هتل دیانا قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل دیانا قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
اینترنت در لابی
چایخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آزادگان، نبش میدان شهدای گمنام
موزه ژئوپارک
2 دقیقه
13 دقیقه
1080 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
17 دقیقه
1433 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
3 دقیقه
25 دقیقه
2060 متر
اسکله ذاکری
4 دقیقه
19 دقیقه
1579 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
31 دقیقه
2563 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل دیانا قشم هتلی دو ستاره در قلب جزیره منحصر به فرد قشم می باشد. این هتل در سال 1393 واقع در میدان شهدای گمنام که یکی از بهترین مناطق جزیره است بنا شده و دارای 4 طبقه بنا با 24 اتاق است. از مزایای این هتل می توان: دسترسی آسان به بازار سنتی قشم، مجتمع تجاری خلیج فارس، بازار بزرگ بین‌المللی ستاره و پارک زیتون را نام برد.

موقعیت مکانی مناسب هتل دیانا قشم

هتل دیانا آدرسی داشته که به راحتی می توان آن را یافت. لوکیشن دقیق آن بلوار آزادگان، نبش میدان شهدای گمنام بوده که ساختمان بلندی که هتل دیانا دارد به وضوح قابل دید است. پس گردشگران می توانند با خیال راحت اقدام به رزرو و انتخاب این هتل در بین دیگر هتل های قشم کنند تا لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات هتل دیانا قشم

هتل دیانا قشم با اینکه دو ستاره است اما مکانی مناسب برای اقامت چند روزه می باشد. این هتل تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی میهمانان را فراهم نموده تا در زمان اقامتشان در راحتی کامل باشند و چیزی آزرده خاطرشان نکند. هتل دیانا قشم از دید گردشگران جزء عالی ترین هتل های دو ستاره قشم می باشد.

هتل 2 ستاره دیانا قشم امکانات زیادی در بر داشته که این امکانات از قبیل: کافی شاپ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، اتاق چمدان، نمازخانه، تاکسی سرویس، صندق امانات، چایخانه سنتی، فضای سبز، پارکینگ، دستگاه واکس کفش و ... می باشد. این هتل متأسفانه از امکانی مهم مثل رستوران بی بهره است.

اتاق های هتل دیانا قشم

هتل دیانا قشم اتاق های نو و تمیزی نیز دارد. تمامی سوئیت های این هتل متراژ وسیعی داشته تا گردشگران محیطی روح بخش را تجربه کنند. هتل دیانا اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت سه تخته، سوئیت چهار تخته دارد. اینگونه میهمانانی که خانوادگی سفر می کنند در واحد های اقامتی آن ساکن شوند.

هتل دیانا قشم تجهیزات مناسب با سطح لول هتل را در اتاق های خود قرار داده است. که این تجهیزات شامل: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، تلفن،امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

کافی شاپ هتل دیانا قشم

هتل دیانا قشم کافی شاپی با فضای دلنشین دارد که مکانی دنج را برای گذراندن اوقات به وجود آورده است. در این کافی شاپ متنوع ترین نوشیدنی های گرم و سرد، کیک، بستنی و ... سرو می شود. علاوه بر آن چایخانه سنتی در هتل دیانا وجود دارد که قلیان و چای شیرین ارائه می دهد. البته نا گفته نماند کشیدن قلیان برای سلامتی کاملا مضر بوده و خطری جدی برای ریه های فرد می باشد.

هتل دیانا قشم در سایت پرشین هتل قابل مشاهده بوده و افرادی که تمایل به رزرو این هتل را دارند می توانند به پرشین هتل مراجعه کنند و اتاق دلخواه خود را متناسب با تعداد افراد انتخاب، و در درگاه پرداختی مبلغ را به صورت آنلاین در عرض چند دقیقه واریز کنند. حتی رزرو اتاق های هتل دیانا قشم توسط کارشناسان این سایت نیز امکان پذیر خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.