هتل نگین جی اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نگین جی اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,948,000 24%
قیمت 1 شب 1,497,000 تومان
سه تخت یک نفره+یک سرویس اضافه
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,348,000 26%
قیمت 1 شب 2,497,000 تومان
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
4,048,000 26%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
سوئیت یکخوابه شش تخته
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
4,748,000 27%
قیمت 1 شب 3,497,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ميدان احمد آباد، خيابان جی، بعد از چهارراه شهید رجایی
خیابان آمادگاه
11 دقیقه
82 دقیقه
6846 متر
کاخ عال قاپو
11 دقیقه
77 دقیقه
6426 متر
مدرسه چهارباغ
12 دقیقه
85 دقیقه
7069 متر
خیابان فردوسی
10 دقیقه
84 دقیقه
6981 متر
کاخ چهلستون
13 دقیقه
82 دقیقه
6780 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نگین جی اصفهان یک هتل دو ستاره در خیابان جی یا میدان احمد آباد می باشد. جی به معنای طولانی است و این خیابان طولانی ترین خیابان اصفهان به شمار می رود. دلیل نام گذاری این هتل نیز همین موقعیت مکانی آن به شمار می رود که ممکن است این موضوع برای بسیاری از افراد سوال شود. 

دسترسی از این نقطه و هتل نگین جی اصفهان، به خیابان چهارباغ عباسی و دیدنی هایی همچون چهلستون، نقش جهان، عالی قاپو، مسجد امام و ... به واسطه خطوط وسایل نقلیه آسان است. از این رو می توان گفت این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد و به همین سبب، در بین هتل های اصفهان با قیمت ارزان، محبوبیت بالایی دارد.

هتل محبوب نگین جی اصفهان در سال 1384 در سه طبقه با 20 واحد اقامتی افتتاح شده است. اما برای بهسازی هتل آن خدمات رسانی بهتر در سال 1396 بازسازی خوبی را انجام داد. بنابراین می توان گفت فضای کنونی هتل نگین جی، شیک و تمیز است و اثری از قدیمی بودن در آن دیده نمی شود. 

اتاق های هتل نگین جی اصفهان

هتل دو ستاره نگین جی اصفهان دارای 3 طبقه ساختمانی بوده و 20 واحد اقامتی را در خود گنجانده است. اتاق های این هتل بسیار تمیز بوده و مجهز به امکانات مطلوبی هستند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار،یخچال، دم پایی و ... از جمله امکانات داخل اتاق ها می باشد. تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مبلمان و تخت های راحتی، حمام ، ملزومات بهداشتی و .... هم در اتاق های هتل نگین جی وجود دارند. کف تمام اتاق ها موکت و سرامیک است که باعث فضای زیبای آن ها شده است.

آیا در هتل نگین جی اصفهان رستوران وجود دارد؟ 

متاسفانه هتل نگین جی در اصفهان فاقد رستوران است و امکان صرف غذا در این هتل وجود ندارد؛ اما وجود فروشگاه ها و رستوران های متعدد در این خیابان این مشکل را برطرف می کند. از این رو شما برای صرف غذا در طول اقامت خود نگرانی ندارید و می توانید به رستوران هایی با کمترین فاصله به هتل مراجعه نمایید. 

امکانات هتل نگین جی اصفهان چیست؟

هتل جذاب نگین جی اصفهان، به نسبت لِول دو ستاره امکنات مناسبی را به گردشگران ارائه می دهد و باعث رفاه در طول اقامت می شود. اما به طور کلی، امکانات خاصی در این هتل وجود ندارد و نمی توان چنین انتظاری نیز از آن داشت. از جمله امکانات موجود در این هتل می توان به لاندری، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود.

موقعیت مکانی هتل نگین جی و ابنیه های تاریخی

موقعیت هتل نگین جی به گونه ای می باشد که دسترسی میهمانان این هتل به ابنیه های تاریخی کمی سخت می شود. اما با وجود وسایل های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس بی آر تی می توان به راحتی برای بازدید از مکان های مهم شهر اقدام کرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه های زیاد، خود را به محل مورد نظر رساند. 

البته که این موضوع باعث ایجاد یکی از بهترین مزیت های هتل نگین جی اصفهان شده است. به گونه ای که می توان گفت از مهم ترین محاسن هتل دور بودن از طرح ترافیک می باشد. برای بازدید از میدان نقش جهان و جاذبه های درون این میدان می توانید به راحتی سوار اتوبوس شده و در ایستگاه مربوطه پیاده شوید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.