هتل اسپیناس بلوار تهران

3.4 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اسپیناس بلوار تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته، طبقات 3 تا 10
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
6,300,000 16%
قیمت 1 شب 5,352,000 تومان
یک تخته، طبقات 11 تا 14
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
6,700,000 16%
قیمت 1 شب 5,692,000 تومان
دوتخته دبل، طبقات 3 تا 10
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,800,000 16%
قیمت 1 شب 5,777,000 تومان
دو تخته توئین، طبقات 3 تا 10
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,800,000 16%
قیمت 1 شب 5,777,000 تومان
دو تخته رو به بلوار، طبقات 3 تا 10
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,700,000 16%
قیمت 1 شب 6,542,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
پارک کودکان
دستگاه ATM
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار كشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶
شاطر عباس
6 دقیقه
43 دقیقه
3550 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اسپیناس بلوار تهران یکی از زیر مجموعه ‌های هتل اسپیناس پالاس تهران می باشد که در بلوار کشاورز واقع می باشد. در میان هتل های تهران، این هتل 5 ستاره در رده سوم قرار می گیرد. هتل اسپیناس خلیج فارس با تلفیقی از معماری مدرن و اقلام طبیعی ساخته شده است. لابی وسیع هتل با بهترین و لوکس ترین لوازم روز دنیا آراسته شده تا میهمانان جلوه ای باشکوه را به تماشا بنشینند.

هتل اسپیناس بلوار تهران لابی خود را به دستگاه ATM، مبل ‌هایی لوکس و مجسمه‌ هایی زیبا تجهیز نموده است. آسانسور های سریع، نمازخانه، اتاق چمدان، بلمن و ... از دیگر امکاناتی است که در لابی مجلل این هتل تهران وجود دارد. از هتل مذکور تا فرودگاه تهران تنها 30 دقیقه فاصله است.

اتاق های هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران بیش از 170 اتاق دارد که هرکدام طراحی‌های خاص و منحصر به خود را دارند. تیپ اتاق‌های این هتل تهران شامل: اتاق های استاندارد، سوئیت اسپیناس، سوئیت لاکچری، سوئیت جونیور و سوئیت پرزیدنت می شود. در تمامی اتاق های این هتل تهران امکاناتی مانند: تلفن، مبل، ملزومات بهداشتی، آینه دراور، تخت‌های نرم و .... وجود دارد.

اما در سوئیت‌های لوکس هتل اسپیناس بلوار تهران، امکانات دیگری نیز موجود است. هتل اسپیناس خلیج فارس تهران در سوئیت های رویال خود علاوه بر امکانات ذکر شده مزایای دیگری نظیر:اتاق خواب مجزا، آشپزخانه مستقل، تردمیل، تخت ماساژ، میز نهارخوری لوکس 12 نفره، صبحانه ی سلف سرویس رایگان، دوش و حمام مجزا برای هر نفر، مینی بار مجلل، تلویزیون 55 اینچ، اینترنت بی سیم پرسرعت، سرویس چای و قهوه ی رایگان، چشم انداز خیره کننده، روم سرویس 24 ساعته و .... را دارد.

امکانات هتل اسپیناس بلوار تهران

مسلماً از یک هتل مجلل و لوکس مانند اسپیناس خلیج فارس تهران باید توقع امکاناتی عالی را داشت که به خوبی در این هتل مجلل تعبیه شده است. امکاناتی که در این هتل وجود دارد، شما را به آرامش و رفاهی بی نظیر دعوت می کند.

مجموعه آبی و اسپا

از امکانات این هتل تهران می توان به مجموعه اسپا اشاره کرد. سالن اسپا این هتل بسیار تخصصی بوده که درمان ‌های لوکسی را به میهمانان هتل ارائه می دهد. استخر، سونا و جکوزی با سیستم‌ هایی پیشرفته تصفیه می شوند تا عاری از هرگونه آلودگی باشند. طراحی داخلی مجموعه آبی فوق العاده لاکچری است.

رستوران‌ ها و کافی شاپ

هتل اسپیناس بلوار کشاورز تهران مانند دیگر همتایان خود، رستوران‌های متنوعی دارد که هرکدام ویژگی خاصی دارند. رستوران بلوار 126 این هتل در طبقه دوم قرار دارد. رستوران مذکور انواع غذاهای ایرانی و ملل مختلف را طبخ کرده و در اختیار میهمانان می گذارد.

منوی رستوران هتل اسپیناس بلوار کشاورز متنوع بوده و غذاها به ‌صورت منو بوفه سلف سرویس ارائه می شود. رستوران سنتی هتل اسپیناس خلیج فارس تهران مانداک نام دارد که در طبقه منفی1 جای گرفته است. لذیذ ترین غذاهای سنتی با طعم و بویی خاص را در این رستوران نوش جان کنید. پخش موسیقی زنده سنتی، سبب می شود تا در حین میل کردن غذا لذت وافری ببرید.

قیمت صبحانه هتل اسپیناس بلوار کشاورز کمی گران است اما با صرف صبحانه‌ متوجه خواهید شد که واقعا منصفانه است. با نوش جان کردن صبحانه‌های گرم و لذیذ این هتل تهران روزی سرشار از انرژی را آغاز خواهید کرد. کافه آتریوم این هتل تهران نیز با انواع لاته ‌های گرم به همراه موکا‌های خوشمزه، بهترین مکان برای آرامش فکر می باشد. این کافه برای دورهمی‌های دوستانه و تولد‌های خاص بهترین گزینه است. پخش موسیقی ملایم پیانو باعث می شود تا سرو نوشیدنی‌ها دلچسب تر شود. منوی کافی شاپ هتل اسپیناس بلوار کشاورز بسیار متنوع است که باب طبع همه سلیقه‌ها می باشد.

سالن همایش

در این هتل لوکس تعدای سالن همایش و تالار عروسی وجود دارد که برای برپایی ضیافت ها و مراسم های مهم بهترین گزینه خواهد بود. ویدیو پروژکتور؛ استیج، سیستم صوتی و تصویری حرفه ای و ... از جمله امکانات موجود در سالن همایش هتل می باشند.

دیگر امکانات

این هتل از میهمانان کودک هم غافل نمانده و محوطه بازی را برای آنان در نظر گرفته است. لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، پارکینگ و ... از جمله امکانات هتل می باشند. سالن تناسب اندام هتل نیز با پیشرفته ترین دستگاه ها مجهز شده است.

هتل اسپیناس بلوار کشاورز به چه اماکنی نزدیک است؟

آدرس هتل اسپیناس خلیج فارس در بلوار کشاورز تهران، بین خیابان فلسطین و نادری پلاک 126 است. این هتل به پارک زیبای لاله، موزه هنرهای معاصر، موزه‌ فرش، کاخ گلستان و ... نزدیک می باشد. هتل پارسیان استقلال تهران و هتل آپارتمان تاج محل تهران از جمله رقیب های جدی این هتل در شهر تهران هستند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 3.2از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 2.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/07/05
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام و خسته نباشید کیفیت اتاق نصبت به قیمت خیلی پایین هست و انتظار بالاتری داشتیم با توجه به یک شب اقامت دیگه ای که در هتل اسپیناس پالاس،داشتم به نظر من با اختلاف قیمتی که اون هتل داشت اقامت اون هتل بهتره ‌و انشاالله در سفرهای بعدیم حتما اون هتل رو رزو میکنم تا این هتل درجه پایین رو

تاریخ ورود : 1400/6/31
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون از زحمات پرسنل و برخورد بسیار خوب پذیرش هتل اسپیناس

تاریخ ورود : 1400/04/25
2 از 5 خدمات هتل بد بود

قابل نظر دادن نیست این هتل فقط بنظر پنج ستاره بهش زیاده

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام روزخوش، هیچ اقدامی برای اتاق مناسب برای من نکردن و با این جواب که “همه اتاق ها پر هستند” یک اتاق تویین به من دادن، که برای ما که زوج بودیم واقعا ناخوشایند بود. انتظار رفتار حرفه ای تر از رسپشن داشتم. ممنونم از نظر خواهیتون

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذای دریایی خصوصامیگواصلاخوب نبودخام ونپخته وکباب کوبیده گوشتش بومیدادواقعاکیفیت ضعیفی داشت برخلاف ظاهرهتل که۵ستاره بودانتظاربیشتری میرفت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.