هتل جهانگردی خوی

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی خوی در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های خوی را مشاهده کنید.

لیست هتل های خوی
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان انقلاب، جنب پارک گلستان
پل خاتون
5 دقیقه
51 دقیقه
4252 متر
موزه کبیری
2 دقیقه
16 دقیقه
1364 متر
دروازه سنگی
2 دقیقه
9 دقیقه
744 متر
امام زاده سید بهلول
4 دقیقه
36 دقیقه
3026 متر
برج شمس تبریزی
5 دقیقه
38 دقیقه
3190 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی خوی در واقع یک هتل خوی نیست و بیشتر شبیه به مهمانسرایی است راحت و دوست داشتنی که با فضای سبز زیبا و مجاور با باغ گلستان فضایی عالی را از آن خود کرده است. این مهمانسرا از یک سو با خیابان انقلاب و از سویی با بزرگراه محاصره شده است. باغ گلستان باغی تارخی است که می توانید ساعات خوشی را در آن سپری کنید.

هتل جهانگردی خوی بسیار قدیمی و در سال 1347 افتتاح شده است؛ این مهمانسرا با گذشت سالیان دراز مجددا در سال 1393 بازسازی شد و حالا با ارائه اتاق ها و سوئیت های مجهز به آشپزخانه میزبان گردشگران و مسافران بین راهی به شهر مرزی جلفا یا روستاهای جنگلی و زیبا منطقه حفاظت شده میشو داغ و دریاچه ارومیه می باشد.

اتاق های هتل جهانگردی خوی 

هتل 2 ستاره جهانگردی خوی دارای 13 باب اتاق است که اگرچه دیزاین ساده ای دارند، اما از نظر امکانات مطلوب هستند و می توانند مطابق با انتظار شما از یک هتل دو ستاره، رضایت را جلب کنند. به عنوان مثال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و ... از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل وجود دارند. هتل در 2 طبقه ساخته شده و ویوی اتاق های آن رو به خیابان و محوطه هتل می باشد.

امکانات هتل جهانگردی خوی 

هتل محبوب جهانگردی خوی دارای رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، کتابخانه، صبحانه، اینترنت لابی رایگان و محدود، آژانس مسافرتی، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات؛ پذیرش 24 ساعته، لاندری و ... می باشد. شما می توانید با خیالی راحت از امکانات این هتل با کیفیت مناسب بهره مند شوید و یک اقامت بدون بروز مشکلی را سپری نمایید.

رستوران هتل جهانگردی خوی

رستوران هتل جهانگردی در خوی دارای ظرفیت 150 نفری است که به نسبت کیفیت غذایی مناسبی دارد و تنوع خوبی راهم در بین غذاهای خود ایجاد کرده است. برای صرف غذا در این رستوران، کافی است تا به طبقه اول هتل مراجعه نمایید و سپس در کنار عزیزان، صرف غذا در فضایی تمیز و کیفیت بپردازید. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی خوی

هتل جهانگردی همچنین نزدیک به آثار تاریخی همچون مسجد مطلب خان، عمارت حکومتی بوده و خیابان انقلاب نیز به تنهایی خیابانی مناسب برای پیاده روی می باشد. موقعیت مکانی این هتل یکی از ویژگی های آن به شمار می رود که باعث شده گردشگران برای اقامت به سمت آن جذب شوند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/06/14
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

من و مادرم در این هتل اقامت داشتیم . هتل مناسبی بود تا بتونیم با توجه به بودجه و هزینه ها یه سفر خوب رو تجربه کنیم و خداروشکر همین اتفاق افتاد.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.