هتل مجتمع اقامتی خزر اباد ساری

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مجتمع اقامتی خزر اباد ساری در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ساری را مشاهده کنید.

لیست هتل های ساری
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
فروشگاه
پارک کودکان
دستگاه ATM
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار خزرآباد، ۲۰۰ متر قبل از دریا (سمت چپ)، جاده پلاژ، کیلومتر ۱۱، بعد از مجتمع هوانیروز
مسجد جامع بزرگ ساری
26 دقیقه
333 دقیقه
27712 متر
امامزاده زین العابدین
24 دقیقه
333 دقیقه
27707 متر
برج سلطان زین العابدین
24 دقیقه
332 دقیقه
27696 متر
کاروانسرای حضرت
24 دقیقه
330 دقیقه
27493 متر
خانه تاریخی سردار جلیل
24 دقیقه
331 دقیقه
27555 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خزر آباد ساری در منطقه فرح آباد با نیم ساعت فاصله از مرکز شهر ساری قرار دارد. این مجتمع اقامتی علاوه بر طبیعتی سرسبز و زیبا دارای دریاچه مصنوعی برای قایقرانی می باشد. همچنین بسیار نزدیک به ساحل دریاست؛ به گونه ای که شما در 5 دقیقه به صورت پیاده می توانید از این هتل به ساحل دریا دسترسی پیدا کنید.  

هتل خزر آباد ساری در واقع یک مجتمع اقامتی و تفریحی در این شهر است که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. البته با توجه به این این اقامتگاه جزء هتل های ساری محسوب نمی شود، نمی توان انتظاراتی همچون یک هتل لوکس را از آن داشت.

اتاق های هتل خزر آباد ساری

هتل محبوب خزر آباد ساری با وجود سوئیت ها و اتاق های استاندارد با چیدمان مرتب و راحت منطقه ای اقامتی و تفریحی بسیار مقرون به صرفه برای سفرهای گروهی محسوب می شود. شما می توانید بر اساس تعداد نفرات خود و عزیزان، واحد مورد نظر در این مجتمع را مورد رزرو قرار دهید و از اقامت خود نهایت استفاده را کسب کنید. 

در اتاق های هتل یک ستاره خزر آباد ساری، امکانات رفاهی خوبی در نظر گرفته شده تا مهمانان تا حد امکان دچار مشکل و یا نیازی نشوند. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز و ... از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل در نظر گرفته شده اند.

امکانات هتل خزر آباد ساری

مجتمع اقامتی خزر آباد ساری تفریحاتی همچون جت اسکی، قایق موتوری، قایقرانی، تنیس و والیبال ساحلی، آلاچیق، زمین بازی کودک، کافی شاپ، رستوران و فروشگاه ... دارد. البته این تفریحات متعلق به ساحل اختصاصی و دریاچه مصنوعی هتل است و برای استفاده از یک آن ها، نیاز به پرداخت هزینه می باشد.

از جمله خدمات و امکاناتی که در هتل خزر آباد می توان به آن ها اشاره نمود، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، اینترنت، ساحل اختصاصی، آسانسور، پارکینگ، لابی، رستوران، خدمات نگهداری از کودکان و .... می باشند. آدرس دقیق هتل در بلوار خزر آباد، 200 متر قبل از دریا سمت چپ، جاده پلاژ، کیلومتر 11، بعد از مجتمع هوانیروز می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.