هتل ریحان قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ریحان قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس ایرانی
کافی شاپ
مینی بار

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵
موزه ژئوپارک
2 دقیقه
8 دقیقه
662 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
13 دقیقه
1103 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
1 دقیقه
8 دقیقه
705 متر
اسکله ذاکری
3 دقیقه
23 دقیقه
1878 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
33 دقیقه
2760 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ریحان قشم واقع در خیابان فلسطین یکی از هتل های سه ستاره در قشم است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان هتل در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. فاصله کوتاه هتل تا ساحل زیبای خلیج نیلگون فارس، چشم اندازی زیبا ایجاد نموده است و همچنین دسترسی مناسبی به مراکز خرید جزیره از جمله مرکز خرید ستاره دارد. 

هتل ریحان قشم را می توان از جمله هتل های قیمت مناسب قشم دانست که از کیفیت و موقعیت مناسبی برخوردار بوده و با با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. شما می توانید این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید و با رضایت کامل از هتل، سفر خود را سپری نمایید. 

اتاق های هتل ریحان قشم

در هتل شیک ریحان قشم، همانطور که گفته شد حدود 26 واحد اقامتی وجود دارد که به صورت اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته قابل رزرو می باشند. تمامی این اتاق ها دارای دیزاینی شیک و لوکس هستند که در کنار امکانات رفاهی مناسب، یک اقامت ایده آل را برای شما رقم می زنند. دکوراسیون طرح چوب با نور پزدازی عالی و وجود پنجره در هر اتاق، فضایی بسیار زیبا را در اتاق های این هتل ایجاد کرده است که بی شک نظر شما عزیزان را جلب خواهند کرد.

از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل نوساز ریحان قشم وجود دارد نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، میز و صندلی راحتی جهت استراحت و پذیرایی و ... اشاره نمود. همچنین در این اتاق ها وای فای رایگان در نظر گرفته شده که با دریافت پسورد از پذیرش هتل، می توانید از اینترنت رایگان اتاق خود استفاده کنید. 

امکانات هتل ریحان قشم

هتل ریحان در قشم از نظر امکانات، یک هتل سه ستاره معمولی است و آنچه که با توجه به اتاق ها آن مشاهده می کنید، از امکانات این هتل انتظار نمی رود. البته که فضای هتل بسیار شیک و زیبا طراحی شده که کیفیت آن را بالا می برد و با بهترین کیفیت خدمات و امکانات را به شما عزیزان هدیه می دهد. اما با این وجود باید گفت که هتل فاقد رستوران است و همین موضوع یکی از ضعف های آن به شمار می رود. 

شما می توانید با اقامت در هتل سه ستاره ریحان قشم از امکاناتی همچون پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ با فضایی شیک و زیبا، آسانسور، مینی بار با هزینه، خدمات برای معلولین و ... برخوردار شوید. ضمن اینکه این هتل برای مهمان خود خدمات گشت نیم روزی جزیره را هم قرار داده که شما را به بازدید از جاذبه های دیدنی قشم می برد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.