هتل رخسار قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رخسار قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق دو تخته بدون پنجره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 21%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان
اتاق سه تخته بدون پنجره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,700,000 15%
قیمت 1 شب 2,297,000 تومان
سه تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,250,000 14%
قیمت 1 شب 2,797,000 تومان
سوئیت یکخوابه سه تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,500,000 15%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
سوئیت یکخوابه چهار تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,750,000 13%
قیمت 1 شب 3,297,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه محمد بازماندگان

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رخسار قشم تنها هتل 3 ستاره و نوسازی می باشد که در جزیره قشم به بهره برداری رسیده است. این هتل سال 1397 آماده خدمت رسانی به گردشگان تور قشم می باشد. هتل رخسار بنایی 4 طبقه با 12 اتاق می باشد که در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته و در بین گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

امکانات هتل ممتاز رخسار قشم

هتل رخسار قشم دارای امکانات و سرویس دهی خوبی بوده که باعث شده به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های قشم در لِول دو ستاره به حساب آید. این هتل با ارائه کامل ترین امکانات سعی در جلب توجه افراد علاقمند به جزیره قشم می باشد که به دنبال مکان مناسبی برای اسکان هستند. هتل رخسار از بهترین سوئیت ها نیز بهره مند می باشد.

هتل رخسار قشم امکاناتی نظیر: پارکینگ، اینترنت رایگان، لاندری، صندوق امانات، آسانسور، پله اظطراری، وجود دستگاه فکس، پرینتر، فتوکپی، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانیف لابی شیک و ... را دارد. تمامی این امکانات موجب رفاه بیشتر گردشگران است.

هتل رخسار در قشم خدمات ویژه ای نیز برای میهمانان عرضه کرده که می توان به: پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، صبحانه به صورت بوفه، مسلط بودن پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی، خدمات باربری، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره و تفریحات و .... اشاره نمود.

اتاق های هتل برتر رخسار قشم

هتل 3 ستاره رخسار قشم اتاق های بی نظیری نیز دارد که شرایط مطلوب تری را برای اقامت به وجود آورده است. این اتاق ها چیدمان عالی، خوش رنگی داشته که مجذوب کننده بوده و زیبایی آن ها به طور واضح در عکس های هتل رخسار قابل مشاهده است. علاوه بر آن اتاق های این هتل بزرگ و نورگیر نیز می باشد.

هتل زیبای رخسار قشم دارای اتاق هایی با تنوع مناسب است که از جمله آن ها می توان به اتاق سه تخته با دیواره شیشه ای به سمت دریا، دو تخته رو به دریا، سوئیت دوتخته رو به دریا، سه تخته رو به دریا، سوئیت یک خوابه سه تخته رو به دریا، سوئیت یک خوابه چهار تخته رو به دریا، سوئیت یک خوابه پنج تخته رو به دریا، اتاق دو تخته بدون پنجره، اتاق دو تخته دارای دیواره شیشه ای به سمت دریا، اتاق سه تخته بدون پنجره اشاره نمود.

هتل تمیز رخسار قشم پنجره هایی دارد که نمایی از افق آسمان را به تصویر می کشد. همچنین این اتاق ها دیواره های شیشه ای در جهت دریا داشته که دیدی وسیع از آب های نیلگون خلیج فارس را نمایانگر است. اقامت در این چنین اتاق هایی رویایی و جذاب بوده که باعث می شود رضایت بیشتر میهمانان را کسب نمود.

تجهیزات اتاق های هتل بی نظیر رخسار قشم

تجهیزات تمامی اتاق های هتل رخسار شیک و مدرن است. که این تجهیزات همانند: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، تلفن، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

هتل جذاب رخسار قشم از امکانی پر اهمیت مثل رستوران برخوردار نیست. اما گردشگران توجه داشته باشند این موضوع دلیلی مهمی برای رزرو نکردن هتل رخسار نبوده چرا که هتل رخسار آنقدر مزیت های زیادی دارد که نداشتن رستوران قابل چشم پوشی می باشد.

سایت پرشین هتل گزینه ای مناسب برای رزرو نمودن اتاق های هتل منحصر به فرد رخسار قشم بوده چرا که این سایت اطلاعات دقیقی را از بیشتر هتل های داخلی و خارجی در خود گنجانده که توسط نویسندگان برتر به زیباترین شکل ممکن نوشته شده است. علاقمندان می توانند پس از مطالعه اطلاعات هتل ها به رزرو آن بپردازند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.