هتل دیاموند تهران

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل دیاموند تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق سه تخته کلاس A
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,615,000 1%
قیمت 1 شب 3,612,000 تومان
اتاق یک تخته کلاس A
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته کلاس A
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
دید شهر
مینی بار
وان در حمام

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بالاتر از چهارراه پارک وی-خيابان فرشته (فياضی) خيابان بيدار- خيابان مريم غربی-خيابان راز-پلاک 6
خیابان ولیعصر
13 دقیقه
75 دقیقه
6208 متر
تله کابین توچال
41 دقیقه
138 دقیقه
11533 متر
کاخ سعدآباد
7 دقیقه
41 دقیقه
3408 متر
دربند
10 دقیقه
62 دقیقه
5162 متر
درکه
9 دقیقه
64 دقیقه
5312 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل دیاموند تهران یکی از لوکس ترین و زیبا ترین هتل های 3 ستاره در تهران است. این هتل از نظر وسعت مساحتی بالغ بر 2000 مترمربع دارد. این هتل نزدیک به سفارت خانه ها ، بازارها و ادارات موجود است. این هتل تهران در سال 1393 بازسازی کاملی را انجام داد و این بازسازی و بهسازی ، همراه با تعویض کلی چیدمان و ساختمان انجام شد. 

آیا اتاق هتل دیاموند تهران دارای تنوع می باشد؟

 هتل دیاموند تهران در 6 طبقه ساختمانی بنا شده است که حدود 60 باب اتاق و واحد اقامتی را دارا می باشد. این اتاق ها به تیپ های A ، B ، C ، سوئیت های رویال و ... دسته بندی شده اند. تمامی این اتاق ها از دکوراسیونی  لوکس با  تزئیناتی مدرن برخوردار هستند.

در اتاق هتل زیبای دیاموند تهران همچنین امکاناتی نظیر یخچال با مینی بار ، تلویزیون LCD ، تلفن ، حمام به همراه لوازم بهداشتی ، میز آرایش ، مبلمان آسان و ... وجود دارد. بی شک با وجود تنوع عالی و امکانات مطلوب رضایت و خشنودی شما از اقامت در این اتاق ها جلب خواهد شد. ناگفته نماند سوئیت های رویال دارای وان جکوزی در حمام می باشند.

رستوران هتل دیاموند تهران، صرف غذاهای لذیذ در داخل هتل

رستوران هتل سه ستاره دیاموند تهران در طبقه همکف قرار گرفته است که نمای آن زیبایی منحصر به خود را دارا می باشد. رستوران هتل دیاموند تهران غذاهای ایرانی و فرنگی خود را به صورت منوی انتخابی در اختیار شما قرار می دهد. از این رو دیگر نیاز به خارج شدن از هتل برای شما وجود نخواهد داشت. 

صبحانه درهتل جذاب دیاموند تهران به عنوان بوفه عرضه می شود که انواع صبحانه سرد و گرم را به میهنمان اعمال می کند.کافی شاپ این هتل نیز برای سپری کردن اوقات فراغت میهنمان مهیا شده است تا این عزیزان را با انواع نوشیدنی های گوارا و دلچسب لحظاتی خوش را سپری نمایند. میز رزرو میز در کافی شاپ با تلفن هتل دیاموند تماس بگیرید.

امکانات و خدمات دیگر هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند در تهران با این 3 ستاره دارای امکاناتی از جمله سونا ، جکوزی ، سالن بدن سازی مجهز و ... می باشد. همین علت باعث شده این هتل تهران در خیابان فرشته زبانزد خاص و عام باشد. لاندری ، فروشگاه ، نمازخانه، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، تاکسی سرویس، صندوق امانات و ...  دیگر خدمات هتل محسوب می شوند.

شما می توانید هم رده ی هتل دیاموند تهران هتل هایی نظیر هتل جهان تهران و هتل نیلو تهران را مورد بررسی قرار دهید. همچنین مقایسه این هتل ها با یکدیگر می تواند در انتهابی مطمئن و برتر به شما عزیزان کمک بسزایی کند. با انتخاب هتل دیاموند بهترین اقامت را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.