هتل ساحل طلایی قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ساحل طلایی قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,519,680 7%
قیمت 1 شب 4,217,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
6,628,380 1%
قیمت 1 شب 6,625,380 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه
مینی بار

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید
موزه ژئوپارک
14 دقیقه
156 دقیقه
13025 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
16 دقیقه
175 دقیقه
14539 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
15 دقیقه
171 دقیقه
14266 متر
اسکله ذاکری
17 دقیقه
178 دقیقه
14840 متر
پارک زیتون
11 دقیقه
133 دقیقه
11042 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ساحل طلایی قشم یکی از جذاب ترین هتل های قشم می باشد. که از معماری و ظاهر بسیار زیبایی طراحی شده است. این هتل در سال 1387 با 58 واحد اقامتی به بهره برداری رسید. در طی روند سال ها، هتل طلایی قشم با فرسودگی بعضی از قسمت های خود تصمیم به بازسازی گرفت. بازسازی آن در سال 1397 انجام شد.

هتل ساحل طلایی قشم موقعیت مکانی عالی داشته و در همجواری دریا واقع گردیده است. این هتل در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده، همچنین هتل ساحلی طلایی قشم در ورودی 11 کیلومتری شهر قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه 45 دقیقه و تا اسکله مسافربری شهید ذاکری 15 دقیقه می باشد.

اتاق های هتل ساحل طلایی قشم

هتل زیبای ساحل طلایی قشم اتاق های لاکچری و زیبایی داشته که طراحی و دیزاین جذابی از دید میهمانان دارند. ترکیب رنگ بندی منحصر به فردی برای اجزای درونی اتاق ها صورت گرفته است. اینگونه میهمانان در هنگام استراحت حس آرامش را تجربه خواهند کرد.

تجهیزات کاملی در اتاق های هتل جذاب ساحل طلایی قشم طلایی موجود می باشد. این تجهیزات از قبیل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی، چایساز، مینی بار با هزینه و دیگر امکانات رفاهی است.

این اتاق ها چشم انداز های شگفت انگیزی نیز داشته که تعدادی از اتاق های هتل ساحل طلایی قشم پنجره هایی رو به دریا داشته و برخی دیگر از اتاق های این هتل پنجره های رو به جزیره دارد. افرادی که تمایل به رزرو سوئیت های رو به دریا دارند باید توجه داشته باشند که هزینه این نوع واحد های اقامتی کمی گرانتر است.

اتاق های هتل طلایی قشم تنوع عالی دارد. این تنوع در: اتاق های دو تخته دابلvip ، اتاق های دو تخته توئیین vip، اتاق های سه تختهvip ، اتاق های چهار تخته vip  قابل ذکر است. در تمامی این واحد های اقامتی کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت شده و کلیه تجهیزات نیز ضدعفونی شده می باشد.

امکانات هتل ساحل طلایی قشم

هتل دیدنی ساحل طلایی قشم امکانات زیادی را برای میهمانان تدارک دیده که از این امکانات می توان به قبیل: اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، استخر، پارکینگ، فروشگاه، لاندری، تالارهای چند منظوره، تاکسی سرویس، نمازخانه، اتاق چمدان، فضای سبز و ... اشاره کرد. همچنین ساحل اختصاصی برای شنا و تفريحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری دارد.

خدمات هتل چهار ستاره ساحل طلایی قشم نیز قابل ذکر است. این خدمات همانند: ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار با هزینه، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، امکانات ویژه برای معلولین و ... می باشد.

رستوران هتل ممتاز ساحل طلایی قشم

هتلد بزرگ ساحل طلایی قشم انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی را ارائه می دهد. این رستوران غذاهایی با کیفیت در محیطی آرامشبخش سرو می کند. طعم لذیذ غذاهای رستوران هتل ساحلی طلایی قشم برای میهمانان هتل قطعا خاطره انگیز بوده و باعث جذب مسافر بیشتر به این هتل می شود.

این هتل کلیه اتاق های خود را در سایت پر طرفدار پرشین هتل قرار داده تا به میهمان اش افزوده شود. همچنین در این سایت فیمت های استثنائی پایینی برای واحد های اقامتی هتل طلایی قشم در نظرگرفته شده است. اینگونه گردشگران بیشتری ترجیح می دهند در این هتل اقامت گزینند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.