیقه
4080 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل  مروارید قشم یکی از هتل های یک ستاره در جزیره زیبای قشم می باشد. این هتل با قیمت مقرون به صرفه و بسیار مناسب آماده پذیرایی از گردشگران جزیره قشم است. اگر به دنبال یک هتل تمیز با هزینه های کم در قشم هستید هتل مروارید قشم انتخابی مناسب برای شما در بین دیگر هتل های قشم خواهد بود.

هتل مروارید قشم در سال 1393 احداث و افتتاح گردید. اکثر افرادی که این هتل را مورد انتخاب قرار می دهند موضوع قیمت از اهمیت بالایی برایشان برخوردار است. البته ناگفته نماند که این هتل از نظر تمیزی عالی می باشد که رضایت مهمانان را جلب خواهد کرد.

اتاق های هتل مروارید قشم

هتل تک ستاره مروارید قشم دارای دو طبقه ساختمانی می باشد که حدود 9 اتاق را در خود جای می دهد. این اتاق ها اگرچه از تنوع برخوردار نمی باشند اما ضیافت یک اقامت راحت را برایتان فراهم خواهند کرد. شما می توانید مطابق با تعداد نفرات خود اتاق مد نظر را رزرو کنید. توجه داشته باشید که هتل فاقد آسانسور است، از این رو اگر محدودیت حرکت دارید اتاق های همکف را رزرو نمایید.

در اتاق های هتل محبوب مروارید قشم امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تخت های استاندارد، چای ساز و... در نظر گرفته شده است. متراژ این اتاق ها به طور تقریبی بزرگ می باشد. بنابراین اگر به همراه خانواده و عزیزان سفر کرده اید اقامت در این اتاق ها می تواند راحتی را به شما هدیه دهد.

موقعیت مکانی و امکانات هتل مروارید قشم چگونه است؟

هتل مروارید در قشم از نظر امکانات تمامی انتظارات شما را از یک هتل یک ستاره بر طرف خواهد کرد. بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. البته باید به این نکته توجه داشت که این هتل فاقد رستوران می باشد و برای صرف غذا باید به خارج از هتل مراجعه کنید.

از جمله امکانات در هتل مروارید می توان به لابی، صندوق امانات، فکس، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، تلویزیون در لابی، خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و ... اشاره داشت. بدون شک اقامت در این هتل با هزینه بسیار مناسب رضایت شما را جلب خواهد کرد.

هتل جذاب مروارید قشم در منطقه شهید رجایی و نزدیک به اسکله شهید ذاکری احداث شده است. این موقعیت مکانی مناسب هتل باعث شده تا مهمانان بتوانند به راحتی از این هتل به جزیره هرمز و لارک دسترسی پیدا کنند. یکی از دلایل مهم برای جذب گردشگر به سمت این هتل همین موقعیت مکانی آن می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.