هتل آپارتمان فولتون قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان فولتون قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,250,000 1%
قیمت 1 شب 2,247,000 تومان
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,250,000 1%
قیمت 1 شب 4,247,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
چایخانه
ماساژ
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون
موزه ژئوپارک
12 دقیقه
58 دقیقه
4868 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
10 دقیقه
50 دقیقه
4186 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
12 دقیقه
56 دقیقه
4639 متر
اسکله ذاکری
11 دقیقه
43 دقیقه
3597 متر
پارک زیتون
13 دقیقه
78 دقیقه
6537 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فولتون قشم یکی از هتل آپارتمان های شیک جزیره قشم می باشد که گاهی هم تراز با هتل های لوکس قشم معرفی می شود. این هتل مکانی دنج و رویایی برای اقامت است. این هتل در دو طبقه با 16 اتاق اماده خدمت رسانی به گردشگران تور قشم است.هتل فولتون قشم با تنوعی از اتا های زیبا و شیک در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. 

موقعیت مکانی هتل فولتون قشم 

هتل فولتون قشم در عالی ترین نقطه ساحلی جزیره قرار گرفته که نمای کاملی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. این هتل در میدان استقلال، بلوار خلیج فارس، بعد از کمپ هامون قرار گرفته و متشکل از سه ساختمان می‌باشد که یکی از ساختمان ها مربوط به سوئیت‌ها و اتاق‌ها، دیگری شامل آپارتمان ها و یک ساختمان متعلق به ویلاها بوده و کاملا مجزا از دو ساختمان دیگر است. 

امکانات هتل آپارتمان فولتون قشم

هتل بزرگ فولتون قشم امکانات و خدمات بی نظیری دارد که راحتی و آسایش میهمانان خود را تضمین می نماید. تمامی امکانات و مایحتاج گردشگران در این هتل فراهم شده تا لحظات فوق العاده ای برای آن ها رقم زده شود. امکانات این هتل به صورت کاملی گردآوری شده است.

امکانات هتل آپارتمان زیبای فولتون قشم پر اهمیت ترین مزیت این هتل می باشد که می توان به: اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سونا، استخر، ماساژ، چایخانه سنتی ، لاندری، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، فضای سبز و ... اشاره کرد.

از خدمات این هتل می توان: خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیت، خدمات تور جهت هماهنگی گشت جزیره و تفریحات، نظافت روزانه، صبحانه، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، مسلط بودن کارمندان به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی و ... نام برد.

مجموعه آبی هتل فولتون در قشم یکی از مزیت های این هتل است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این مجموعه آبی شامل استخر، سونا و ماساژ می باشد. استخرهتل فولتون رو باز بوده وآب های تمیز، شفافی دارد. از این استخر تنها آقایان و کودکان مجاز به استفاده هستند.

اتاق های هتل زیبای فولتون قشم

اتاق های هتل آپارتمان فولتون جزیره قشم از تلفیق رنگبندی های آرامشبخشی تشکیل شده و فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان به ارمغان آورده است. پنجره برخی از این سوئیت ها ویو دریا را به تصویر می کشند و برخی دیگر نمایی از محوطه را دارند. تجهیزات کاملی نیز در این اتاق ها وجو دارد.

تجهیزات اتاق های هتل جذاب فولتون قشم همانند: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، چای ساز، رخت آویز، مینی بار با هزینه، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی است.

رستوران هتل شیک فولتون کیش

رستوران هتل لوکس فولتون قشم ظرفیت 70 نفر دارد. در این رستوران انواع غذاهای خوش طعم ایرانی، فرنگی، محلی آماده شده و به بهترین شکل ممکن سرو می شود. رستوران هتل فولتون قشم با استخدام کادری مجرب در آشپزخانه توانسته باکیفیت ترین غذاهارا طبخ کند.

در هتل ممتاز فولتون قشم کافی شاپی بی نظیری وجود دارد که در فضای باز از میهمانان خود پذیرائی به عمل می آورد. در این مکان خوش طعم ترین نوشیدنی های گرم وسرد، انواع کیک های تازه، بستنی و ... ارائه می شود. در این کافی شاپ می توان آب و هوای تازه ای استشمام کرد و از ویو زیبای آن لذت برد.

سایت پرشین هتل اتاق های هتل فولتون را با قیمت های استثنائی در لیست هتل های خود گذاشته تا موقعیتی عالی برای گردشگران علاقمند به جزیره قشم به وجود آورد. همچنین خدمات ویژه ای را به همرا پکیج تور یا هتل تک نیز ارائه می دهد. اقامت درهتل فولتون قشم از لحاظ اقتصادی مناسب است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.