هتل رویال قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رویال قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دوتخته با دید داخل ساختمان
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته با دید خیابان
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته با دید دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته با دید خیابان
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته با دید داخل ساختمان
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مینی بار
بیلیارد

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : قشم، چهارراه پرديس، خيابان فلسطين، نرسيده به ساحل
موزه ژئوپارک
2 دقیقه
7 دقیقه
617 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
13 دقیقه
1083 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
1 دقیقه
9 دقیقه
750 متر
اسکله ذاکری
3 دقیقه
22 دقیقه
1858 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
33 دقیقه
2714 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رویال قشم اقامتگاهی مناسب برای سفر به جزیره زیبای قشم است. این هتل در سال 1395 با بنایی 5 طبقه با تعداد 43 واحد اقامتی احداث شد. هتل رویال قشم لول سه تاره را به خود اختصاص داده و در جدول رتبه بندی هتل های قشم با این تعداد ستاره در اولویت قرار گرفته است.

هتل رویال قشم دارای بهترین امکانات و اتاق ها بوده که این شرایط رفاهی که دارد باعث شده افراد بسیاری رغبت به اقامت در آن پیدا کنند. این هتل بزرگ، نمایی با سبک معماری خاص و متفاوت دارد که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره امکانات و اتاق های هتل رویال دامه مطلب را نیز مطالعه نمایید.

امکانات هتل 3 ستاره رویال قشم

هتل سه ستاره رویال قشم امکانات و خدمات خوبی را در اختیار میهمانان می گذارد. امکاناتی که در این هتل وجود دارد از قبیل: آسانسور، نماز خانه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سالن بیلیارد، دستگاه واکس کفش، امکات ویژه برای معلولین دستگاه (پرینتر، فکس، کپی) و ... می باشد.

هتل دیدنی رویال قشم خدمات ویژه ای را نیز ارائه می دهد. از این خدمات می توان: صبحانه، خدمات بیدار باش، نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیت، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره و خرید تفریحات، مسلط بودن کارمندان به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی.

اتاق های هتل منحصر به فرد رویال قشم

هتل نوین رویال قشم علاوه بر امکانات متنوع اتاق های شیکی داشته که بسیار تمیز هستند. این اتاق ها کلیه تجهیزات رفاهی میهمانان را دارا بوده و کیفیت مطلوبی دارند. وجود تجهیزات در واحد های اقامتی سبب شده تا میهمانان مایحتاج خود را حمل نکرده و سفر اسان تری داشته باشند.

هتل جذاب رویال قشم تجهیزاتی مثل: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، چای ساز، رخت آویز، مینی بار با هزینه، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی است.

آیا هتل بزرگ رویال قشم رستوران دارد؟

هتل خاص رویال قشم متأسفانه امکانی مهم همانند رستوران را ندارد. نداشتن چنین مکانی در این هتل سبب شده بعضی از گردشگران تمایل چندانی به رزرو این هتل نشان ندهند. چرا که مجبور می شوند برای میل غذایشان به بیرون از هتل مراجعه نمایند. این سؤال ممکن است برای اغلب گردگران به وجود آید: حال که هتل رویال رستوران ندارد آیا رستورانی در اطراف هتل می باشد که غذاهایی ارزان داشته باشد؟

پاسخ این پرسش: بله هتل رویال در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته و رستوران هایی در همجواری آن وجود دارند و غذاهایی باکیفیت را ارائه داده که قیمت های مقرون به صرفه ای دارند. افراد می توانند در هنگام ناهار و شام به یکی از این رستوران ها مراجعه کرد.

هتل رویال قشم کافی شاپی را در خود بنا کرده که میهمانان بتوانند در صورت تمایل به استفاده نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی، کیک و ... به این مکان آمده و اوقات خوشی را در کنار همسفرانشان سپری کنند. موسقی لایت همه ساعت در کافی شاپ پخش می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.