هتل آپارتمان ملل تهران

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ملل تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
آپارتمان دو خوابه 120 متری برای دو نفر
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
فضای سبز
اتاق چمدان
سالن بدنسازی
دید شهر
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان ولیعصر، خیابان شهید ناصری، شماره ۲۴
خیابان ولیعصر
11 دقیقه
46 دقیقه
3836 متر
تله کابین توچال
43 دقیقه
163 دقیقه
13593 متر
کاخ سعدآباد
9 دقیقه
66 دقیقه
5469 متر
دربند
11 دقیقه
87 دقیقه
7222 متر
درکه
11 دقیقه
89 دقیقه
7373 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ملل تهران یکی از هتل آپارتمان‌ های 3 ستاره در تهران است که نمایی شبیه هتلی 5 ستاره دارد. این هتل تهران در سال 1380 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی شده است. این هتل آپارتمان تنها 600 متر با خیابان دوست داشتنی ولیعصر فاصله دارد که همین امر سبب می ‌شود تا در طرح ترافیک قرار بگیرد.

هتل آپارتمان ملل تهران موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد که باعث می شود دسترسی آسانی به تمام نقاط شهر داشته باشید. لابی هتل نیز بسیار زیبا و وسیع است که امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون LED و ... را دارا می‌ باشد تا رفاه میهمانان در بدو ورود تامین شود. هتل ملل تهران میدان ونک، همین هتل خیابان ولیعصر است.

اتاق ‌ها و رستوران هتل آپارتمان ملل تهران

هتل آپارتمان زیبای ملل تهران 28 واحد آپارتمانی دارد که متراژی بالغ بر 120 متر مربع دارند. تمامی این واحدهای آپارتمانی اتاق خواب داشته که برای خانواده ‌ها بهترین انتخاب است. زیرا با جمعیت زیاد می ‌توانند در این واحد های آپارتمانی اقامت داشته باشند. از امکانات داخل اتاق‌ ها می ‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تخت خواب ‌هایی نرم، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، میز آرایش و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان ملل تهران رستوران بسیار شیکی دارد که انواع غذاهای ایرانی را باکیفیتی معمولی طبخ می‌ کند. چیدمان میز و صندلی ها به‌ گونه ‌ای است که میهمان هنگام صرف غذا بیشترین لذت را از فضا خواهند برد. علاوه بر رستوران طبقه همکف، رستوران بام هتل نیز آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

هتل ملل تهران کافی‌شاپ خود را در طبقه همکف قرار داده است که انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم را به میهمانان ارائه می ‌دهد. برای جشن تولد و دورهمی‌ های خانوادگی خود می ‌توانید با شماره تلفن هتل تماس گرفته و میزی را رزرو کنید. لازم به ذکر است هتل ونک تهران و هتل آپارتمان سپهر تهران از پیشنهاد های ما به شما برای اقامت در شهر تهران است.

هتل ملل تهران به چه اماکنی نزدیک است؟

این هتل تهران به بلوار نلسون ماندلا، کنسولگری ایتالیا، بیمارستان خاتم الانبیاء و ... نزدیک است. لازم به ذکر است این هتل تهران به محله‌ ی جردن تهران نزدیک بوده و خطوط اتوبوسرانی در مقابل هتل توقف می ‌نمایند. از دیگر اماکن قریب به هتل آپارتمان ملل تهران، پل طبیعت می ‌باشد. طراحی پل طبیعت به دست بانویی فرهیخته انجام شده که اکنون به یکی از جاذبه‌ های تهران تبدیل شده است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از لحاظ کیفیتی مناسب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.