هتل آپارتمان عندلیبان یزد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان عندلیبان یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
فضای سبز
ماساژ

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی- پایین تر از سه راه
آتشکده زرتشتیان یزد
4 دقیقه
33 دقیقه
2781 متر
میدان مارکار
4 دقیقه
27 دقیقه
2286 متر
میدان امیر چماخ
3 دقیقه
12 دقیقه
1037 متر
موزه آب یزد
2 دقیقه
12 دقیقه
969 متر
موزه دیرینه شناسی کامبرین
3 دقیقه
22 دقیقه
1847 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل عندلیبان یزد به عنوان یک عمارت سنتی و مجلل در شهر زیبای یزد فعالیت خود را  آغاز نمود و به عنوان یک اقامتگاه ایده آل از گردشگران ارجمند شهر یزد پذیرایی به عمل می آورد. این عمارت حدود 700 سال قدمت دارد که در سال 1398 به طور کامل مورد مرمت قرار گرفت و اکنون با فضایی سنتی و چشم گیر در اختیار گردشگران عزیز قرار دارد. اگر قصد سفر به شهر تاریخی یزد را دارید، این هتل می تواند پیشنهادی عالی برای اقامت در طول سفر به حساب آید. 

طراحی خاص در اتاق های هتل عندلیبان یزد

در هتل عندلیبان یزد حدود 11 باب اتاق و واحد اقامتی جای گرفته است که تمامی به طور همکف در طور تا دور حیاط با صفای این هتل ایجاد شده اند. اتاق ها دارای طراحی خاص و سنتی هستند که برگرفته از دوران ایلخانی بوده و فضایی متفاوت برای اقامت را فراهم می کنند؛ به گونه ای که شما در هنگام استراحت، حس و حال به یادمانی را تجربه خواهید کرد.

اتاق های هتل جذاب عندلیبان یزد اکثر دارای امکاناتی مناسب و کامل می باشند که علاوه بر فضای زیبا و تمیزی تمامی اتاق ها، رفاه شما عزیزان را بدون هیچ کمبودی فراهم خواهند کرد. تعداد 9 اتاق در این هتل در فضای خود حمام مجهز را ایجاد کرده اند. ی همچنین از دیگر امکانات هتل عندلیبان یزد می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی اختصاصی و ... اشاره نمود. 

امکاناتی ویژه در هتل عندلیبان یزد

هتل محبوب عندلیبان یزد علی رقم فضای سنتی خود، امکاناتی ویژه را ایجاد کرده است که وجود همین امکانات در هتل یکی از مهم ترین دلایل برای جذب گردشگران به سمت آن محسوب می شود. شما می توانید با اقامت در هتل عندلیبان یزد از اتاق ماساژ و جکوزی به منظور رفع خستگی و حس نشاط استفاده نمایید که این خدمات را می توان بخش دوست داشتنی هتل دانست. ماساژ های ایرانی توسط متخصصان حرفه ای در اتاق ماساژ برای شما انجام خواهد گرفت که پیشنهاد می شود در زمان اقامت از دست ندهید. 

رستوران به همراه شربتخانه در هتل عندلیبان یزد

هتل زیبای عندلیبان یزد در فضای خود یک رستوران بسیار زیبا با نور دهی عالی و پنجره های بزرگ را ایجاد کرده که نه تنها منوی متنوع را در اختیار مهمانان مقیم قرار می دهد، بلکه از نظر کیفیت نیز بی نظیر می باشد. شما می توانید با اقامت در این هتل، در وعده های مختلف صبحانه، ناهار و شام به رستوران این هتل مراجعه نمایید و از منوی سنتی سرشار از غذاهای لذیذ ایرانی اصیل نهایت لذت را کسب کنید. 

شربتخانه هتل عندلیبان در یزد نیز انواع شربت های ایرانی و یزدی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد که طعم بی نظیر آن ها، بدون شک شما را مشتاق و علاقه مند خواهد کرد. اقامت در هتل عندلیبان یزد یک پیشنهاد عالی و مناسب می باشد که می توانید با تخفیفات ویژه آن را از سایت رزرو نمایید و تور یزد را به بهترین شکل سپری کنید. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.