هتل سبلان اردبیل

2.4 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سبلان اردبیل در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اردبیل را مشاهده کنید.

لیست هتل های اردبیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 1%
قیمت 1 شب 1,497,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,850,000 1%
قیمت 1 شب 1,847,000 تومان
سوئیت
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,275,000 1%
قیمت 1 شب 2,272,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه امام، خيابان شیخ صفی
مسجد داشکسن
4 دقیقه
27 دقیقه
2226 متر
مسجد عالی قاپو
1 دقیقه
4 دقیقه
323 متر
دریاچه شورابیل
12 دقیقه
75 دقیقه
6279 متر
بقعه شیخ جبرئیل کلخوران
10 دقیقه
59 دقیقه
4946 متر
آبشار سردابه
29 دقیقه
296 دقیقه
24632 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سبلان اردبیل یک هتل سه ستاره واقع در چهار راه امام خمینی، شیخ صفی می باشد که در سال 1372 افتتاح شده است. این هتل پس از 13 سال در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون با فضایی مناسب و شیک، آماد پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

هتل سبلان اردبیل در مجاورت بازار و اماکن تاریخی قرار دارد که دسترسی را برای مهمانان مقیم در آن بسیار راحت می کند. بنابراین اگر به دنبال یک هتل ارزان قیمت در بین هتل های اردبیل هستید و در عین حال موقعیت مکانی هتل هم برای شما اهمیت دارد، این هتل را انتخاب کنید و اقامت خوبی را داشته باشید. هتل سبلان اردبیل دارای نمای بیرونی زیبایی است که در نگاه اول، گردشگران را ترغیب به رزرو آن می کند. 

اتاق های هتل سبلان اردبیل، رنگ بندی زیبا و مدرن

اتاق های هتل 3 ستاره سبلان اردبیل، اگرچه دیزاین تجملی و چندان خاصی ندارند، اما در عین سادگی، شیک بودن دکوراسیون را به چشم می کشند. این هتل، در برخی از اتاق های خود، آشپزخانه را هم ایجاد کرده که در کنار تمامی امکانات، یک اقامت ایده آل برای برای شما رقم می زند. زنگ بندی دیزاین در کنار آباژور های زیبا و طراحی شیک، قطعا هنگام اقامت، حس آرامش و خوشایند را به شما منتقل می کند که هیچگاه از انتخاب آن تا راضی نخواهید بود.

هتل محبوب سبلان اردبیل دارای 4 طبقه ساختمانی است که در بین این طبقات، 28 باب اتاق جای گرفته اند. از جمله امکانات داخل اتاق های این هتل می توان از تلویزیون، مبلمان راحتی، حمام، سرویس بهداشتی، آباژور، پاورسوئیچ، تلفن، لوازم بهداشتی و ... نام برد. تمامی اتاق های این هتل همراه با صبحانه رایگان رزرو می شوند.

امکانات هتل سبلان اردبیل چیست؟

هتل سبلان در اردبیل، با امکانات مناسبی که در فضای خود ایجاد کرده است، باعث جلب رضایت گردشگران در طول اقامت می شود. ضمن اینکه کافی شاپ هتل نیز، مکانی مناسب برای اوقات فراغت شما عزیزان در کمال آرامش خواهد بود. پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، پارکینگ، لابی مجهز، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی نت، صرافی و .... از جمله امکانات موجود در این هتل به شمار می روند. 

رستوران با کیفیت هتل سبلان اردبیل

در رستوران هتل جذاب سبلان اردبیل حدود 250 نفر گنجایش پیدا می کنند که با منوی غذایی متنوع، قطعا هر سلیقه و ذائقه ای در میان این تعداد نفرات، بر طرف می شود. برای دسترسی به رستوران این هتل کافی است تا به طبقه اول هتل مراجعه نمایید و سپس از مکانی زیبا و شیک، به صرف غذا در وعده های مختلف بپردازید. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تنها مورد مثبتی که داره اینه وسط بازار هستش بهداشت در صفر، کل حمام و سرویس بهداشتی رو جرم گرفته، محلفه و بالشت بو میده،داخل اتاق سیستم تهویه ندارن، دمپایی که دیگه قیمتی نداره بخان عوض کنن همش سیاه شدن از بس کهنه و کثیف شدن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.