هتل جمشید اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جمشید اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,650,000 28%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,200,000 28%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,750,000 28%
قیمت 1 شب 1,997,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان امام حسین(دروازه دولت)، ابتدای بازارچه حاج محمدعلی
خیابان آمادگاه
2 دقیقه
15 دقیقه
1260 متر
کاخ عال قاپو
3 دقیقه
13 دقیقه
1079 متر
مدرسه چهارباغ
3 دقیقه
13 دقیقه
1062 متر
خیابان فردوسی
4 دقیقه
26 دقیقه
2204 متر
کاخ چهلستون
2 دقیقه
13 دقیقه
1097 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جمشید اصفهان یک هتل دو ستاره واقع در خیابان چهارباغ پایین و بسیار نزدیک به آثار تاریخی شهر می باشد. بازارهای دیدنی و تیمچه های مملو از صنایع دستی و هنری یکی از دلایل محبوبیت این هتل است. هتل جمشید اصفهان در سال 1390 ساخته شده و به همین دلیل ظاهر یک هتل سه ستاره را دارد.

این هتل بسیار مناسب افرادی است که خودرو شخصی نداشته و ترجیح می دهند به محض خروج از هتل وارد بازراهای پر تکاپو شوند. هتل جمشید اصفهان با دارا بودن رستوران و پارکینگ و اتاق های دلباز با چیدمان مناسب مکان اقامتی بسیار مقرون به صرفه ای در توریستی ترین نقطه شهر است.

اتاق های زیبای هتل جمشید اصفهان
هتل جمشید اصفهان دارای 24 اتاق زیبا همراه با فضایی دلباز می باشد که اقامتی راحت را برای گردشگران به ارمغان می آورد. در اتاق های هتل جمشید اصفهان امکانات مطلوبی در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار،میز تحریر و .... اشاره کرد. ملزومات بهداشتی، سرویس فرنگی، صبحانه، پاور سوئیچ، دراور، یخچال و ... از دیگر امکانات داخل اتاق ها می باشند. کف تمام اتاق ها پارکت می باشد. تخت هایی نرم به همراه ملحفه هایی تمیز باعث می شود خوابی دلچسب را تجربه کنید.

رستوران و کافی شاپ هتل جمشید اصفهان
هتل جمشید اصفهان دارای یک رستوران نقلی اما شیک می باشد. در این مکان انواع غذاهای لذیذ ایرانی سرو می شود. منو این رستوران به صورت انتخابی است. ظرفیت رستوران هتل جمشید اصفهان 50 نفر می باشد که پذیرایی بسیار خوبی را از میهمانان انجام می دهد.

فضای رستوران بسیار تمیز بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. در طراحی و چیدمان هتل میز و صندلی هایی به رنگ قهوه ای تیره به چشم می خورد. سر آشپز های هتل جمشید در طبخ غذا مهارت های ویژه ای دارند.

کافی شاپ هتل هم از مکان های دنج و خلوت برای سپری کردن لحظات است. پخش شدن موسیقی در کافی شاپ این هتل اصفهان باعث شده تا فضایی آرام بخش ایجاد شود.

موقعیت مکانی و جاذبه های نزدیک به هتل جمشید اصفهان
اصفهان، خیابان چهار باغ پایین، حد فاصل چهار راه تختی و میدان امام حسین (دروازه دولت)، ابتدای بازارچه حاج محمد علی. همین قرار گیری هتل در خیابان چهار باغ پایین باعث شده تا به جاذبه های بسیاری نزدیک باشد.

از این رو بیشتر گردشگران رزرو این هتل اصفهان را ترجیح می دهند. از اماکن نزدیک به هتل جمشید اصفهان می توان به میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، مسجد شاه، چهلستون و .... اشاره کرد.

میانگین زمانی برای مراجعه به این مکان ها بریانی اعظم، یکی از مکان های محبوب اصفهانی ها برای صرف غذای سنتی می باشد. بازار های بسیاری از جمله بازار کهنه و نو در نزدیکی هتل جمشید اصفهان قرار گرفته است.


هتل جمشید اصفهان که یک هتل دو ستاره می باشد از امکانات خوبی برخوردار است اما ممکن است برخی گردشگران هتل دیگری را ترجیح دهند. از این رو برای آن دسته از گردشگرانی که می خواهند در یک هتل سه ستاره اقامت داشته باشند پیشنهادی داریم. هتل اسپادانا اصفهان، هتلی سه ستاره است که خدمات خوبی را ارائه می دهد، از نظر قیمت و موقعیت مکانی بسیار گزینه خوبی می باشد.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.