هتل حجاب تهران

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل حجاب تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,520,000 1%
قیمت 1 شب 2,517,000 تومان
اتاق چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,900,000 1%
قیمت 1 شب 3,897,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان
دید شهر

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار کشاورز خيابان حجاب بین کوچه 5 و 7
شاطر عباس
6 دقیقه
48 دقیقه
4013 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل حجاب تهران در سال 1393 تاسیس شده است و یکی از هتل ‌های تازه تاسیس تهران به شمار می‌رود. این هتل تهران دارای امکانات مطلوبی است که سبب شده میهمانان از این هتل ارزان تهران، راضی باشند. ناگفته نماند این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. پارک لاله از بوستان های مهم تهران محسوب می شود که در همسایگی این هتل قرار گرفته است.

هتل حجاب تهران دارای 10 طبقه ساختمانی و 43 باب واحد اقامتی است که به بهترین شکل ممکن طراحی و تجهیز شده اند. موقعیت مکانی خوب این هتل تهران باعث شده تا بتواند یکی از گزینه های خوب برای اقامت باشد. چون در بلوار کشارز واقع شده و در نزدیکی موزه فرش و موزه هنرهای معاصر قرار گرفته است.

اتاق های هتل حجاب تهران

هتل حجاب تهران دارای 43 اتاق مطلوب و نسبتاً وسیع در طبقات خود می باشد که هر کدام با طراحی های منحصر به خود، آراسته شده اند. اتاق های این هتل شامل اتاق 2 تخته و 4 تخته می شود که مطمئناً از نظر تنوع اتاقی بسیار پایین است. اما قیمت ارزان هتل نیز این عیب را می پوشاند.

از امکاناتی که در داخل اتاق‌ های هتل حجاب تهران وجود دارد می‌ توان به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، ملزومات بهداشتی شخصی، دمپایی و ... اشاره کرد. برای کسب اطلاع از تمیزی و نظافت اتاق‌ ها می ‌توانید به قسمت نظرسنجی مردم درباره این هتل مراجعه نمایید.

امکانات هتل حجاب تهران

هتل حجاب پایتخت از نظر امکانات شاید بسیار قوی نباشد، اما با توجه به لولی که دارد امکاناتی در خور شان ستاره هایش را ارائه می کند. امکانات این هتل شامل لاندری، فروشگاه، نمازخانه، کافی‌ شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس و ... می شود. آدرس و شماره تلفن هتل حجاب تهران به شما کمک می ‌کند تا درصورت نیاز (مفقودی) از آن بهره ببرید.

رستوران هتل حجاب تهران

هتل 3 ستاره حجاب تهران رستورانی دارد که 100 نفر میهمان را در خود جای می‌ دهد. رستوران این هتل تهران با استفاده از سرآشپزهای مجرب غذاهای کیفیت مناسبی را طبخ می ‌کند. این رستوران منو غذایی سلف سرویس داشته و حق انتخاب را برای میهمانان خود آسان تر می‌ کند که مورد توجه اشخاص است.

هتل ارزان حجاب تهران هیچ ارتباطی با هتل حجاب مشهد ندارد، زیرا برخی فکر می‌کنند که به ‌دلیل تشابه اسمی، این 2 هتل زیر مجموعه یکدیگر هستند. اما اگر به دنبال هتلی 3 ستاره با بهترین امکانات هستید، پیشنهاد می کنیم هتل بلوط  تهران و هتل نیلو تهران که از بهترین هتل های 3 ستاره هستند را مورد رزرو قرار دهید.

آیا هتل حجاب تهران در طرح ترافیک قرار دارد؟

هتل حجاب تهران در محدوده طرح ترافیک قرار دارد که شاید این مسئله کمی چهره هتل را خراب کند، اما با توجه به دسترسی مناسب به ایستگاه اتوبوس و مترو می توان از این نقص چشم پوشی کرد

هزینه هر شب اقامت در هتل حجاب تهران چقدر است؟

با اقامت در هتل حجاب تهران شما می توانید از 500 هزار تومان تا 900 هزارتومان هزینه پرداخت نمایید و در اتاق 2 تخته یا 4 تخته سکنی گزینید

هتل حجاب تهران به کدام جاهای دیدنی تهران نزدیک است؟

هتل حجاب تهران به موزه فرش، موزه هنرهای معاصر تهران، و بوستان لاله بسیار نزدیک می باشد. ضمن این که شما می توانید به ایستگاه اتوبوس هم به آسانی دسترسی داشته باشید

آدرس هتل حجاب تهران کجاست؟

هتل حجاب شهر تهران در بلوار کشاورز،خیابان حجاب، بین حجاب 5 و 7 قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.