هتل ونوس اصفهان

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ونوس اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 38%
قیمت 1 شب 1,506,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,237,000 19%
قیمت 1 شب 2,637,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,073,000 24%
قیمت 1 شب 3,097,000 تومان
دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اتاق چمدان
نمازخانه
خدمات خشک شویی (لاندری)
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آمادگاه، حد فاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین
خیابان آمادگاه
2 دقیقه
3 دقیقه
244 متر
کاخ عال قاپو
2 دقیقه
13 دقیقه
1099 متر
مدرسه چهارباغ
2 دقیقه
7 دقیقه
571 متر
خیابان فردوسی
1 دقیقه
9 دقیقه
779 متر
کاخ چهلستون
4 دقیقه
16 دقیقه
1324 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ونوس اصفهان یک هتل سه ستاره بسیار شیک می باشد که با یک هتل چهار ستاره برابری می کند. این هتل در جوار زاینده رود و نزدیک به سی و سه پل اصفهان قرار دارد. این هتل زیبا دارای 8 طبقه ساختمانی و 58 اتاق می باشد که با طراحی های زیبا، آراسته شده اند.

هتل ونوس اصفهان در لابی مجهز خود امکانات رفاهی بسیار خوبی را دردسترس میهمانان قرار داده تا در زمان پذیرش و تحویل اتاق، مشغول استراحت شوند. مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت، ولکام درینک و ... از جمله امکانات و خدمات در لابی هتل هستند. این هتل اصفهان سعی نموده با نقوش و تزئینات دیواری در اماکن عمومی هتل فضایی جذاب را ایجاد کند. همین نقوش باعث شده تا ساختمانی شبیه به ساختمان های دوره صفویه را به وجود بیاورد.

اتاق های هتل ونوس اصفهان

در این هتل اصفهان 58 واحد اقامتی وجود دارد که با طراحی و چیدمان بسیار زیبایی چیده شده اند. این چیدمان به گونه ای است که میهمانان مقیم در این هتل اصفهان راضی هستند. اتاق های هتل شامل 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئتی 1 خوابه و ... می شود. تمام کف اتاق ها سرامیک بوده تا از نظر بهداشتی تمیز و زیبا باشند. تخت هایی نرم و راحت یک خواب خوب را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد.

امکانات داخل اتاق های این هتل اصفهان شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، دمپایی، تلفن و ... می شود. همچنین از دیگر خدمات داخل اتاق های هتل می توان به مینی بار، یخچال، تلویزیون و دیگر جزئیات آن اشاره کرد. برخی از اتاق ها داریا کاغذ دیواری زیبا می باشند.

امکانات هتل ونوس اصفهان

با این که هتل ذکر شده 3 ستاره است، اما از امکانات بسیار بالایی برخوردار بوده و همین امر باعث شده تا یک هتل 3 ستاره تاپ باشد. توصیه ما به شما رزرو این هتل است تا اقامتی مقرن به صرفه و لوکس را تجربه کنبد.

مجموعه آبی

در این هتل یک استخر و سونا طراحی شده تا میهمانان این مکان را برای سپری کردن ساعاتی آرامبخش انتخاب نمایند. آب تنی و ریلکس کردن می تواند خستگی طول راه یا یک روز خسته کننده را از بین ببرد. استفاده از جکوزی هم برای افراد سالخورده می تواند موثر باشد.

رستوران

در رستوران این هتل هم غذاهای متنوعی ارائه می شود که با بهترین کیفیت به میهمانان عرضه می شود. فضای زیبای رستوران سبب می شود تا در هنگام صرف غذا، لذت بیشتری ببرید و با خانواده خود مشغول گفت و گو شوید. تمامی پرسنل این هتل اصفهان بسیار مودب و مجرب هستند تا بهترین سرویس دهی را ارائه دهند. رستوران هتل با ظرفیتی 100 نفره پذیرای میهمانان است.

صبحانه به صورت بوفه بوده و میزی با انواع سالاد ها مهیا می باشد. میز و صندلی های بکار رفته در رستوران این هتل اصفهان با رنگ قهوه ای تیره چیده شده اند. پرده های سفید باعث به وجود آمدن تضاد بین رنگ ها شده و این دکوراسیون داخلی، فضای رستوران را بسیار دلچسب تر می کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل

خدمات لاندری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، نمازخانه، پارکینگ، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر خدمات و امکانات این هتل می باشند.این هتل در خیابان آمادگاه، خیابان گلدسته قرار گرفته است.

موقعیت مکانی هتل به نحوی است که به جاذبه های بسیاری دسترسی دارد که در پاراگراف بعدی اشاره خواهیم کرد. همین نزدیکی به جاذبه ها و لوکس بودن هتل باعث شده تا از محبوبیت چشم گیری برخوردار باشد. این هتل 34 دقیقه با فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فاصله دارد.

راه آهن اصفهان هم فاصله ای 23 دقیقه ای با این هتل دارد. از این رو با رزرو این هتل اصفهان می توانید به بیشتر ابنیه های تاریخی شهر دسترسی داشته باشید.

ابنیه های تاریخی نزدیک به هتل

یکی از فاکتور های مهم برای انتخاب هتل در اصفهان نزدیک بودن به جاذبه های آن است. از این رو هتل ذکر شده با دسترسی خوبش به ابنیه های تاریخی باعث شده تا رزرو بالایی داشته باشد. از اماکن دیدنی نزدیک هتل می توان به کاخ زیبا و جذاب چهلستون اشاره کرد. عمارت هشت بهشت، باغ گل ها، میدان نقش جهان، مسجد شاه، کاخ عالی قاپو و ... هم فاصله ای 10 دقیقه ای تا هتل دارند.

آیا هتل ونوس اصفهان استخر دارد؟

این هتل دارای استخر بوده و علاوه بر آن سونا و جکوزی هم ارائه می دهد. پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، صندوق امانات و ...از دیگر امکانات هتل است

هزینه اقامت در هتل ونوس اصفهان چقدر است؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل اصفهان از شبی 300 هزار تومان تا 600 هزار تومان است که این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس این هتل کجاست؟

هتل مذکور در خیابان آمادگاه، نزدیک سی و سه پل واقع می باشد.

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

از جمله مکان هایی که در دسترس این هتل هستند می توان به سی و سه پل، زاینده رود، پل خواجو، میدان نقش جهان و ... اشاه کرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.