هتل مارینا 2 قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مارینا 2 قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
900,000 1%
قیمت 1 شب 897,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 1%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 1%
قیمت 1 شب 1,497,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 1%
قیمت 1 شب 1,797,000 تومان
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
2,100,000 1%
قیمت 1 شب 2,097,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار ولیعصر، خیابان فارس، مقابل درب جنوبی بازار ستاره
موزه ژئوپارک
1 دقیقه
7 دقیقه
554 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
20 دقیقه
1656 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
2 دقیقه
16 دقیقه
1337 متر
اسکله ذاکری
4 دقیقه
29 دقیقه
2379 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
25 دقیقه
2057 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مارینا 2 قشم جزء خاص ترین هتل های جزیره قشم می باشد. این هتل فوق العاده مکانی دنج برای اقامت بوده چرا که تمام خصوصیات یک هتل لوکس قشم را در بر دارد. هتل مارینا 2 لول 3 ستاره را به خود اختصاص داده و از معماری شبه سنگ و چوب نیز برخوردار می باشد.

هتل مارینا 2 قشم علاوه بر طراحی مناسب سبک معماری، امکانات متنوع و اتاق های زیبایی داشته تا نظر مساعد گردشگران را به خود جلب کند. این هتل در سال 1393 افتتاح شد و به پذیرش میهمانان اقدام کرد. هتل مارینا 2 بعد از گذشت چندی سال تصمیم به بازسازی گرفت. این کار در سال 1397 امکان پذیر شد.

موقعیت مکانی هتل بی نظیر مارینا 2 قشم

هتل لوکس مارینا 2 قشم از زیر مجموعه هتل های مارینا کیش و قشم می باشد. همین امر باعث شده این هتل شهرت زیادی در بین شهروندان قشم و هموطنان کسب کند. هتل مارینا 2 در منطقه اصلی جزیره قشم واقع شده است که دسترسی آسانی به اماکن دیدنی، رستوران ها، ادارات، بازار ها و آب های نیلگون خلیج فارس دارد.

هتل سه ستاره مارینا 2 قشم به دلیل موقعیت مکانی عالی اش روزانه از گردشگران بی شماری میزبانی می کند. لوکیشن فوق العاده  این هتل واقع در بلوار ولیعصر، خیابان فارس، مقابل درب جنوبی بازار ستاره جزیره مرجانی قشم می باشد. در ادامه با امکانات و اتاق های هتل مارینا 2 آشنا خواهید شد.

امکاناتی گسترده در هتل مارینا 2 

امکانات هتل بزرگ مارینا 2 خاصیت فوق العاده این هتل است. چرا که از دید میهمانان این موضوع حائز اهمیت بوده و به سطح لول هتل می افزاید. امکانات این هتل متنوع و کیفیت بالایی داشت تا گردشگران در هنگام استفاده دچار مشکل نشوند. همچنین وجود امکانات هتل به افزایش میهمانان کمک کرده است.

از امکانات هتل نوین مارینا 2 می توان: رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، اتاق چمدان، نمازخانه، لاندری، تاکسی سرویس، صندق امانات، چایخانه سنتی، آسانسور، دستگاه واکس کفش و ... نام برد. این هتل با امکانات خود اقامتی دلنشین را برای گردشگران آرزو می کند.

اتاق های هتل جذاب مارینا 2 قشم

اتاق های هتل لوکس مارینا 2 بسیار تمیز بوده و نظافت کاملی در آن ها حکم فرماست. همچنین با ابعادی وسیع اتاق هایش را ساخته تا محیطی دلباز برای میهمانان خود به ارمغان آورد. در اتاق های هتل مارینا 2 تنوع زیادی با تعداد تخت های مختلف وجود دارد. واحد های اقامتی آن شامل: یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته، پنج تخته، شش تخته است.

در اتاق های هتل زیبای مارینا 2 قشم تجهیزات مناسبی برای اقامت میهمانان تدارک دیده شده که این تجهیزات همانند: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

رستورانی دلپذیر در هتل مطلوب مارینا 2 قشم 

این هتل رستورانی با سبک طراحی معماری سنگی داشته که نمای جذابی را به وجود آورده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با ذائقه هموطنان از هر قشری طبخ می شود. همچنین لذت میل غذا در رستوران هتل مارینا دو چندان بوده چرا که فضایی دلچسب با لذیذ ترین غذاها را دارد.

هتل مارینا 2 جزیره قشم دارای  کافی شاپ و چایخانه سنتی  نیز می باشد. در کافی شاپ این هتل آبمیوه های طبیعی، کیک های تازه، نوشیدنی های گرم و بستنی های متنوع سرو می شود. هتل مارینا 2 در چایخانه سنتی خود چای های خوش طعم و قلیان ارائه شده تا افرادی که تمایل به استفاده چنین خدماتی هستند بهره مند شوند.

قیمت اتاق در این هتل مناسب بوده و گردشگران می توانند با تخفیفات ویژه اتاق مورد علاقه خود را در سایت پرشین هتل رزرو کرده و از خدمات این سایت مستفیض شوند. سایت پرشین هتل کارشناسان مجربی نیز داشته تا به افرادی که موفق به رزرو آنلاین در سایت نمی شوند، کمک کنند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.