هتل پرشیا 1 تهران

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پرشیا 1 تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان
ماهواره
دستگاه ATM
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج
شاطر عباس
3 دقیقه
23 دقیقه
1884 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پرشیا 1 تهران یکی از هتل های 3 ستاره است که در خیابان حافظه قرار داده است. این هتل تهران ظاهری نسبتاً قدیمی دارد اما از نظر کیفیت و خدمات یکی از بهترین ها در رده خود است. هتلی که در سال 1380 ذکر شده است ، در سال 1394 وارد شده است و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل پرشیا 1 تهران دارای ساختمانی 5 طبقه بوده که 80 اتاق زیبا در این طبقات گسترده اند. موقعیت مکانی هتل باعث شده است تا به دلیل اینکه تهران دسترسی داشته باشد. هتل لابی با امکانات خوبی طراحی شده تا میهنمان در بد ورود به سیستم استراحت شود. 

اتاق ها و رستوران هتل پرشیا 1 تهران

هتل 3 ستاره پرشیا 1 تهران 80 اتاق خود را که شامل اتاقهای سینگل ، دبل ، تریپل و آپارتمانهای 1 خوابه و 2 خوابه می شودوند. در داخل این اتاقها امکان نظریه یخچال ، سیستم تهویه مطبوع ، آشپزخانه ، کمدی دیواری ، تلویزیون ، مبلغ ، دمپایی و ... وجود دارد که برای رفاه میهنمان تهیه شده است. 

هتل پرشیا 1 در تهران رستوران نقلی ولی تمیز دارد که با سروانوا غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان هتل است. منوی رستوران این هتل تهران انتخاب شده است و صبحانه را به راحتی بفهمانید سرویس سرویس را بخاطر داشته باشید. پرسنل حرفه ای ، فضایی تمیز و خوشبو و ... از جمله هتل محاسن رستوران است.

هتل پرشیا تهران به چه اماکنی نزدیکی است؟

هتل جذاب پرشیا 1 تهران آدرس خود را در سایت های خود قرار داده است ولی ما آدرس دقیق تری را از این هتل تهران به شما می دهیم. تهران ، خیابان حافظ ، نرسیده به چهارراه کالج آدرس این هتل می تواند باشد. از بیمارستان های دانشگاهی ، دانشگاه ها و ادارات مهمترین دولت پایتخت نزدیک به هتل بوده است که از مزیت های مهم آن به شمار می رود.

بازارها ، مراکز فرهنگی و هنری و برنامه های مفرح در این بخش از تهران به وفور یافت می شود. استفاده از اقامت در این هتل تهران را به شما توصیه می کند چون ارزان و راحت است. لاندری ، گشت درون شهری ، نمازخانه ، اسانسور و ... از خدمات این هتل است.

مقایسه هتل پرشیا 1 تهران با هتل هایی نظیر هتل ایرانشهر تهران و هتل پرشیا 2 تهران می تواند به شما کمک کند تا اقامتی مطمئن تر و برتر را تجربه کنید. پیشنعاد می کنم اگر به دنبال هتلی سه ستاره در پایتخت ایران هستید، هتل های ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.