هتل آکادمی فوتبال ایران تهران

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آکادمی فوتبال ایران تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
فضای سبز
دید شهر

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی
خیابان ولیعصر
14 دقیقه
98 دقیقه
8180 متر
تله کابین توچال
53 دقیقه
269 دقیقه
22440 متر
کاخ سعدآباد
21 دقیقه
201 دقیقه
16743 متر
دربند
24 دقیقه
222 دقیقه
18496 متر
درکه
20 دقیقه
193 دقیقه
16105 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آکادمی فوتبال ایران تهران هتلی 4 ستاره است که همسایه ‌ی ورزشگاه آزادی می ‌باشد. این هتل ورزشی در سال 1388 افتتاح شده و در سال 1395 بازسازی کامل شده است. لابی زیبا و وسیع این هتل تهران، با وسایل رفاهی مجهز شده تا بهترین مکان برای استراحت میهمانان در بدو ورود ‌باشد.

هتل آکادمی فوتبال ایران تهران محیطی سرسبز دارد که چشم انداز اتاق ‌های این هتل نیز رو به این مراتع سبز است. بیشتر میهمانان این هتل تهران را ورزشکاران و فوتبالیست ‌های دیگر کشورها تشکیل می‌ دهند. پرسنل هتل ذکر شده به زبان های انگلیسی، ترکی و عربی تسلط کامل دارند.

اتاق‌ها و رستوران هتل آکادمی فوتبال ایران تهران

هتل آکادمی فوتبال ایران تهران با اتاق ‌هایی زیبا و لوکس، اقامتی ماندگار و دلچسب را برای میهمانان به ارمغان می آورد. از امکانات داخل اتاق ‌های این هتل زیبا می ‌توان به: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حوله، لوازم بهداشتی، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد و ... اشاره کرد.

هتل 4 ستاره آکادمی فوتبال ایران تهران رستوران و کافی ‌شاپ خود را با بهترین طراحی‌ های روز آراسته است. انواع غذاهای بین ‌المللی و ایرانی با کیفیت عالی در رستوران هتل طبخ می شود. منوی غذایی هتل به‌ صورت بوفه سلف سرویس می باشد. کافی شاپ هتل هم با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و پخش موسیقی لایت، بهترین مکان برای رفع خستگی، قرارهای کاری و دوستانه می باشد.

تلفن هتل آکادمی فوتبال ایران برای رزرو میز در کافی‌شاپ و رستوران، سالن همایش و سالن کنفرانس استفاده می شود. سایت هتل آکادمی فوتبال ایران نیز جهت رزرو اتاق‌ها کاربرد فراوانی دارد. این هتل با امکاناتی که تدارک دیده اقامتی خاص را به میهمانان خود هدیه می دهد.

امکانات هتل آکادمی فوتبال تهران

این هتل زیبای شهر تهران با امکانات رفاهی خوبی که درون خود تدارک دیده توانسته رضایت نسبی میهمانان خود را به دست آورد. این هتل متاسفانه فاقد مجموعه آبی می باشد که میهمانان مقیم در این هتل می توانند به استخر ورزشگاه آزادی تهران مراجعه نمایند. خدمات تاکسی سرویس، لاندری، سیستم اعلان حریق و ... از جمله امکانات این هتل می باشند.

هتل آکادمی فوتبال، برنامه عصر جدید که یک برنامه استعداد یابی تلویزیونی است را پشتیبانی می کند. این برنامه که عید امسال در شبکه 3 پخش شد مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. هتل رامتین تهران و هتل جهانگردی میگون تهران از دیگر پیشنهاد های ما به شما برای اقامت در شهر تهران است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از لحاظ کیفیتی مناسب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.